Persze, már régóta fent vagy...Csabika aprilia racing a nevem...ja és nekemis a 290partnerem miatt sokszor ki van írva h nem itt stb! Majd akkor zavarlak!
Amúgy te felvettél engem msn-re? Mert bátran zavarj, ha be vagyok jelentkezve... Az, hogy ne zavarj van kinn, nem jelent sokat De sajnos annyi emberke van nekem felvéve, hogy nemtudom a harmadáról se, ki kicsoda
Valószínűleg a felső fékmunkahenger teljesen haloot! Sajnos AF-1-nél előfordul! Mondjuk hasonló öreg motoronál is! A megoldás általában a csere... Ellenben, ha bontott alkatrészt keresel, jobban jársz egy Futura replica, vagy Sport Pro, vagy RS külön olajtartályos főfékhengerével, azok azthiszem jobban bírják!
A fékkarod közvetlenül mozgat egy hengert.(nem tudommáshogy leírni, ami pumpálja az olajat), azon a hengeren van 2 gumigyűrű, ami valószínüleg el van kopva. Haveromnak is ilyen volt, nem keményedett fel a féke, de miután ezt cserélte, jó lett. Szerintem csak annyi, h azok el vannak kopva.
NSR-em első fékében volt a tartályon belül egy pici szellőző,amit csak harmadna vettem észre olyan kicsi volt,az volt eldugulva és vagy soha nem tudtam lelégteleníteni,vagy befogott... Tipp,hátha!
A gondom a következő az első fékkel szívok már jó ideje az a gond hogy nincs benne elég nyomás és nem keményedik fel rendesen levegő nincs benne olaj nem szivárog, egy gyerektől vettem komplett fékrendszert ezek szerint átbaszott rendesen mert ezt csinálja probáltam az előző féktuskóval, másik fékcsővel de nem akar sehogy se jó lenni volt szerelőnél az se tudott okosat mondani.Valaki segítsen mert már nemtudok vele mit kezdeni, most vettem új karmantyút bele még azt megpróbálom de az olaj nem szivárog.Vagy az is segítség lenne hogy valaki küldene egy fotót az első fékről a fékkarnál mert lehet hogy hiányzik valami az állítócsavanál.
köszi
Küldesz egy mailt ide: szakacsmarcell@yahoo.de hogy neked ez kéne, és akkor megvan a mailcímed, és elküldöm! Egyébként motorozz.hu -ról letölthető, de oda kódot kell kérned!
Miért pont kisgixer? Azt értem, hogy a YZF 125 R igen drága...
De szeritnem aki 125 4T ben gondolkodik, akkor Honda CBR! 500 e körül kezdődnek használtan a jó állapotú, rendszámosak, újonan 820, gondolom hitelre is akár... Ennél csak drágább lesz, és a kis CBR már bizonyított! A blokk tartós, fürge, remek konstrukció!
Attól nem lesz baja, hogy nyitví í szelep... Persze mivel folyton visít, jobban kopik... És igazából így nem az igazi! Én a helyedben ha mást nem, egy vákumos powerszelepet próbálnék szerezni, ott n incs túl sok hibalehetőség...
Találós kérdés: SZerinted ha nem forog a motor, akkor milyen feszültséget termel a generátor?
Egyébként keresd ki a Rotax 123 service manualból, hogy mely vezetékek között milyen ellenállást kell(ene) mérned! Ha ezek nagyon nem stmimmelnek, akkor baj van! Bár általában a gyújtás fekszik meg, aztmeg elég egyértelmű észrevenni!
köszi
msn: v.adam1992@citromail.hu
De szeritnem aki 125 4T ben gondolkodik, akkor Honda CBR! 500 e körül kezdődnek használtan a jó állapotú, rendszámosak, újonan 820, gondolom hitelre is akár... Ennél csak drágább lesz, és a kis CBR már bizonyított! A blokk tartós, fürge, remek konstrukció!
Egyébként keresd ki a Rotax 123 service manualból, hogy mely vezetékek között milyen ellenállást kell(ene) mérned! Ha ezek nagyon nem stmimmelnek, akkor baj van! Bár általában a gyújtás fekszik meg, aztmeg elég egyértelmű észrevenni!