Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pucold ki a bendix részét alaposan, majd finoman zsírozd mega csapágyait! Godnolom beragad néha....
hali:) ha adnál egy e-mailt, megkeresnélek a részletekkel :)
Előre is köszi :)
Helo abban tud-e nekem valaki tippet mondani hogy az önindító néha miért nem kapja el, csak pörög, a fogaskerekek jók, nemtudom mi lehet a probléma?
zárt azt meg kell nézniha van=3eft
hengerfej=4eft
Nincs mit,de ma már röfögni kell neki!
Köszi szépen, sikerült!
Helló mindenkinek!
Van egy af1 50 esem menyi olajat kell rakni a teleszkópba?
Azt még meg tudnátok mondani hogy ezt miért csinálja?http://www.sportmotor.hu/motor...
AF1-hez cuccok továbbra is eladóak, ha kellene valakinek.
Blokkalkatrészek, főtengelyek. kuplungok, Polini hengerek, dugattyúk,
karburátorok, szívócsonkok stb. Kiárulnám 70es Af1-em tartalék cuccait, plusz pár
alkatrészt RV4től RV6ig, rövid és hosszú főtengelyt hajtókarral, stb.
Csak a helyet fogja
A "merevítő"-t oldalt a vázhoz fogja 2 csavar,ha kiszeded a farokidomot lejjebb tudod ereszteni,és letudod húzni a hengered.
Milyen keresztmerevítőben?
A futurán lehúzod a hfejet aztán a hengert is simán, csak a fékolajtartályt vedd le mert attól
nem fog kiférni a hűtéscső bekötése. Ennyi. Keresztmerevítőben az el nem akadhat. Legalábbis nekem már volt pár futurám és még soha nem akadt el, igaz ez 50es, most ki is szaladtam mert
épp Naked az AF1 50 Futura, de neki nincs. 125ös akkor meg nemszóltam, ahoz nemértek
HEllo!
Dugót cserélek a futurámban, nem akar lejönni a hengerem , megakad abban a kereszt merevítőben, hogy tudom lehúzni? Vagy ki kell venni a blokkot? Köszi elére is!
Hali Engem érdekelne a "csomagtartó"-t felnyitó zárszerkezet :D,már ha jó,mert az enyém elromlott, és ha van a kulcs is hozzá. A másik hogy a hengerfej megvan e még,mert az is érdekelne.
Középső.
50 nes af-nek a telója szétszehető, javítható? mert az enyém nagyon bepuhult.
APRILIA af1 125:
futura
replica
sport pro
sintezi bonott alkatrészek eladó.
érd:705377495
Valamelyiken két jelölés van! Értelem szerűen alaphelyzetben az elsőnek kell az álló részen levővel egybe esni. Teljes gáznál a másodikon kicsit túl fog haladni.
Ha valaki tudja mondja már meg hogy az eladó a "buxihoz" szóval mire gondol?

http://www.vatera.hu/item/view...
köszi megprobálom
Heló sztem az a kis bovden spanolór túl van feszítve, úgy kell beállítani hogy a kuplung karnak legyen egy kis holtjátéka. (lötyögjön egy hajszálnyit.)
ja AF1 50-esröl van szo
hali
segitség kellene.mitöl csuszik a kuplung?eddig semmi baja nem vult,levettem a kart a festés miatt és aota nem tudom beállitani.egy ideig nem csuszik,de ha erösebben meghuzom a gázt egy idö után kb.6000-nél egyszer csak felpörög a motor.addig szépen megy. valaki tud segiteni,hogy kell beállitani?
50 nes af1 en a hengert mekkorára lehet max fúrni?
Sikerült megooldanom, nemtudom mi volt, szétszedtem összeraktam és jó lett. Köszi a válaszokat.
Köszönöm a választ, de nekem nem ilyen olajpumpám van benne, lehet ma lefényképezem! Azért köszönöm!
Ha szerencséd van, csak oda van a karmantyú, vagy valamit rosszul raktál össze... Ha nincs, akkor kopott a főfékhenger!