Probléma orvosolva
Még szerencse hogy van jelenleg darabokban 1 AF1 es és annak a gyújtó tekercsét tettem be és láss csodát megy rendessen a moci.
De még most is lenne kérdésem mert ha álló helyzetben gázt adok akkor rendessen felpörög.
Viszont menet közben meg mintha leszabályozna 8-9 e.nél.
És nem megy többet 60-70 nél,vagyis érezni hogy menne meg erő is van de vissza áll.
Lehet benne folytás? és ha van hol?
Az elején füstőlt de már állítottam a levegő csavaron a leg optimális hangra.
Help köszi.
Üdv : Zoli
A 2-es a túlfolyó a porlasztón elvileg... De nekem pl itt van egy ilyen kis csőcsatlakozó, amire rá lehet húzni egy csövet... Azmeg, hogy folyik a benzin... Az biztos nem megoldás, hogy ész nélkül meghúzod azt az alsó csavart, mert réz, egy alu házba megy, előbb-utóbb kitéped a menetet...
Ellenben biztos vagy benn, hogy ott folyik? Nem a túlfolyóból jön? Vagy mert magas a benzinszint, amit ha nem piszkált senki, mármint az úszót, és nincs elkopva a beeresztő, azaz nem folyik túl, akkor oozhatja pl az úszóház repedése, vagy a túlfoyló nyúlvány repedése! Érdeme lenen alaposan átvizsgálni... A tömítés ha megvan, és oda való, akkor általában nem kell vele foglalkozni, még amit én láttam, mind tömített, hiába 20 éves darab volt..
Rendben annyiért megvenném, de légyszives vegyél fel msn-re, hogy tudjunk beszélni! A címem ott van az adatlapomon! És légyszives egy fényképet csinálj majd róla hogy ugyan olyan e mint ami az enyémbe kell! Előre is köszönöm!
Lehet hogy nem jó a tömítés ha gumi és esetleg a benzintől néha kitágul és akkor csöpög csak erre tudok gondolni, a csövet meg ha máshova nemtudod dugni akkor biztos ott a heje.
Az egyik, hogy annak a két elemnek a karbinál van-e köze egymáshoz, magyarán egymásba kell-e hogy legyenek kapcsolva; vagy mind a kettő szabadon van?
A másik, hogy a karbi alján lévő csavart ősszel húztam meg (csöpögött a benzin), és pár napja ezt újra elkezdte. A tömítés megvan a csavaron. Most újra meghúztam, de igazából érzésre nem is volt meglazulva. Van esetleg valamilyen speciális "betekerési módja" ennek a csavarnak, illetve mi lehet a gond?
HA Piros a szikra akkor a gyertya a baj nekem volt ojan hogy ment a motor franyón csak alapjárat nem volt kicseréltem a gyertyát és jó lett, rossz volt a hőérték. Meg egyszer jártam úgy egy új ngk gyertyával hogy az utca végéig értem el dadogott nemláccot semmi de kiderült hogy lötyögött a gyetya közepe és ha lefelé forditottam a gyertyát elzárta a hézagot, így nem birt szikrázni, jól meg szivatott nem láccot semmi.
A gyertya okés nak néz ki.
Az úszón állítottam még délelött de nem változik semmi.
Eggyébként nekem is a véleményem az hogy a benzin kevésnek tűnik.
Az úszók nem voltak 1 formán és utánnálítottam de semmi.
A levegőszűrőnél is megnéztem nemtalálni falsot de ha befogom le is áll.
Ha rángat vagy dadog akkor szerintem a gyujtás lessz, de ha magas fordulaton fullad akkor meg a kaja fogy el. Sztem rakjál bele egy új gyertyát meg takarícsd ki a karbit és majd elválik hogy megjavul-e. Ha segítettem akkor jó
Üdv mindenkinek én 1 Red Rose tulajdonos lettem és mivel eléggé megeggyezik a két motor szeretnék kérdezni tőletek.
Mi lehet a gond ha a motor fullad és nem pörög ki csak úgy 7-8 ig.
De néha meg ha áll akkor a gázadásra kilép a fordulat a pirosba 1000 köré.
A motornak van ereje menne is csak rángat és nem megy többet 50-60 nál.
Várom a jó és szakszerü hozzászollásokat
Köszönet
üdv: Zoli
És nema dugóhoz simul, hanem a csatorna falához, mikor nyitva van, hogy zavartsalan legyen az áramlás! Hidd el! És próbálj ki egy ilyet, és egy rendesen feltetted... emg fogsz lepődni!
Trakke nem kioktatni akarlak de szerinted miért csinálnának ütközöt ha nem azért hogy ne érjen bele. Egyébként motorszerelő mellet vok néha segédmunkás suli után zehát nem egy power nyelvett tettem már be. Lehet nem jol értetted amit leírtam de a vágott része azért van levágva hogy a dugóhoz "simuljon" hozzá,és nem azért hogy lefele áljon. Akk mindegy lenne ha egy vasdarabot raknál bele. De nem akarok vitázni.
Esetleg még egy olyat tudnék elképzelni hogy nem megfelelő méretű gyűrűt kaptál hozzá és a hőtágulás miatt esetleg beleért a nyelvbe és az volt a gond. De mondjuk ez nem biztos hogy 4000 km után kellett volna hogy bekövetkezzen. De ha a power nyelv miatt lett volna gond akkor az az első pillanatban beleért volna a dugóba nem 4000 km után jutna eszébe beleérni.
Kösz, hogy kioktatsz apriliaból, majdnem 50 e km után... És hidd el, be tud csúszni a nyelv, hiába van olyan kis vége a hornyának...
És hogy a metszett részével lefele? Na ha jól értem, akkor a metszett részét a srégen levágásnak érted, azaz hogy mikor becsúsztaod, a hegyes része van felül, azaz előrenyúlik? Mert ha igen, akkor közlöm, úgy van jól, nem fordítva! Kiszerelt hengernél majd nézd csak meg miért!
Nekem elvileg normálisan van benne a power, nem b*szogatta senki... Az lehet amit trakee mondott, h a gyűrű ért bele a powerbe, és nem fordítva. De mitől törik a gyűrűm? 4000 km volt benne :S
Hello. A power nyelv nem érhet bele a dugóba csak 1 módon. Csak akkor ér bele ha fordítva teszed bele a nyelvet a résbe. Mivel a rés végén van egy ütköző ami megakadájozza hogy beleérjen a nyelv a dugóba. És ha a nyelvet fordítva teszed bele a metszett részével lefele akkor éppen hogy beleér egy kicsit a dugóba a nyelv és ilyenkor szokta a gyűrűt szétbaszni az pedig a dugót meg rosszab esetbe a hengert is.
Még szerencse hogy van jelenleg darabokban 1 AF1 es és annak a gyújtó tekercsét tettem be és láss csodát megy rendessen a moci.
De még most is lenne kérdésem mert ha álló helyzetben gázt adok akkor rendessen felpörög.
Viszont menet közben meg mintha leszabályozna 8-9 e.nél.
És nem megy többet 60-70 nél,vagyis érezni hogy menne meg erő is van de vissza áll.
Lehet benne folytás? és ha van hol?
Az elején füstőlt de már állítottam a levegő csavaron a leg optimális hangra.
Help köszi.
Üdv : Zoli
Előre is köszönöm
Ellenben biztos vagy benn, hogy ott folyik? Nem a túlfolyóból jön? Vagy mert magas a benzinszint, amit ha nem piszkált senki, mármint az úszót, és nincs elkopva a beeresztő, azaz nem folyik túl, akkor oozhatja pl az úszóház repedése, vagy a túlfoyló nyúlvány repedése! Érdeme lenen alaposan átvizsgálni... A tömítés ha megvan, és oda való, akkor általában nem kell vele foglalkozni, még amit én láttam, mind tömített, hiába 20 éves darab volt..
Két gyors amatőr kérdésem lenne...
Az egyik, hogy annak a két elemnek a karbinál van-e köze egymáshoz, magyarán egymásba kell-e hogy legyenek kapcsolva; vagy mind a kettő szabadon van?
A másik, hogy a karbi alján lévő csavart ősszel húztam meg (csöpögött a benzin), és pár napja ezt újra elkezdte. A tömítés megvan a csavaron. Most újra meghúztam, de igazából érzésre nem is volt meglazulva. Van esetleg valamilyen speciális "betekerési módja" ennek a csavarnak, illetve mi lehet a gond?
Előre is köszönöm szépen a segítséget!
Ebben Champion N9YcC van jelenleg.
Az úszón állítottam még délelött de nem változik semmi.
Eggyébként nekem is a véleményem az hogy a benzin kevésnek tűnik.
Az úszók nem voltak 1 formán és utánnálítottam de semmi.
A levegőszűrőnél is megnéztem nemtalálni falsot de ha befogom le is áll.
Mi lehet a gond ha a motor fullad és nem pörög ki csak úgy 7-8 ig.
De néha meg ha áll akkor a gázadásra kilép a fordulat a pirosba 1000 köré.
A motornak van ereje menne is csak rángat és nem megy többet 50-60 nál.
Várom a jó és szakszerü hozzászollásokat
Köszönet
üdv: Zoli
És nema dugóhoz simul, hanem a csatorna falához, mikor nyitva van, hogy zavartsalan legyen az áramlás! Hidd el! És próbálj ki egy ilyet, és egy rendesen feltetted... emg fogsz lepődni!
És hogy a metszett részével lefele? Na ha jól értem, akkor a metszett részét a srégen levágásnak érted, azaz hogy mikor becsúsztaod, a hegyes része van felül, azaz előrenyúlik? Mert ha igen, akkor közlöm, úgy van jól, nem fordítva! Kiszerelt hengernél majd nézd csak meg miért!