Trakee! Lenne egy kérdésem számodra! Szóval az lenne a gondom, hogy a láncom magától megfeszült tegnap! Nem volt vészes, nem kattogott, csak feszes volt! Előtte lógott! Ma reggelre megint lógott! Az excenter csavarja meg van húzva, nem mozog az excenter, néztem! A motort toltam előre hátra, hogy nem-e szakaszosan nyúlt volna meg, de nem! Mi lehet a gond?
Ehh... Első blikkre teljesen pofás.. Aztán plexi levágva, holott valami 6-7 e Ft Szatunáéknál, akkormár miért csúfítják így el, aztán nincs fordulatszámmérő? Kühüm... Hogy nem működik esetleg az egy dolog, de hogy ki is vették... Talán összetört? Aztánmeg a nélkül, pláne annak, aki nem ismeri alaposan a típust elég nehéz megítélni, mennyire jól megy, menynire forog rendesen... Szerintem a Gergő is megmndhatja, hogy azért mennyire jó lenne néha...
Szóval szerintem, ha csak erre nem tud a tulaj valami hihető magyarázatot adni, igencsak szkeptikusnak kell lenni... (egyetlen egy Sport prot tudok, aminél kicsit meg volt ütve a fordulatszámmérő széle, azzal pályázak, és nem egyszer csúszott nagyokat, azért... De amúgy.. HA csak orra nem esnek vele... )
Zotya megbeszélem itthon, és ha lesz elég pénzem a dobra meg erre is akkor szólok, remélem még meglesz neked! Lehet h még a héten, de ki tudja h lesz még! Köszike!
Télen volt darabokban,minden motoromat szétszedem télen :D De ezt javítani is kellett,mert hanyagolták szegényt.
A Honda 5 éve volt,volt vele egy nagyon csúnya balesetem és szülői meg bnői ráhatásra (tiltásra) hanyagoltam a motorozást. Mivel sokat hagytam ki és pénzem sem volt nagyon ezért ismét 125-re ültem,de vmi komolyabbat akartam,ennyi a sztori.
Nyáron állok elébe! A kihegyezettségről az a tapasztalatom,hogy,ha full alap gyári cuccokkal (kipufogó, 28as karbi) meg G1-es hengerrel van összerakva,ezzel sincs gond,bár ezt lehet 1500 km után felelőtlenség kijelenteni,viszont a 4,5-5,5 literes átlagfogyasztás eddig tetszik.
NSR-em volt, nagyon szerettem, sokkal barátságosabb,mint ez, tipikus Honda, az üléspozíció, a kezelőszervek, a váltó, imádtam,de a futómű elmaradt ehhez képest.
látom neked mito II-d van...
az már mondjuk szebb,mint az I-es.
és azt is látom tbányai vagy.ha meglesz majd vmelyik japán csoda,élőben bebizonyíthatod h szép a mito!
Szóval szerintem, ha csak erre nem tud a tulaj valami hihető magyarázatot adni, igencsak szkeptikusnak kell lenni... (egyetlen egy Sport prot tudok, aminél kicsit meg volt ütve a fordulatszámmérő széle, azzal pályázak, és nem egyszer csúszott nagyokat, azért... De amúgy.. HA csak orra nem esnek vele... )
kösz.
De:mennyiért,mikori,műszaki,gumik,lánc állapota stb?
és a hátsó tárcsa milyen állapotban van? nem hullámos? semmi?
most lett télen felujjitva motorikusan teljesen. bejáratásnál jár 1200km van benne összerakás óta.
Csörgess meg, ha kell vmi, mert a forumon nem mindíg vagyok,
0630/6963423
(DÉLUTÁN 5 UTÁN!)
A Honda 5 éve volt,volt vele egy nagyon csúnya balesetem és szülői meg bnői ráhatásra (tiltásra) hanyagoltam a motorozást. Mivel sokat hagytam ki és pénzem sem volt nagyon ezért ismét 125-re ültem,de vmi komolyabbat akartam,ennyi a sztori.
most darabokban van amugy a mito?
NSR-em volt, nagyon szerettem, sokkal barátságosabb,mint ez, tipikus Honda, az üléspozíció, a kezelőszervek, a váltó, imádtam,de a futómű elmaradt ehhez képest.
az már mondjuk szebb,mint az I-es.
és azt is látom tbányai vagy.ha meglesz majd vmelyik japán csoda,élőben bebizonyíthatod h szép a mito!