Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rider001! Egy msn címet, vagy e-mailt adjál légyszíves!
Trakee! Lenne egy kérdésem számodra! Szóval az lenne a gondom, hogy a láncom magától megfeszült tegnap! Nem volt vészes, nem kattogott, csak feszes volt! Előtte lógott! Ma reggelre megint lógott! Az excenter csavarja meg van húzva, nem mozog az excenter, néztem! A motort toltam előre hátra, hogy nem-e szakaszosan nyúlt volna meg, de nem! Mi lehet a gond?
Sziasztok. Valaki írja már le nekem a vákumos power rugójának a méretét.
legjobban a honda jön be,de a pénz és kínálat határt szab,így az esztétika másodlagos lesz...
Csak a hengert, meg dugót nem adod oda? Sürgős lenne nekem, meg pár képet a henger belsejéről csinálhatnál.
Szevasz! Ezt a motort ugye 240.000-ért hírdetik. Max ha kicsit dobsz hozzá, Futurát kapsz. Vagy ez jobban tetszik? (csak kérdés volt...)
milyen motor? 125-ös 38 mm-es fordított telósba 2,6 dl/szár!
Ehh... Első blikkre teljesen pofás.. Aztán plexi levágva, holott valami 6-7 e Ft Szatunáéknál, akkormár miért csúfítják így el, aztán nincs fordulatszámmérő? Kühüm... Hogy nem működik esetleg az egy dolog, de hogy ki is vették... Talán összetört? Aztánmeg a nélkül, pláne annak, aki nem ismeri alaposan a típust elég nehéz megítélni, mennyire jól megy, menynire forog rendesen... Szerintem a Gergő is megmndhatja, hogy azért mennyire jó lenne néha...

Szóval szerintem, ha csak erre nem tud a tulaj valami hihető magyarázatot adni, igencsak szkeptikusnak kell lenni... (egyetlen egy Sport prot tudok, aminél kicsit meg volt ütve a fordulatszámmérő széle, azzal pályázak, és nem egyszer csúszott nagyokat, azért... De amúgy.. HA csak orra nem esnek vele... )
Az lenne a kérdésem hogy az első telóba mennyi olaj kell mert szimmeringet kell cserélnem.
kösz.
Ford. szám mérő hiányzik?
nah kaptam képeket a tulajtól,berakom ide,hátha láttok valami nem jót rajtuk:
egyenlőre az apriliának ahogy leírtam 20% van.
De:mennyiért,mikori,műszaki,gumik,lánc állapota stb?
tegyél fel lécci képet engem lehet érdekelne.
és a hátsó tárcsa milyen állapotban van? nem hullámos? semmi?
vedd meg inkább az enyémet
most lett télen felujjitva motorikusan teljesen. bejáratásnál jár 1200km van benne összerakás óta.
Okés, köszike!
OK.

Csörgess meg, ha kell vmi, mert a forumon nem mindíg vagyok,

0630/6963423

(DÉLUTÁN 5 UTÁN!)
Zotya megbeszélem itthon, és ha lesz elég pénzem a dobra meg erre is akkor szólok, remélem még meglesz neked! Lehet h még a héten, de ki tudja h lesz még! Köszike!
A futómű,fék, óra szerint 170es végsebesség, kanyarban jobban érezni,jobban fordul, tehát én komolyabbnak találom. Az NSR-em amúgy egy '92-es F volt.
és ez komolyabb?
Télen volt darabokban,minden motoromat szétszedem télen :D De ezt javítani is kellett,mert hanyagolták szegényt.
A Honda 5 éve volt,volt vele egy nagyon csúnya balesetem és szülői meg bnői ráhatásra (tiltásra) hanyagoltam a motorozást. Mivel sokat hagytam ki és pénzem sem volt nagyon ezért ismét 125-re ültem,de vmi komolyabbat akartam,ennyi a sztori.
és hogyhogy ez van,ha jó volt a honda?
most darabokban van amugy a mito?
Nyáron állok elébe! A kihegyezettségről az a tapasztalatom,hogy,ha full alap gyári cuccokkal (kipufogó, 28as karbi) meg G1-es hengerrel van összerakva,ezzel sincs gond,bár ezt lehet 1500 km után felelőtlenség kijelenteni,viszont a 4,5-5,5 literes átlagfogyasztás eddig tetszik.
NSR-em volt, nagyon szerettem, sokkal barátságosabb,mint ez, tipikus Honda, az üléspozíció, a kezelőszervek, a váltó, imádtam,de a futómű elmaradt ehhez képest.
Igazatok van ezt elkúrtam nem kicsit nagyon! Pedig beleadtam a 110%-ot.
látom neked mito II-d van...
az már mondjuk szebb,mint az I-es.
és azt is látom tbányai vagy.ha meglesz majd vmelyik japán csoda,élőben bebizonyíthatod h szép a mito!