Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figyu! 200 e -et ráfizet a tiédre, aminek nicns rendszáma, és azért lakott, meg ad egy működőképes 50-est? Hümm azt minimum 80-100 ért eladod, és marha jól jártál.. De még ha 50-ért, akkor is szerintem!
Szerintem ez tök mind1, ezek 50es motorok, nem kell eredetiségvizsgálatra vinned.....
azt tudom h fordítva vannak rajta a fék meg kipu dolgok de nekem a motorszám és a vázszám a gyanús mintha át lenne ütve...csak az a baj h nemtudom milen az igaz típusszám meg motorszám. azért kértem vkit h írjon egy példát nekem h tudjam eredeti-e a cucc.
hali
azAF'-50-esnek bal oldalon van a lánc és jobbon a dob.alvázszám a kormányoszlopba van beütve.a motor az lehet nagyobb is ha ki van cselálve a henger,dugo stb.
Vki írjon már nekem egy motor és alváz számot AF1 50esre mert el akarom adni vagyis cserélni a mocit és jelentkezett vki akinek egy 50es AF1e van. Megnéztem a motort és amikro a papírjairól kérdeztem a srácot elég furcsán viselkedett és megnéztem h egyeznek-e a számok és úgy tűnt nekem h elég gyanús. Mintha nem eredeti lenne...
SZÓVAL ha valaki lenne olyan kedves és szíves akinek 50ES AF1-e van az írja már le h is néz ki egy igazi mert nem merem így elcserélni a mocit. Am meg 200at fizetne rá a gyerek és az 50es is naon jó állapotban van. KÖSZII
Nekem ez volt gyertyával és miután egyre szarabb lett fokozatosan alacsonyabb fordulaton csinálta,de mindig ugyanott, az szaggatásszerű volt.
Nekem is csinálja 10000-es fordulat környékén 4,5,6-ban és nem tudom mitől. Vissza vissza veszi a "gázt"
Gyertyát cseréltetek? Membránt próbáltátok másikkal?
Inkább, mintha leszabályozna. Amikor eléri azt a bizonoyos fordulatot, egy nagyon picit visszavesz, majd gyorsulna tovább, aztán megint vissazvesz. Állítólag most már alacsonyabb fordulaton is ezt csinálja.

Ma ha minden igaz, elhozom..
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek eladó gyújtáskapcsolója 125-ös futurához?
Elölre is köszi!
Igazad volt, nem a láckerék üt hanem a lánc szakaszosan nyúlott!
Én ezt úgy oldottam meg még az RGmen, hogy mivel tesóm gumiszervízben dolgozik, kértem tőle nagyon erős gumiragasztót, és bicikli belső gumit szétvágva ráragasztottam a gyári pogácsákra, igy szinte új állapotúra tudtam visszahozni!
Attól, hogy ki vannak kopva a menesztőgumik, még nem járhat oválisan a lánckerék, mivel, amenyniben gyári, és nem valami kókány, középen, egy zeeger gyűrűvel biztosítva van központosítva...

A menesztőgumikhoz egy tipp: Ne AF-1 hez keress, mert kb 5 e Ft, vegyél egyet Simsonhoz, abból pont ki tudod vágni a 6 db gumipogácsát, amire szükséged van, igaz, nem lesznek összekötve, és kicsit dolgozni kell vele, de 500 Ft-ból megúszod...
Hát már rájöttem, de azért már sajnálom szegényt, annyi probléma van azzal a motorral!
Majd rájösz te is, hogy nem csak a gázt kell húzni
Mennyi bajod van neked azzal a motorral
Hello!

Leszedtem a hátsó lánckereket, az a gumi amiben a fogaskerék áll teljesen ki van kopva, oválisak a lyukak, és kotyog a lánckerék. Sztem veszek egy új láncszettet , mert megveszem az új fogaskereket egy rossz lánchoz lehet nem a legjobb párosítás...
Hát egy lehetőség: Felteszed a lendkereket a másik oldalára, egy gumikalapáccsal ütsz egy picit rá, hogy felszoruljon a kúpra, vagy finoman meghúzod az anyáját, és a lendkerék lefogásával megereszted az anyát. Egyébként hivatalosan létezik hozzá a fogakba beakadó szerszám, azonban ilyet házilag ne készíts, mert könnyen letörheted a fogakat egy rossz szerszámmal...
Egyébként ha fenn a kuplung, azt lefogva megfelelő célszerszámmal is megereszthető szerintem...
Biztos vagy benn, hogy a lánckerék üt? Szerintem inkább szakaszosan nyúlt meg a láncod, azért csinálja ezt.. Sajnos előfordul... pláne gyengébb minőségű láncoknál.. midnenesetre a komlett láncszett csere a megoldás, minden más csak kókány. Láncszett? Háát első lánckerék ~2500 hátsó~7000 lánc meg ~8-~30 e, ha rám hallgatsz, akkor "O" gyűrűset veszel, és véletlenül se IRIS-t, sőőt, ha elfogadsz egy költségkímélő, jó megoldást, akkor www.nagyvas.hu és CZ 'O' gyűrűset veszel, 14 e Ft a lánc, és nagyon jó minőség! Ez alatt gyűrűset nem kapsz! (és hangsúlyozom, nagyon jó minőség, nagyobb a szakítószilárdsága, mint az erősített DID-nek! És kopásálló, jó lánc!)
Motorszerelés? Ez a mániám... Az apriliat meg talán lassan álmomból felébresztve is :)
Hali!
Nekem olyan problémám lenne,hogy le szeretném szedni a főtengelyt de nem birom,mert a kuplung felöli anya a helyén tartja,és ha megpróbálnám lecsavarni,elforog a főtengely Szerintetek hogy szedjem le?Már rég ketté van szedve a blokk,de még mindig azzal a fránya anyával szenvedek
Neked is ütött a lánckerék? MIlyen árban vetted a hátsó lánkereket?
szerintem vételezz újat....meg láncot is! Nekem is volt ilyen.
Hello!

Tegnap toltam kifelé a motort a garázsból és furcsa recsegést halottam, tolásra feszült majd meglazul a lánc, először azt hittem forog az excenter (megszorult a csapágy vagy vmi), de az is jó, vagy elhajlott valami tengely de minden teljesen ép. A hátsó fogaskerekem nem "központosan" van fent, ez javítható? Menet közeben tojás alakban üt és emiatt feszül és lazul as lánc
Motorszereléssel hogy állsz? Lehet Te leszel az emberem, ha valami probléma lesz a géppel.