Móricka csúnyán beszél a tanárnénivel. Mire a tanár:
- Móricka, holnapra írd le 100-szor, hogy nem beszélünk csúnyán a tanárnénivel!
Móricka hazamegy megírja. Másnap kérdi a tanárnő:
- Móricka, leírtad 100-szor, hogy nem beszélünk csúnyán a tanárnővel?
- Igen tanárnő itt van.
- De Móricka? Miért írtad le 100 helyett 200-szor?
- Hogy örüljé' bazmeg!
De előfordul, hogy a nyelv beleér... Olyankor végig van nyalva a dugó oldala, és általában jól benyomva a gyűrűk, még kimozgatni se nagyon lehet őket...
De igazad van, ha kitört a dugó egy darabja, akkor valószínűleg a gyűrű tört el... Mert ha beleér a szelep, a gyűrű valószínűleg nem türik, csak beszorul a helyére.
...hát én is jóval többet költöttem rá, mint amennyiért eladtam. (+ még az eredeti vételár, szóval olyan 200+ buktam rajta minimum) Sajnáltam is veszettül, ez egy gazdasági (és szükséges) döntés volt, valójában rohadtul sajnáltam/sajnálom. ...és fogom is még sajnálni. ...egyszerűen túl sokat jártam vele, nagyon költséges volt így, szóval lehet hogy a csávó is így van vele. Mindenesetre aki az enyémet megvette, ha kicseréli a rugóstagot egy elég jó állapotú mocit nyert. ...és hát azért nem sokan áldoztak X gyűrűs láncra és egyebekre...
Hát ilyen gondom nekem is volt, szép darab kitört a dugóból. Viszont furás után +néztem és bizony nem lógott be a power nyelv a hengerbe. Hmmm, aztán arra jöttem rá, hogy valószínű azt történhetett, hogy az egyik gyűrű elfordult és mikor a vágat a kipuffnyílás felé állt, na akkor maga a gyűrű akadt bele a nyílásba esetleg a nyelvbe, aztán a gyűrűvel együtt tört a dugó is, kb. ez lehetett, mivel a power nyelv egyértelműen nem ért bele a henger falán túlra.
Annyit azért tettem, hogy kicsit beljebb állítottam, így pár miliméterrel "előfeszítettem" a nyelvet, biztos ami biztos, de nekem úgy tűnik, hogy ilyenkor csak látszólag az a gond, hogy a power beér, valójában a gyűrű akad bele. Voltak is fenn képeim, azon jól látszódott.
Tudod engem ezekben az bosszant, hogy így felsorolva az alkatrészek márkája, friss felújítás, több mint 200, erre az ára 270.... Értem én, hogy többet nem ér, sőőt, de akkor miért adja el? Szóval számomra gyanús, hogy olcsón összetákolták, akár no name dugó, használt gumik, mindenből a lehető legolcsóbb, éppen csak megy, "bejáratós" nehogy pörgesd, és vidd innen messzire....
Valahogy biztosítani kell a csavart kicsavarodás ellen. LEhet ez csavarragasztó, oldalról megpontozni, sokféle megoldás, én egyszerűen a az alátétet, ami a lapos szeleprész tetején van, és megakadályozza a becsúszást, ráhegesztettem a szelepre. Így a csavar kicsavarható, ah valamiért kell, csak az alátét nem jön le, így nem tud becsúszni a szelep! Egyébként alapméret esetén ezen nicns mit állítgatni, persze erősen felfúrt motornál lehet, hogy szükség van rá.
Varró Műveket pedig én a helyedben még nem adnám fel! Ők nem egy elektronikus bolt, talán számítógépük sincs :) Ellenben jóval olcsóbb, mint a tábori... Legalábbis nekem a főtengely szét-összeszerelés centírozással 1000 FT volt, Táborinál 5000 lett volna.. Báár ha Tábori hüvelyezése ilyen 25 ből megáll, akkor jobb választás, nagyobb a tapasztalata. Vagy ha Zirc felé jársz, ott is vann egy manusz, Geriék pl hozzá hordják. Esetleg, ha Keszthelyen, itt van egy bolt, a boltos megcsináltatja, az árát nem tudom, de igen jó minőségben hüvelyeztet, ha erre jársz, érdemes megkérdezni, akkor nincs ugye posta... (Pipacs utca, simsonos bolt,d e ez ne tévesszen meg, ilyen ksi kétüteműekhez ért a manusz, és tud jó alkatrészt! (de Vertex dugót nem javaslom... Inkább Wössner..)
szevasztok érdekelne egy két cuc af1 sport pro 125 höz
ami kéne:
henger dugoval gyürüvel
delorto 28 as karbiba egy tü
kuplungbovden
km spirál
km meghajto,benzincsap
és esetleg egy fötengej ha az nagy gáz hogy egy észlény beleflekxelt a hajtokarba
és esetleg valaki tudna egy képet küldeni a kuplungrol hogy hogy van összerakva vagy egy robbantot rajzot?
Nekem is volt ilyen gondom 125ös RXnél (milyen gondom nem volt ) Nekem valamiért "becsúszott". Mi ráhúztuk a hengert, aztán hengerfej nélkül beállítottuk, hogy ne érzen bele Utána nem ért bele.
Trakee! A power-szelepem akadt bele a dugóba, mikor multkor szakembert kerestem a hengerem javíttatására. Ha benne akarom hagyni, tehát nem kikötni, akkor mit kell vele csinálni, hogy ilyen többet ne forduljon elő? Tudom , hogy volt valakinek ilyen gondja multkor, ne fogja vissza magát, írja le, mit csinált a powerrel!
Trakee kérted, hogy írjam le a tapasztalatomat a zegi Varró művekkel kapcsolatban. Az nem fog menni, mert nem reagáltak az e-mailemre, inkább Tábori tuning-éknál csináltatom.
Nah...válaszokat előre is köszönöm! Üdv.
hát egyszerű :) Ha alapból kicspja a műszert maxig, akkor rossz az óra... De ellenőrizni is lehet, lehúzod a vezetéket a gombáról, egy pillanatra gyújtáson letesteled, ha jó a műszer, mitn az őrült megy fel a pirosba, éppen ezért csak nagyon rövid ideig, az ellenőrzésig próbáld, ha elveszed visszaáll 0 -ra... De sajnos általában a műszer megy tönkre....
Hangtompított ez mekkora duma Egyébként tudtommal zavarszűrős :) Magyar nem lesz borsós a nagymama TV-je, mikörzben elmész az ablak alatt :) De ilyen szűrő van a gyertyapipába is, szóval jó lesz a B10 EG Ha meg túl sokat megy ilyen csettegésbe, akkor 9-es... NEm is kell EG vagyis tűelaktródás akkor... De ennél kisebb hőétékűt nem kéne...
- Móricka, holnapra írd le 100-szor, hogy nem beszélünk csúnyán a tanárnénivel!
Móricka hazamegy megírja. Másnap kérdi a tanárnő:
- Móricka, leírtad 100-szor, hogy nem beszélünk csúnyán a tanárnővel?
- Igen tanárnő itt van.
- De Móricka? Miért írtad le 100 helyett 200-szor?
- Hogy örüljé' bazmeg!