Köszönöm a válaszokat, már csak egy szerelő kéne, mert én nem nagyon vagyok egy hozzáértő személy. trakee, te hova viszed a tiedet? (látom keszthelyi vagy)
A membránon mit nézzek meg? Mik azok az alkatrészek, amikhez még én is hozzányúlhatok anélkül, hogy kárt okozok?
Volt 1 RG-m 145 volt a vége akkor sose gondoltam volna, hogy mi van 1 125ös motorban! Ez az Aprilia egyszerűen fényévekkel megelőzte korát, eszméletlen!
A segítségeteket kérem!
Miért lehet az, hogy nagyobb fordulaton visszadadog a motor? Régebben még 10000 környékén csinálta ezt, elvittük szerelőhöz, most alacsonyabb fordulaton is ezt csinálja. A "szerelő" nem tudja, mitől lehet, gyújtás állórészre tippel, de az nem egy olyan olcsó alkatrész, amit csak úgy egy próba kedvéért megvesz az ember.
A gyertya új. Mi lehet a gond? Elektronika?
Valakinek nincs 125-ös futurához km. óra csigája és spirálja , nagyon kelle akinek van légyszi szóljon!
Valaki nem tud valami megoldást, a tükreimnek nagyon gyengék a gömbcsuklói, és rossz úton hamar elmozdulnak
Srácok...összeraktam az AF1et.....powerem fullos, gyertya fullos, teljesen bekarburálva! Hát elmentem, kipróbáltam! Iszonyatosan megy, hihetetlenül néztem, mikor kimentem a 4esre, elkezdtem húzni a bajszát, és 160nál raktam 6osba(óra szerint)! Eszméletlen lett!
Nekem 1 quingqu(vagy mi) volt forgalmin, de első nap a lánckerékből a 4 csavar kiszakadt, és bele is akadhatott volna a vázba, akár meg is hallhattam volna a 4esen 90nél ha beakad! Lámpa minden nap elkúródott rajta! És volt pofájuk a szemembe mondani, hogy saját motort ne hozzak, jó motorjuk van nekik!
Na ha olyan szar a vizsgamotor, hogy 2* lukat váltok vele, onnantól sarokkal rúgnám a váltóját... Meg ha kidobta, akkur kuplung nélkül izomból vissza.. Úgy kell neki! Úgyis ezek a kupec oktatók... Had ne meséljem el milyen gépeken vizsgáztam... Legyen annyi elég hogy fék nemigen volt, a motor is elég érdekesen járt, sőőt, mikor A1 ből rutinon az MZ indexei nem működtek, a világítása alig...
a legjobb gép egy ER 5 volt, rutinon, azon csupán a fék, és kuplungkar volt úgy elgörbülve, hogy 2 ujjnál többet nem lehetett használni...
"de melyik jobb az rs vagy az af1?"
Erre a kérdésre persze h az AF1 a jobb mert nekünk azvan Ezekben is rotax 123 blokk van ugye az ujjab rs-ekben már 122 van ha jóltudom,a blokkot mivel pegaso-d van ismerned kell Nagyon jó kis motorok,igényli a törödést de ha foglakozol vele nemlehet gond.Vásárlásnál oda kell figyelni mit vesz az ember ugye,én sajnos bele futottam egybe(sport pro)Most generáloztam a motorját+láncszett+teló felújítás...stb...De nagyon szeretem.Elnem adnám semmi pénzért! Jah és persze csak rendszámosat érdemes venni.Tipushiba végülis nemtudok róla 2T tehát akadhatnak gondok.Marzocchi futómű,brembo fékek.Ssry hogy kicsit hosszu lett,lehet ezeknek a 3/4 tudtad de sebaj.Ha valamit rosszul tudok akkor majd a fórumlakók kijavítják.Rem tudtam segíteni.
heló sziasztok!
Az az igazság, hogy motort akarok vásárolni, eddig rs-eket néztem mert azt nagyjából ismerem, meg ismerősömnek volt, nekem meg pegaso a motorja azthiszem ugyanaz... namind1... és most nézegettem az af1 eket eddig nem is nagyon hallottam még róluk inkább egyeltalán nemhallottam még róluk mit tudtok erről a típusról? kicsit hülye kérdés tudom, de melyik jobb az rs vagy az af1?
típushibák, tapaztalatok ilyesmire gondoltam
előre is köszönöm!
csáó
mondom én
am meg adott volna a t*köm neki egy fillért is. kell egy ismerős és annyi. meg inkább 2 hónap eltiltás me mást nem kapott volna érte. 3szor kaptak el még ako amiko nem volt jogsim és mindig 2-2 hó eltiltást kaptam a járművezetéstől (de ha alapból nem votl jogsi ako mitől tiltottak el? ) nah hát ennyi. nem kell szarni
A membránon mit nézzek meg? Mik azok az alkatrészek, amikhez még én is hozzányúlhatok anélkül, hogy kárt okozok?