Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a válaszokat, már csak egy szerelő kéne, mert én nem nagyon vagyok egy hozzáértő személy. trakee, te hova viszed a tiedet? (látom keszthelyi vagy)

A membránon mit nézzek meg? Mik azok az alkatrészek, amikhez még én is hozzányúlhatok anélkül, hogy kárt okozok?
Zala hihi :D Az jó hely :D Egyébként szimmering-membrán-karbi sokminden lehet..
nemhiszem, hogy a gyújtás lenne...
HELLO MÉG EZEK VANNAK MEG AF1 -50-HEZ HA KELL VMI IRJATOK V.MSN:C7NYAD@CITROMAIL.HU


1.LENDKERÉK
2.GYÚJTÁS ALAPLAP
3.BENZINTANK 4.GÁZKAR,KAPCSOLOVAL,
5.ELSŐ SÁRVÉDŐ 6.ELSŐ KERÉK 7.HÁTSÓ KERÉK 8.HÜTŐRENDSZER 9.ELSŐ FÉKTÁRCSA 10.HÁTSÓ FÉKTÁRCSA 11.FEJIDOM 12.FARIDOM 13.HÁTSÓ LÁMPA 14.LENGŐKAR 15.ELSŐ ÜLÉS
16.HÁTSÓ ÜLÉS
17.ELSŐ VILLA 18. HÁTSÓ rugo 19.OLDALTÁMASZ
20.blokk alkatrészek
Volt 1 RG-m 145 volt a vége akkor sose gondoltam volna, hogy mi van 1 125ös motorban! Ez az Aprilia egyszerűen fényévekkel megelőzte korát, eszméletlen!
Én Honda Accord órája szerint 175-nél rakom a 6.at (nekem az 180 mocin) , de nekem hosszabb az áttétel...
Karbibeállítás, membrán, elektronika, power, főtengelycsapágyak! Ezek jöhetnek szóba, szerintem! Nézd meg a membránt, az könnyen kijön!
Esetleg aki Zalában tud normális szerelőt, aki ért is az efféle gépekhez, az íra le nekem a telszámát!
Sziasztok!

A segítségeteket kérem!
Miért lehet az, hogy nagyobb fordulaton visszadadog a motor? Régebben még 10000 környékén csinálta ezt, elvittük szerelőhöz, most alacsonyabb fordulaton is ezt csinálja. A "szerelő" nem tudja, mitől lehet, gyújtás állórészre tippel, de az nem egy olyan olcsó alkatrész, amit csak úgy egy próba kedvéért megvesz az ember.
A gyertya új. Mi lehet a gond? Elektronika?
Jaa értelek, azért majd szétnézek, ha valahol akad olcsón megbeszéljük!
Hello!

Valakinek nincs 125-ös futurához km. óra csigája és spirálja , nagyon kelle akinek van légyszi szóljon!
Valaki nem tud valami megoldást, a tükreimnek nagyon gyengék a gömbcsuklói, és rossz úton hamar elmozdulnak
Olajos volt csak kifolyt belőle, és így 0 csillapítás. De hagyd, mert nem sürgős a dolog, nincs most rá keret.
Úúú mi lett a tiéddel? Megadta magát? Attának lehet, hogy van, majd megkérdezem tőle! Neked milyen? Mert nekem levegős!
Hozhatnál egy központi rugóstagot.
Deehhhhogy veszem! 2hét mulva meglátogatlak, összehozunk 1 talit a többiekkel együtt! Oks? jövőhéten küldik a jogsim!
Ha ezek után megveszed az yzfr nem állunk szóba ok? Csak meg ne lássa valamelyikük.
15:36! Meg is vagyok nyugodva, élveztem!
gyere már fel msn re
na akkor már megvagy nyugodva
neked milyen az áttételed?
Srácok...összeraktam az AF1et.....powerem fullos, gyertya fullos, teljesen bekarburálva! Hát elmentem, kipróbáltam! Iszonyatosan megy, hihetetlenül néztem, mikor kimentem a 4esre, elkezdtem húzni a bajszát, és 160nál raktam 6osba(óra szerint)! Eszméletlen lett!
helo.af1 50-hez vannak idomaim,gyÚjtÁsom,blokkalkatrÉszeim,stb.ha kell vmi jelezetek c7nyad@citromail.hu
Nekem 1 quingqu(vagy mi) volt forgalmin, de első nap a lánckerékből a 4 csavar kiszakadt, és bele is akadhatott volna a vázba, akár meg is hallhattam volna a 4esen 90nél ha beakad! Lámpa minden nap elkúródott rajta! És volt pofájuk a szemembe mondani, hogy saját motort ne hozzak, jó motorjuk van nekik!
Na ha olyan szar a vizsgamotor, hogy 2* lukat váltok vele, onnantól sarokkal rúgnám a váltóját... Meg ha kidobta, akkur kuplung nélkül izomból vissza.. Úgy kell neki! Úgyis ezek a kupec oktatók... Had ne meséljem el milyen gépeken vizsgáztam... Legyen annyi elég hogy fék nemigen volt, a motor is elég érdekesen járt, sőőt, mikor A1 ből rutinon az MZ indexei nem működtek, a világítása alig...
a legjobb gép egy ER 5 volt, rutinon, azon csupán a fék, és kuplungkar volt úgy elgörbülve, hogy 2 ujjnál többet nem lehetett használni...
"de melyik jobb az rs vagy az af1?"
Erre a kérdésre persze h az AF1 a jobb mert nekünk azvan Ezekben is rotax 123 blokk van ugye az ujjab rs-ekben már 122 van ha jóltudom,a blokkot mivel pegaso-d van ismerned kell Nagyon jó kis motorok,igényli a törödést de ha foglakozol vele nemlehet gond.Vásárlásnál oda kell figyelni mit vesz az ember ugye,én sajnos bele futottam egybe(sport pro)Most generáloztam a motorját+láncszett+teló felújítás...stb...De nagyon szeretem.Elnem adnám semmi pénzért! Jah és persze csak rendszámosat érdemes venni.Tipushiba végülis nemtudok róla 2T tehát akadhatnak gondok.Marzocchi futómű,brembo fékek.Ssry hogy kicsit hosszu lett,lehet ezeknek a 3/4 tudtad de sebaj.Ha valamit rosszul tudok akkor majd a fórumlakók kijavítják.Rem tudtam segíteni.
heló sziasztok!
Az az igazság, hogy motort akarok vásárolni, eddig rs-eket néztem mert azt nagyjából ismerem, meg ismerősömnek volt, nekem meg pegaso a motorja azthiszem ugyanaz... namind1... és most nézegettem az af1 eket eddig nem is nagyon hallottam még róluk inkább egyeltalán nemhallottam még róluk mit tudtok erről a típusról? kicsit hülye kérdés tudom, de melyik jobb az rs vagy az af1?
típushibák, tapaztalatok ilyesmire gondoltam
előre is köszönöm!
csáó
mondom én
am meg adott volna a t*köm neki egy fillért is. kell egy ismerős és annyi. meg inkább 2 hónap eltiltás me mást nem kapott volna érte. 3szor kaptak el még ako amiko nem volt jogsim és mindig 2-2 hó eltiltást kaptam a járművezetéstől (de ha alapból nem votl jogsi ako mitől tiltottak el? ) nah hát ennyi. nem kell szarni