Megnézed nincs-e megsérülve, Nekem olyan is volt hogy az elektróda helyett a vízcső és a pipa szára között szikrázott. Legutóbb elnyírta a lendkerék a vezetékszigeteléseket amik jönnek a generátorból.
Leveszed a lendkereket, meglazítod az állórészt 3 csavar fogja és óra mut. járásával ellentétesen forgatod. (Szerintem ne állítgasd el ha előtte nem volt vele gond.) Inkább nézd át a vezetékeket, csatlakozásokat.
Én már csak nevetek Ma képzeljétek mit találtam ! A kuplunbowden feszítő állító csavarja szét van törve , a kuplung meg a szivató tartó bakban szétnyírta a menetet , én ugy görbült el-össze ,hogy a bowdenről nem lehet lehúzni ezt a kedves csavart (illetve a darabjait) . Lehet hogy az egész kuplung mizéria emiatt volt , sőt inkább biztos . Még jó hogy nem menet közben derült ki , hogy a feszítőcsavar önnáló életet él
mibe fáj most egy szivató-kar , meg a bak-tönk-tuskó-tartómmitatúró ? A fékkar nem kéne , az ép. Csak az a cucc ami a kormányon tartja a karokat , meg egy szivató-kar.(mert az is törött Lehet hogy épp akkor szakadt szét az állító csavar is mikor az letört? ) rejtély
Igen, már csak a főfékhenger maradt, új cső, új féknyereg (a légtelenítő csavar menetszakadása után), csak a főfékhenger a régi.
Mikor hazahoztam Szegedről olyan 100 volt a vége, aztán az Illatos útnál leállt. Innen indult a sztori, aztán cseréltem megszakítót,állítottam gyújtást, kiderült a trafó a szar. Trafót cseréltem, karbit szét-össze raktam, olaj van, gyújtás oldal nem trutyis, de még így is szarul megy, most olyan 110 a vége, de alapjáratra olyan fél perc alatt esik vissza a fordulat, stb. Végül elvittem Bambihoz.
Fax kivan. Ja és az új trafó melegszik, mint állat, mondjuk egy ócska digitmultival 17-18 voltot mértem, de kérdés mennyire szereti azt a kissé zajos egyenfeszt., szóval kérdés mennyire korrekt, mert akksi nem melegszik, lámpák nem világítanak jobban. :)
Haver múlt héten vizsgáztatott le egy forgalomból végleg kivont Hondát, igaz négyütemű volt.... Még az odcsmányirodába nem volt, de forgalomba helyezik!
Hmm....akkor az RS topikban miért tudta a srác lerendszámoztatni az RS-ét?
Neki egy 100as volt, mert ugye régebbi, és a regadó volt 60-70körül...stb...nagyon sok pénz, és papirmunka, idő!
Nem! Itt semmilyen papirról sem volt szó! A forgalomba helyezéshez kell 1csomó papir, de főleg zöldhasu! Én az eredeti forgalmiról, és a vámpapirról tudok!
Hát pedig meg kell, hogy vállj tőle! Még ha minden papirod is lenne, akkor is legalább egy 100as....ha véletlen megkapja a rendszámot! Papir nélkül felejtős!
Na igen és még 1 kérdés... ugyan az a moci mint előzőleg:) szeretném forgalomba helyztetni és levizsgáztatni, viszont nincs hozzá semmi papírom csak egy adásvételi mert bár 125ös 50esként használta az előző tulaj akitől vettem!terészetesen neki sincs semmi féle papírja a mociról... tudnátok segíteni hogy ilyenkor mit tudok vele csinálni? Vagy keressek inkább egy msik mocit amihez vannak papírok!? ár ez ár túl a szívemhez nőtt és nem szívesen válnék meg tőle!
Sziasztok! AF1em van 125ös. Nem tudjátok h honnan és mennyiért tudnék szerzni hozzá termoszt és azt a vízforgató lapátot v vízpumpát v mi a neve :)
Valamint, olyan szerkezet kelene amit a km/h spirálvégére csatlakoztatok az első keréken ugyanis hiába csatolom össze a kijelzőt a kerékkel nem mér semmit... aíspirál zsír új ,és ha megforgatom fúrógéppel:) akkor a mutató is visszajelez... uh gondolom a keréknél lehet vmi gigszer csaknem tudom h mi!? Valakinek vmi 5let?
Elplre is köszi a helpet!
fogjam meg, hogy megráz e?
mibe fáj most egy szivató-kar , meg a bak-tönk-tuskó-tartómmitatúró ? A fékkar nem kéne , az ép. Csak az a cucc ami a kormányon tartja a karokat , meg egy szivató-kar.(mert az is törött Lehet hogy épp akkor szakadt szét az állító csavar is mikor az letört? ) rejtély
ma kipróbáltam a motort az új gyertyával is, de ugyanúgy durrog a kipuffban
megosztanátok velem, hogy hogyan kell neki előgyujtást adni?
Mikor hazahoztam Szegedről olyan 100 volt a vége, aztán az Illatos útnál leállt. Innen indult a sztori, aztán cseréltem megszakítót,állítottam gyújtást, kiderült a trafó a szar. Trafót cseréltem, karbit szét-össze raktam, olaj van, gyújtás oldal nem trutyis, de még így is szarul megy, most olyan 110 a vége, de alapjáratra olyan fél perc alatt esik vissza a fordulat, stb. Végül elvittem Bambihoz.
Fax kivan. Ja és az új trafó melegszik, mint állat, mondjuk egy ócska digitmultival 17-18 voltot mértem, de kérdés mennyire szereti azt a kissé zajos egyenfeszt., szóval kérdés mennyire korrekt, mert akksi nem melegszik, lámpák nem világítanak jobban. :)
Üdv: M.
Neki egy 100as volt, mert ugye régebbi, és a regadó volt 60-70körül...stb...nagyon sok pénz, és papirmunka, idő!
euro faszomtudjamilyennorma miatt
Nekem 38x48x10-es telószimering van bennne, vagy nekem más a teló mérete?
Valamint, olyan szerkezet kelene amit a km/h spirálvégére csatlakoztatok az első keréken ugyanis hiába csatolom össze a kijelzőt a kerékkel nem mér semmit... aíspirál zsír új ,és ha megforgatom fúrógéppel:) akkor a mutató is visszajelez... uh gondolom a keréknél lehet vmi gigszer csaknem tudom h mi!? Valakinek vmi 5let?
Elplre is köszi a helpet!