Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnézed nincs-e megsérülve, Nekem olyan is volt hogy az elektróda helyett a vízcső és a pipa szára között szikrázott. Legutóbb elnyírta a lendkerék a vezetékszigeteléseket amik jönnek a generátorból.
kösz, de a vezetékeket hogy?
fogjam meg, hogy megráz e?
Leveszed a lendkereket, meglazítod az állórészt 3 csavar fogja és óra mut. járásával ellentétesen forgatod. (Szerintem ne állítgasd el ha előtte nem volt vele gond.) Inkább nézd át a vezetékeket, csatlakozásokat.
Sziasztok ha lenne valakinek egy eladó termosztát, arra vevő lennék.
bocs ! a fékkar az kuplung kar valójában
Én már csak nevetek Ma képzeljétek mit találtam ! A kuplunbowden feszítő állító csavarja szét van törve , a kuplung meg a szivató tartó bakban szétnyírta a menetet , én ugy görbült el-össze ,hogy a bowdenről nem lehet lehúzni ezt a kedves csavart (illetve a darabjait) . Lehet hogy az egész kuplung mizéria emiatt volt , sőt inkább biztos . Még jó hogy nem menet közben derült ki , hogy a feszítőcsavar önnáló életet él
mibe fáj most egy szivató-kar , meg a bak-tönk-tuskó-tartómmitatúró ? A fékkar nem kéne , az ép. Csak az a cucc ami a kormányon tartja a karokat , meg egy szivató-kar.(mert az is törött Lehet hogy épp akkor szakadt szét az állító csavar is mikor az letört? ) rejtély
nah srácok
ma kipróbáltam a motort az új gyertyával is, de ugyanúgy durrog a kipuffban
megosztanátok velem, hogy hogyan kell neki előgyujtást adni?
Igen, már csak a főfékhenger maradt, új cső, új féknyereg (a légtelenítő csavar menetszakadása után), csak a főfékhenger a régi.
Mikor hazahoztam Szegedről olyan 100 volt a vége, aztán az Illatos útnál leállt. Innen indult a sztori, aztán cseréltem megszakítót,állítottam gyújtást, kiderült a trafó a szar. Trafót cseréltem, karbit szét-össze raktam, olaj van, gyújtás oldal nem trutyis, de még így is szarul megy, most olyan 110 a vége, de alapjáratra olyan fél perc alatt esik vissza a fordulat, stb. Végül elvittem Bambihoz.

Fax kivan. Ja és az új trafó melegszik, mint állat, mondjuk egy ócska digitmultival 17-18 voltot mértem, de kérdés mennyire szereti azt a kissé zajos egyenfeszt., szóval kérdés mennyire korrekt, mert akksi nem melegszik, lámpák nem világítanak jobban. :)

Üdv: M.
Haver múlt héten vizsgáztatott le egy forgalomból végleg kivont Hondát, igaz négyütemű volt.... Még az odcsmányirodába nem volt, de forgalomba helyezik!
nem viccelek!szerintem nem idén csináltatta!
Hmm....akkor az RS topikban miért tudta a srác lerendszámoztatni az RS-ét?
Neki egy 100as volt, mert ugye régebbi, és a regadó volt 60-70körül...stb...nagyon sok pénz, és papirmunka, idő!
látom nem vágod...hiába van meg mindened baszod +2008Jan. 1-től nem helyezheted forgalomba
Nem! Itt semmilyen papirról sem volt szó! A forgalomba helyezéshez kell 1csomó papir, de főleg zöldhasu! Én az eredeti forgalmiról, és a vámpapirról tudok!
ezt nemtudom biztosra de nem kizárt sajnos :(
De ez vonatkozik 4T-re is? Már a külföldi forgalmis.
sőt,ha van egy 2T motorod és ki lett vonatva a forgalomból (tahát voltak illetve vannak magyar papírjai )most már nem helyezheted vissza !
Így van ...
Magyarul azt akarod mondani, ha van egy külföldi papírokkal (forgalmi stb.) rendelkező mocim nem tudom forgalomba helyezni itthon?
mÁr papÍrral sem lehetsÉges a rendszÁmoztatÁs :(
euro faszomtudjamilyennorma miatt
sziaztok valakinek van valami alkatrészeee aprila szojon nekem okéé bármiii
Hello!

Nekem 38x48x10-es telószimering van bennne, vagy nekem más a teló mérete?
Hát pedig meg kell, hogy vállj tőle! Még ha minden papirod is lenne, akkor is legalább egy 100as....ha véletlen megkapja a rendszámot! Papir nélkül felejtős!
Na igen és még 1 kérdés... ugyan az a moci mint előzőleg:) szeretném forgalomba helyztetni és levizsgáztatni, viszont nincs hozzá semmi papírom csak egy adásvételi mert bár 125ös 50esként használta az előző tulaj akitől vettem!terészetesen neki sincs semmi féle papírja a mociról... tudnátok segíteni hogy ilyenkor mit tudok vele csinálni? Vagy keressek inkább egy msik mocit amihez vannak papírok!? ár ez ár túl a szívemhez nőtt és nem szívesen válnék meg tőle!
Sziasztok! AF1em van 125ös. Nem tudjátok h honnan és mennyiért tudnék szerzni hozzá termoszt és azt a vízforgató lapátot v vízpumpát v mi a neve :)
Valamint, olyan szerkezet kelene amit a km/h spirálvégére csatlakoztatok az első keréken ugyanis hiába csatolom össze a kijelzőt a kerékkel nem mér semmit... aíspirál zsír új ,és ha megforgatom fúrógéppel:) akkor a mutató is visszajelez... uh gondolom a keréknél lehet vmi gigszer csaknem tudom h mi!? Valakinek vmi 5let?
Elplre is köszi a helpet!
akkor gyere fel mert kérdezni akarok egykét dolgot