Nem jól értetted! Amikor a dugó felső holtpontban van akkor kell lent lennie a kiegyenlító tengelynek! De nem saját sújánál fogva! Kicsit jobbra kell fordítani mintha a henger pont függőlegesen állna!
Én értem mit mondott, és igaza is van! Mivel a henger nem teljesen függőlegesen áll, azért azt a szöget is, amivel eltér a henger állása, bele kell kelkulálni a rendszerbe, szóval amikor felső holtponton van a dugattyú, a kiegyenlítő tengelynek nem pont lefele kell állnia, csak majdnem és azt a szöget kell ott is felvenni, mint ami a hengernél van! Remélem én is érthető voltam!
Annyira nem voltál érthető , Tehát akkor mikor a dugó az alsó holtponton van, a kiegyenlítő tengely magától beáll lefelé fogaskerekek vissza és akkor lesz jó?
Jó az elv de nem túl pontos a beállítás! Merthogy a hengerszöget bele kell kalkulálni! Magyarul úgy kell elképzelni, hogy a henger függőlegesen áll és ahhoz képest kell alső holtpontba állítani a kiegyensúlyozó tengelyt! Remélem érthető voltam
Köszi!
Nem a háromezren való megpihenésre gondoltam miatta, hanem esetleg hamar éri el a gázkar az ütközőt, mint teljesen felhúzná a tűt (az esetleges nagy holtjáték miatt) és ezért nem megy többet, mint 120-130.
Akaszd ki a kuplung karból a bowdon véget ha evvel megvagy fűzd ki a vázból ezután tekerd ki a kuplung oldali dekliből a bal oldali fekete zárócsavart (az első kerékhez közelebb lévőt)egy kis csavarhúzóval akaszd ki a kuplungkiemelőkarbol a bowden véget, egy kicsit macerás de nem vészes és ha ez is megvan akkor húzd ki a bowdenházat a dekliből hirtelen ennyi. Jómunkát
Túlságosan nem nehéz. Annyi a amit leírtál. A tengely (ha jók a csapágyak) lefelé fog fordullni a gravitávió miatt mert az egy súly aminek nem középen van a súlypontja. De össze is vannak ezek jelölgetve a fogaskerekek, a tengely, meg a főtengely de nekem nem sikerült beazonosítani a jelöléseket. Inkább kérdezz meg még valakit. Nekem is rezonál még picit a lábtartóm lehet hogy valamit rosszul csináltam.
af1 futura cuccok eladok pl.: idomszett 35000ft(fejidom oldalidom faridom) üllések elsö hácso 5000/db
elsötelok 25000ft a két db tank 9000ft zár nélkül 6000 elsülánpa 7000ft elsökerék tárcsával 15000ft tárcsa nélkül 13000ft van más cucc is ha kell valami hivj vagy irj
tel.:06304130911 délután 2 orátol hétvégén egész nap
email:fesusbali@freemail.hu
hello megvan az egész rencer kivéve az elsö fékart meg a féklámpakapcsolo meg az a kis csavar ami nyomja a munkahengert (ami a fékarba van becsavarva) ezeg nincsenek meg amugy minden más megvan irányára:10000ft ha érdekel megbeszéljük
sajnos Zotyától egy olyan motort vettem meg ami miadt most kompletten hengert cserélhetek,mert abba a motorban(ami amugy most az enyém csak már egész más)EGY FABRIKÁLT HENGER PERSELY VOLT FABRIKÁLT,NEM BELE VALÓ DUGÓVAL,és szarul illeszkedő gyűrűvel amit sajnos már csak a baj történte után vettünk észre hiszen ezek midt a hajtókar csapágya szétrobbant és fölkerültek a darabok az égéstérbe....ergo megállt 100 környékén a dugó.Ugyh Zotyától már inkább nem vennék semmit főleg nem hengert!
De ha mindenképp szeretnél 125ös hengert, akkor Zotyának van! Én biztos nem tudnék dönteni, de ha nagyon kéne, maradnék 125ben, szeretem ha tovább kell pörgetni a gépet!
Hát szerintem nicasilos! Az azt jelenti, hogy nekem a gyári henger leadja a max teljesítményt 10000-10500 körül, az meg 9ezernél, nem kell annyira pörgetni, viszont sokkal jobban húz, és több nyomatékkal alul használhatóbb!
Hát haveromnak 160as van rajta, és tökéletesen működik, talán még jobban, is mert alacsony fordulaton sokkal használhatóbb, annyira nem pörögg, ergó tovább kell bírnia! Szerintem inkább a 160as szet!
Annyira nem voltál érthető , Tehát akkor mikor a dugó az alsó holtponton van, a kiegyenlítő tengely magától beáll lefelé fogaskerekek vissza és akkor lesz jó?
Nem a háromezren való megpihenésre gondoltam miatta, hanem esetleg hamar éri el a gázkar az ütközőt, mint teljesen felhúzná a tűt (az esetleges nagy holtjáték miatt) és ezért nem megy többet, mint 120-130.
M.
mail:johnq@freemail.hu
elsötelok 25000ft a két db tank 9000ft zár nélkül 6000 elsülánpa 7000ft elsökerék tárcsával 15000ft tárcsa nélkül 13000ft van más cucc is ha kell valami hivj vagy irj
tel.:06304130911 délután 2 orátol hétvégén egész nap
email:fesusbali@freemail.hu
Köszi a segítséget!