Szükségem lenne a véleményetekre...muszáj vagyok hengert cserélni a picikén(Futura Replica 125) és érdekelne hogy mi a jobb,ha veszek egy rotax 123-ast amilyen az eredeti is volt vagy inkább olcsóbban polini 160 as hengert?
160ast elbírja a váltó meg minden más vagy át kell hozzá alakítani?
Előre is köszi
Nincs valami 5leteket?
Eddig azt hittem, hogy a tél miatt van, hideg levegő stb, de a dugócsere óta nem kerek a jószág. ELőtte olyan 150-160 körül volt a vége (24-es karbim van), de most hiába van jó idő és 2000 km a dugóban, olyan 130 körül vége van, 2 emberrel meg 110-120 körül.
Az alapjárat szép egyenletes, fordulatot szépen veszi, talán csak egy picit lassan esik, de ez szubjektív, ami konkrétum, hogy mikor visszaengedem a gázt és esik a fordulat, olyan 3000 körül megáll egy másodpercre kb, majd onnan esik le a 2000 körüli alapjáratra. Ott már szépen marad itéletnapig.
Váltóolaj van benne, nem szívta ki, (mondjuk amúgy is bő egy éve volt szimering csere)
Köszönöm, üdv: M.
ps: Nektek mennyi a holtjáték a gázkaron, nekem van pár mm?
ps2: Ha valakinek kell egy 250-es ETZ van egy reklám áron, eladom a faxba, tele a tköm belőle, amennyi ideje nem tudok rendes motorműködést összehozni rajta, azalatt rég kész voltam a dugócserével az AF-1-en, ráadásul a féket is képtelen vagyok légteleníteni rajta, pedig új tuskó komplett, ellenben az AF-1en kompletten gatyába ráztam annó csont nélkül, pedig tömítéseket is cseréltem benne mindenfelé.
Köszi a gyors választ.
Mennyit kérnél érte, az az igazság hogy a felső rész valószínüleg rendben van a munkahenger ki lett cserélve, valószínű hogy a fékpofáknál lent van a gond, nincs nyomás benne, ha csak az lenne az se gond, azért lenne fontos mert két hét múlva megy műszakira, és már két hete szerelőnél van, és nem szeretnék vagyonokat fizetni rá.
Na, sokat látott motoros cimborák! Hogy a csudába varázsoljam ki a kuplung bowdenjét? (nyílván ez is olyan egyszerű mint a láncfeszítés, csak magamtól erre nem jövök rá.) Segítsetek légyszi! Köszi!
Nehéz megcsinálni ezt a kiegyenlítő tengely beállítást? Kuplung le, műanyag fogaskerekek le, és főtengely felső holtponton és ennyi? Beáll magától a kiegyenlítő tegely , összerakom és kész? És még annyi hogy aza kiegyenlítő tegely nincs lefogatva vagy valami?
Nem kell széthúzni a blokkot. Balos dekli le, kuplung le, műanyag fogakerék le. A kiegyenlítőtengely lefelé fog beállni, ilyenkor a főtengelynek felső holtponton kell lennie.
hello.
ha kitűnő a fék,és nem túl öreg,és rászerelhető az enyémre, akkor küldj képet és megveszem,ha jó.
csak a hátsó munkahenger kell.
4 és tied a posta,vagy 3000és enyém.
Hát én augusztus óta, eddig 5ezret mentem az AF1el De mostmár félek, ha most elkapnak szopacs, és már csak 1 hónap van hátra maximum, sőt, még annyi se!
Szükségem lenne a véleményetekre...muszáj vagyok hengert cserélni a picikén(Futura Replica 125) és érdekelne hogy mi a jobb,ha veszek egy rotax 123-ast amilyen az eredeti is volt vagy inkább olcsóbban polini 160 as hengert?
160ast elbírja a váltó meg minden más vagy át kell hozzá alakítani?
Előre is köszi