Nem is lett volna ezzel baj, ha közlöd, hogy ez van, mert még akkor is lehet hogy megveszem, csak amikor itthon megláttam nem esett jól a látvány. Azt pedig nem szeretem ha valaki nem egyenes, de feltételezem hogy ez később javulni fog nállad, 16 évesen még talán én is megcsináltam volna. Ezzel a vitát részemről befejezettnek tekintem, szerintem többet ne csinálj ilyet.
Figyelj én kiprobáltam. Erős volt vele a motor, kipörgött, és az alapjárat is jó volt. Ahogy domi223 mondta egy kis 2 komponensű ragasztó kell de azis csak azért hogy ki ne essen, de azt is kétlem mert ugy vannak belepréselve azok a mágnesek hogy onnan csak ugy magátol nem esik ki. Ha szar lett volna kidobtam volna a kukába,de mivel működöképes ezért eladtam mert nekem nem volt jo. A 2 repedés miatt adtam 8 ért. amugy 15-20 egy használt.
Nem csak az a gond, hogy ki mozdulhat! Hanem ugye ahol el repedt, egy helyett lett két kiseb (+ ill - oldalú) mágnes! Ez akár teljesítmény vesztéssel járhat (bár a motor ettől még működhet).
Megmutattam egy szakinak, azt mondta kenjem be kétkomponensű ragasztóval és jólesz. Szal annyira talan nem basztam rá. Ki volt amugy próbálva motorban? De ezeken túl hozzáteszem, hogy nem volt szép dolog úgy elküldeni, hogy nem közölted ezt velem.(Habár gondolhattam volna hogy valami nem stimmel ha valami ennyire olcso.) Én azt vallom hogy mindig elmondjam ha valami gaz van a motorral autoval valamivel.
figy nekem most az ék miatt kimozdult az egész mágnes, most rakom majd vissza az eredetit, de az is egy kicsit repedt, de egyébként gondolom ha terhelés alatt van a lendkerék akkor nem jön az ki olyan könnyen. meg ha netalántán mégis, előtte észreveszed már a gyujáson
50cm3
6 sebességes
1994