Nekem akkor evett meg 400km-en fél liter olajat amikor feszült az olajpumpa bovdene és többet húzott neki. Csodálkoztam is hogy mennyire füstöl. Általában nekem egy literrel legalább 1000km-t elmegy. Nézd meg azt az olajpumpát hogy hol van a két jelzés egymáshoz képest mert azért pénzben sem mindegy hogy mennyi olajat csócsál.
Szerintetek mennyi idő alatt szívja át a váltóból az olajat, ha szimeringes? Azért kérdezem mert pár napja kurvára füstöl (bár az enyém korábban is füstölt, mikor megvettem cseréltettem is benne szimeringet, de továbbra is füstölt, olybá tűnik alapbeállítás mellett sokat nyom a pumpa, olyan 600 kilóméteren el fogy 1 liter olaj, úgy, hogy 5 liter körüli a fogyasztás benzinből), az autósok időnként direkt lemaradnak mögöttem. Szóval nem tudom, hogy szimering lehet-e, vagy szimplán a trutyis időben sok olaj leakódott a kipuffban. Merthogy legalább 100 km-ert mentem már, szóval nem tudom, hogy nem kellett volna-e ennyi idő alatt kifogyni az olajnak a váltóból (majd hétvégén érek rá leszedni az idomokat és szintet nézni, napközben mostanában nem vagyok itthon), ráadásul az alapjárat stabil és a kijövő füst is a szokásos finom 2T illatú, gondolom a váltó olaj ha ég büdösebb lenne, nem?
Srácok 1 srác kért tőlem segitséget!(nincs szóköz gombom most is ctrl+v vel másolom a szóközöket) Szóval 1srác segitséget kért tőlem, kellene neki 2spirál(ford+km/h), vizhőfok meg benzin szintjelző(régi af1,a leelső széria), illetve kéne neki 2index!
Sziasztok!Olyan kérdásem lenne h ki kellene cserélnem a vízpumpát a motorban ugyanis szerintünk a lapátok eltörtek v nem tudom... és hol van ez a vízpumpa ? Szét kell kapni hozzá a blokkot v hozzá férhető máshonnan? Köszi
Akkor biztos arról sem tudtál hogy a feszültség szabályzó is szar.
Amugy amikor kipróbáltam a motort már akkor panaszkodtam neked hogy 7ezernél tovább nem pörög....azt mondtad te túl tudtad húzni rajta!Én nem tudom mi lett a hengerrel de nem is érdekel már..
és szerintem ha tényleg olyan jó lett volna a dugó meg az egész akkor nem robbant volna szét a tűgörgő...
főleg úgy hogy 9000-nél följebb nem is mentem vele...
Mind1 zotya én ha le akartalak volna járatni akkor magamtól küldök egy szép levelet..nem így lett beszélgettem egy kollegával és neki írtam szarok arra hoyg lejárassalak.Én voltam fasz mert ha már éreztem hogy nem stimmel a mocin vmi nm kellett vna elhoznom.
Az ilyen senkiházi rongy emberek miatt ez az utolsó hozzászólásom ezen a fórumon.
És nagyon szépen kérlek, hogy ne is írogássál ezek után meg semmi.
Elmondanám azoknak az embereknek akik előtt engem szeretnél lejáratni. Ami megintcsak nem szép dolog, hogy itt próbálod magad hozzáértőnek beállítani, engem meg kisstílű hazudósnak.
A motorban egy gyűrűs vertex dugó volt (25ezerft) és egy hüvejezett RS125 henger amit közöltem is a mélyen tisztettelt fiatalemberrel, nem tudom mit ért fabrikált hengernek ez egy igényes gépmunka (25 papír volt). Mivel ezeket a dolgokat megcsináltattam rajta nehogy szétverje az új dugó a főtengelyt abban is kicseréltettem a tűgőrgőket és a csapszegeket (15e). És természetesen a főtengyelcsapágyak is ki lettek cserélve ha jólemlékszem TBH-s C4es SKF csapágyakra (14e). A dugattyú 7 százados illesztésre volt rakva. Ha át akartalak volna húzni a palánkon magyar dugóval rakom össze és szarok a főtengelyre, de mivel magamnak csináltam a motort nem sajnáltam tőle semmit.
Sajnálom, hogy így jártál avval a motoral. DE egy utolsó rohadt munka, hogy itt akarsz lejáratni.
Én nálam tökéletesen működött az utolsó percig, onnantól kezdve hogy nálad van honnan az anyámból tudjam, hogy mi baja lehet. Azthiszem amikor volt gondod ajánlottam neked megbízható szerelőt is a környéken.
Szereztem neked alkatrészet is hogy minél előbb talpra álljon a motorod, biztos azért mert inkorrekt vagyok.
Csak az a gond a csavarokkal, hogy még nincs teljesen meghúzva de olyan érzés hogy ha tovább húzom megszakad a menet. de mikor szétszedtem akkor sem volt nehéz meglazítani tehát akkor meghúzom de csak érzéssel
A kiegyemlítő tengely beállítást megcsináltam, most már az összerakásnál tartok!
Az lenne a kérdésem hogy azokat a csavarokat amik a kuplung rugóit szorítják le mennyire húzzam meg? És ha csak úgy visszateszem a deknit a kuplung ki fog emelni, nem kell ott valamit beakasztani?
Jelentem az operáció sikeres volt.
Kezdem érteni a nőgyógyászokat... Ilyen kis lyukon keresztül megállapítani, hogy mi is van odabenn, hát nem semmi. Remélem minta után csinálnak nekem egy újat.
Amúgy értelemszerű! A lökéshullámok így oltják ki egymást! Ha fordítva lenne szétrázná a motort! És a gravitáció irányát a henger középvonalával párhuzamosnak kell venni! Szóval nem "csak úgy hagyom a kiegyenlítő tengelyt hagy lógjon magának"! Szépen oda kell fordítani kézzel, igazán nem egy bonyolult dolog!
Szerintetek mennyi idő alatt szívja át a váltóból az olajat, ha szimeringes? Azért kérdezem mert pár napja kurvára füstöl (bár az enyém korábban is füstölt, mikor megvettem cseréltettem is benne szimeringet, de továbbra is füstölt, olybá tűnik alapbeállítás mellett sokat nyom a pumpa, olyan 600 kilóméteren el fogy 1 liter olaj, úgy, hogy 5 liter körüli a fogyasztás benzinből), az autósok időnként direkt lemaradnak mögöttem. Szóval nem tudom, hogy szimering lehet-e, vagy szimplán a trutyis időben sok olaj leakódott a kipuffban. Merthogy legalább 100 km-ert mentem már, szóval nem tudom, hogy nem kellett volna-e ennyi idő alatt kifogyni az olajnak a váltóból (majd hétvégén érek rá leszedni az idomokat és szintet nézni, napközben mostanában nem vagyok itthon), ráadásul az alapjárat stabil és a kijövő füst is a szokásos finom 2T illatú, gondolom a váltó olaj ha ég büdösebb lenne, nem?
Köszi, üdv: M.
Amugy amikor kipróbáltam a motort már akkor panaszkodtam neked hogy 7ezernél tovább nem pörög....azt mondtad te túl tudtad húzni rajta!Én nem tudom mi lett a hengerrel de nem is érdekel már..
és szerintem ha tényleg olyan jó lett volna a dugó meg az egész akkor nem robbant volna szét a tűgörgő...
főleg úgy hogy 9000-nél följebb nem is mentem vele...
Mind1 zotya én ha le akartalak volna járatni akkor magamtól küldök egy szép levelet..nem így lett beszélgettem egy kollegával és neki írtam szarok arra hoyg lejárassalak.Én voltam fasz mert ha már éreztem hogy nem stimmel a mocin vmi nm kellett vna elhoznom.
És nagyon szépen kérlek, hogy ne is írogássál ezek után meg semmi.
Elmondanám azoknak az embereknek akik előtt engem szeretnél lejáratni. Ami megintcsak nem szép dolog, hogy itt próbálod magad hozzáértőnek beállítani, engem meg kisstílű hazudósnak.
A motorban egy gyűrűs vertex dugó volt (25ezerft) és egy hüvejezett RS125 henger amit közöltem is a mélyen tisztettelt fiatalemberrel, nem tudom mit ért fabrikált hengernek ez egy igényes gépmunka (25 papír volt). Mivel ezeket a dolgokat megcsináltattam rajta nehogy szétverje az új dugó a főtengelyt abban is kicseréltettem a tűgőrgőket és a csapszegeket (15e). És természetesen a főtengyelcsapágyak is ki lettek cserélve ha jólemlékszem TBH-s C4es SKF csapágyakra (14e). A dugattyú 7 százados illesztésre volt rakva. Ha át akartalak volna húzni a palánkon magyar dugóval rakom össze és szarok a főtengelyre, de mivel magamnak csináltam a motort nem sajnáltam tőle semmit.
Sajnálom, hogy így jártál avval a motoral. DE egy utolsó rohadt munka, hogy itt akarsz lejáratni.
Én nálam tökéletesen működött az utolsó percig, onnantól kezdve hogy nálad van honnan az anyámból tudjam, hogy mi baja lehet. Azthiszem amikor volt gondod ajánlottam neked megbízható szerelőt is a környéken.
Szereztem neked alkatrészet is hogy minél előbb talpra álljon a motorod, biztos azért mert inkorrekt vagyok.
Ennél többet nem tudok hozzáfűzni a dologhoz.
Üdv.
A kiegyemlítő tengely beállítást megcsináltam, most már az összerakásnál tartok!
Az lenne a kérdésem hogy azokat a csavarokat amik a kuplung rugóit szorítják le mennyire húzzam meg? És ha csak úgy visszateszem a deknit a kuplung ki fog emelni, nem kell ott valamit beakasztani?
Kezdem érteni a nőgyógyászokat... Ilyen kis lyukon keresztül megállapítani, hogy mi is van odabenn, hát nem semmi. Remélem minta után csinálnak nekem egy újat.