Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali most jöttem haza Szolnokon vezettem!
Köszi szépen.
az enyémbe 2,6 dl kellett, de a 40mm-es telósokba nem annyi kell! A szimmering pedig 38X50X10 csak belemegy 38X50X7 -esből 2db/szár!
helló labika gyere már fel msn re nagyon fontos
Sziasztok.
Trakee lenne egy kérdésem hozád most csinálom az elsö teleot
és nem tudom a pontos olajmenyiséget futura 50 38 7 simering való bele
valamikor irtad hogy 2,6 dl kell száranként de nem vagyok benne biztos.
Kb. már 5X leírtam, hogy hol található a termosztát! A víztérfedélben, ott ahol kijön a vízcső! Mondjuk ez szerintem értelemszerű! Attól hogy a műszered alacsony hőfokot mutat egyáltalán nem biztos, hogy a termosztát szar!
+ ha két héten belül kell akkor 28500 Ft, ha nem sűrgős, akkor 3 héten belül megvan, ez + 18500 Ft... Szóval kb 60 e ből meg is van a nicasilozás.....
Nekem is elég lasssan akar felmelegedni a vizem , valaki elmondaná hogy mi az a termosztát és hogy hol van?
Sajnos ETZ... Egyébként a fék sokszor azért nem légteleníthető, mert kikopott a főfékhenger! Sajnos egyik haver Cagiváján is ez volt, csaka csere oldotta meg. Az pedig, hogy nincs alapjáratod :) Hihi háát a jó öreg BVF karbi :) Bár én a Simsont ismerem igazán, de sajnos az annyira pontatlan (ugyan az a porlasztó gyártója) hogy itt van a gond elsősorban... Sajnos legjobb így elfogadni! Az aprilia kényes, de egy ETZ hez képest maga a precizítás... Egyébként nem is megy rendesen az ETZ? VAgy megbízhatatlan? VAgy miért szerelgeted folyton? Mert az téves elképzelés, hogy egyenletesen, inden gond nélkül fog üzemelni :)
Azért ez így nem igaz, mert egy gyári, új nicsasil, ha időbe cserélik benn a dugattyút, jobb! Azonban ha megsérül, énis azt mondom, hogy érdemesebb meghüvelyeztetni, mint aranyáron venni egy bontott használtat, vagy újrabevonatoltatni!
Na előremutató hozzászólás volt... Mert 1 nincs olyan AF1 ami nem nicasilos, legalábbis szürke blokkal, most hogy a régit ugyan így nevezték egy dolog, de nem sok az azonosság...
2 vashengert nem lehet nicasilozni, mert az az aluminium felületkezelése!

3 hüvelyezni lehet, elég tűrhetően bírják...

Szóval légy szíves, akkor adj ilyesmibe tanácsot, ha képbe vagy! Különben csak hadoválsz hülyeségeket!
Nekem légteleszkópos hátul azt hittem neked is az!
valószínű a fékmunkahengernél a karmantyú sérült és folyamatosan szívja be a levegőt, ezért nem lehet lelégteleníteni.
Állitólag itt lehet nicasiloztatni:http://www.senior.jjsoft.hu/.
- Henger újrabevonatolása (bármely cc) 175 Euro
- Henger újrabevonatolása, furathegesztés 215 Euro
- Henger újrabevonatolása, furathegesztés, robbanási megkárosodás vagy törött szegélyek javítása 235 Eur.
...hát az 1 hét alatt el fogja érni az életveszélyes kanyarban rossz úton állapotot. -szerintem.
az aluba csak bele van diffundálva az ötvözet, így emiatt annyira vékony. úgy képzeld el, hogy egy gázt fújnak oda, és az beépül a felszínbe. na ez a nicasil réteg.
Még nem olyan vészes, nem tudom érdemes-e még költeni erre a motorra. Tedd rá a 34es karbit az etkóra hátha megbokrosodik
Ha rám hallgatsz:

1, kerülöd a felújítást (nekem 5-ből nulla)
2, bontott telót belepróbálod, mielőtt megvennéd

...ha kell Budán tudok egyet 20-ért. ...nem olcsó tudom, de megbízható ember.(volt szerelőm)
...de ha belecsap a dugó, akkor annyi neki, hiába erős.
Ja igen, mivel megalkudták a motor árát, így megtartottam a 34-es karbim!
Szóval eladó egy 34-es karbi+beszívótorok, reklám áron: 10.000 HUF !

Csetényben vettem, sosem használtam még ...és már nem is fogom.
Igen, már csak az van meg , de az meg egy fos még. A fék továbbra is trágya, kizárásos alapon már csak a főfékhenger lehet szar, trafót cseréltem, de az új trafó melegszik, alapjárat nem állítható, egy trágya az egész, már bánom, mint a kutya, ami 9-et kölkedzett.
Az enyém hüvelyezve volt, és simán kibírta a dugó élettartamát. Aztán persze az új dugóval fúrás is kell (kb 2000 HUF) és ezt még 3X meg lehet rajta ismételni. (aztán újra lehet hüvelyezni, de az már drágább móka) Szóval ár/érték arányban szerintem messze veri a nicasilozást! ...pedig az enyém pörgött ám rendesen!

Üdv: M.
nemtom hogy kell írni és írjatok ha hülyeségeket írtam de a nicasil qrvaerős
nicalosinostatni kéne ha lehet 1általán vasat... az a legjobb megoldás(ha vas öntvény-hengere) de soha nem lessz olyan mint 1 alu
Sziasztok! A hozzáértőkhöz lenne egy kérdésem egy régebbi tipusú af1 el kapcsolatban. Igaz-e, hogy ezek sima öntvény hengerrel rendelkeznek? Lehetséges-e a hüvelyezésük annélkül, hogy ez nagyban megrövidítené a motor életartamát? A segítséget előre is köszi!