Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de jolvan tudom de ugy akkor meglehetne csinálni?
Szerintem mostmár végképp nem éri meg 125öst venni 50es papírral, mert ugye jövőre elkezdik rendszámoztattni az 50es motorokat, és akkor meg főleg bukó!
125 ös de 50 es papirokal! akkor nem lehetne megoldani?
Szerintem Zotyának van!
Hello Rotax 123 -as blokkhoz keresek középső léptetővillát. akinek van szóljon.
kössz.
remélem:) gondolkozok nagyon ezen ahengertuning dolgon :)))
50es vagy 125ös? Egy váz az kapásból 30körül az idomok is van annyi! De ha 125ös, akkor nem olyan egyszerű, mert ugye akkor más lesz a vázszám! Szóval bukó! Szerintem vagy vedd meg, és törődj bele, hogy replica, vagy vegyél egy futura-t! Ahogy érzed!
hátnemtom menyi lenne a váz meg az idomok de a motort azt magát nagyon olcsóért szerzem ha melglesz!
Hát szerintem van valami osztályozása! De majd az okosak megmondják!
Hogyan tudom megállapítani egy csapágyról hogy mennyire erős?
És honnan szerzel másik vázat? Nem olcsó megoldás, amennyit beleölsz, annyiért veszel egy futurat! Amúgy hány köbcentis?
kösz most néztem egyet itt van 2 km re tölem és az a baj hogy nem nagyon tetszik az idomok vagyi sa két körlámpa lelöl meg az a durung hátulja és azért ha megveszem akkor ki szeretném szedni és belerakatni egy másik vázba
Hát csapágyakat megéri valamivel erősebbeket venni!
A 2 körlámpás az a replica, és a sintesi váza ugyanaz tudtommal! De Futura vázba szerintem berakhatod!
Szia!
Szerintem (de nem akarok hülyeséget mondani)
az Rv3 és Rv6, meg úgy álatlában az RV blokkok csak a sebességek számában térnek el,
tehát a felfüggesztés elvileg mindenhol azonos, az önindító nem tudom hogy van-e,
azt külön meg kell vizsgálni.
Szia!
Köszi a segítséget!
Az a helyzet hogy ez új dugó, de akkor eléggé el lett nézve valami...azt hiszem inkább egy
70es tuninghengert veszek rá... talán jobban járok.
Mi a véleményed erről? Nagyon megterheli a gyári főtengelyt
és egyéb alkatrészeket vagy beleférhet esetleg?
Széles Utat! Petya
azt szeretném megkérdezni hogy van egy af1 es motorom a két körlápás és azt szeretném kérdezni hogy annak a blokját átlehet e tenni egy ujjab af1 vázba pl sintesi futura kérlek irjatok visza!
elvileg 10 körül van a gyári.
Csáó!
AF1 50ben 8.1 bar kompresszió jó?
Melegen vagy hidegen mérendő?
5-6-7-8 század. De annyira nincs értelme amit kérdezel, hogy csak na. Mert ha még nem is vitted el fúratni/hónoltatni akkor azt sem tudod mekkora a lyuk, illetve ha kell fúratni mekkora lesz a lyuk, létezik-e bele alap vagy túlméretes dugó. Tehát az illesztési hézag még rettentő messze van, a boldogsághoz.
Nem.
Nem voltam még furatni, de attól nemlehet normálisan válaszolni?
Már ne is haragudjál meg. Te fúrod a hengert a dugóhoz? Ha nem tudja akivel fúratod hogy mekkora illesztési hézagot csináljon az eléggé baj...
Most meg is nyugtattál, meg be is szartam! De azért köszönöm a biztatást és a jókívánságot!
Ne izgulj rutinon engem sem húztak meg, pedig végig döntögettem, az első pálya után le is állítottak, nem kellett a 2-3 pályát megcsinálnom. :)
Forgalmon viszont meghúztak, de ott egy kiválasztottat mindig meghúznak, a többiektől beszedik a pénzt, azok átmennek. Ha Te voltál a kiválasztott, azt megtudod, mert nem kérnek pénzt (még ha ajánlgatod, akkor sem), marad a pótvizsga. Póton csupa olyan sráccal voltam, akik évek óta motoroztak, milyen furi ;)

Ja és nem működött a kilóméterórám sem, és a rádiómmal is 3X gond volt... ...pótón meg semmi gond nem esett.