hát de nekem nem azért kéne h jobban lássak...hanem azért mert belebolondultam abba h fehér fény világítson nekem a motorból ne sárga mivel xenonra nem telik...de csinálsz nekem képet ha szépen megkérlek?
ha mellékelnél képet vagy képeket hozzá akkor naggggyon de naggyon megköxönném! Nagy on nagyon
Am meg ELADÓ egy VADI ÚJ REGINA 520as lánc apriliákhoz vagy más motorokhoz! Akit érdekel írjon! Áron alul bontatlan és kocc új! Képet tudok majd kitenni ár : 9000!
Az elv működik trapéznál is mert nagyon szépen felakad a h4-es pereme és úgy ahogy leírtad meg lehet valósítani csak kellene csinálni olyan műanyagot amit elfordítasz és beleakad a két szélén.
És nagyon egyszerűen! Volt otthon, és szerelgettem, odapróbáltam, kiderült, hogy a műanyag foncsoron lévő lukba pontosan beleillik a H4-es halogén égő kör alakú fém foglalat része, az a 3 kis fül pedig felütközik, és nem engedi beesni a lámpába. Ezután csak egy műanyag lapból kellett vágni egy darabot, amelynek a közepén egy akkora luk van, amin kifér az égőfoglalat vége, a széleit pedig úgy alakítottam ki, hogy elforgatva beakadjanak az eredeti rögzítési pontokba. (azaz a külső perem két körív, egy kisebb, és egy nagyobb, szembenálló negyedkörívek azonos átmérőn, így fordítva be, illetve kiakasztható!) Aztán készítettem szép nagy csúszósarukat rézlemezből, amelyek pontosan az égő csúszóira illenek. (ilyet valószínűleg lehet venni boltba, kár vele szenvedni) Ennek a vezetékeinek a végére a gyári csúszósíruk ellendarabját forrasztottam, hogy ne kelljen vágni a gyári vezetékeket, simán csak leszedett fejidomnál 10 perc alatt oda-visszaalakítható volt.
PErsze a történet szépséghibája, hogy így nem garantált, hogy a foncsor fókuszpontjába kerül az izzószál, de ha jól emlékszem, azt is néztem, és ez maximum 1 mm-es eltérést mutatott. Én úgy kötöttem be, hogy az egyikbe a tompított, a másikba a reflektor égett, kettőt egyszerre nem is próbáltam, pedig minden megvolt hozzá. De modnom, óvatosnak kell lenni, mert a a forró izzó ha hozzáér a foncsorhoz, az elolvad!
És még valami, ezt az egészet kiskörlámpás AF1 nél próbáltam, akinek nagykörlámpás van, vagy kocka, trapéz, ott egyáltalán nem biztos, hogy működik!
Na azt én nem tudom mikor megvettem ki volt égve és én ugye dolgoztam minden nap és másnap hazamentem és akkor mondta fater h vett bele izzót meg állítottak a magasságán is!
Mindenki Trakee-t kérdezi a problémájával Trakee!1 vonat jön debrecenből 70km/h-val és egy pestről 120km/h-val....mikor és hol ütköznek össze?Gondolom a házim is megcsinálod Jó csak vicceltem!
Mondtam már, hogy nem igen értek az elektronikához? De szeritnem az elektromos rendszer elbírja ezta többletet! De lgy óvatos, mert ha sokkal jobban melegszik, esetleg megolvasztja a műanyag foncsort...
És AF-1 Syntesi ezt neked ia a figyelmedbe ajánlom! Én próbálkoztam ilyennel, bár én a két 35 W-os helyett egy 55W-osat működtettem egyszerre, de az egy világított kb úgy, mint a két 35-ös, és vigyázni kell vele, mert ha hozzáér a műanyaghoz, megolvasztja! Szerintem két 55W-osat nem bír el az aprilia elektronikája...
Mellesleg Trakee!Köszönöm szépen a mail-t megkaptam csak nem tudtam eddig megköszönni mert mindig mire eszembe jut pont nem jön be a sportmotor(tegnap) most meg elment a net épp h viszajött ugyh addig megköszönöm amíg van net!Köszi!
Tegnap elmetem motrozni az új akksival és már megint kivágott pár égőt de most normális biztosíték volt benne, hazajöttem az akkusarukon kb. 7 ezerig pörgettem 15V van benne, de azon kívűl mindenhol 12V, még a műszerfalon is a helyzetjelzőkben (kivágta mindet), akkor mostmár tuti hogy a fesszabályzó a rossz?
Am meg ELADÓ egy VADI ÚJ REGINA 520as lánc apriliákhoz vagy más motorokhoz! Akit érdekel írjon! Áron alul bontatlan és kocc új! Képet tudok majd kitenni ár : 9000!
És nagyon egyszerűen! Volt otthon, és szerelgettem, odapróbáltam, kiderült, hogy a műanyag foncsoron lévő lukba pontosan beleillik a H4-es halogén égő kör alakú fém foglalat része, az a 3 kis fül pedig felütközik, és nem engedi beesni a lámpába. Ezután csak egy műanyag lapból kellett vágni egy darabot, amelynek a közepén egy akkora luk van, amin kifér az égőfoglalat vége, a széleit pedig úgy alakítottam ki, hogy elforgatva beakadjanak az eredeti rögzítési pontokba. (azaz a külső perem két körív, egy kisebb, és egy nagyobb, szembenálló negyedkörívek azonos átmérőn, így fordítva be, illetve kiakasztható!) Aztán készítettem szép nagy csúszósarukat rézlemezből, amelyek pontosan az égő csúszóira illenek. (ilyet valószínűleg lehet venni boltba, kár vele szenvedni) Ennek a vezetékeinek a végére a gyári csúszósíruk ellendarabját forrasztottam, hogy ne kelljen vágni a gyári vezetékeket, simán csak leszedett fejidomnál 10 perc alatt oda-visszaalakítható volt.
PErsze a történet szépséghibája, hogy így nem garantált, hogy a foncsor fókuszpontjába kerül az izzószál, de ha jól emlékszem, azt is néztem, és ez maximum 1 mm-es eltérést mutatott. Én úgy kötöttem be, hogy az egyikbe a tompított, a másikba a reflektor égett, kettőt egyszerre nem is próbáltam, pedig minden megvolt hozzá. De modnom, óvatosnak kell lenni, mert a a forró izzó ha hozzáér a foncsorhoz, az elolvad!
És még valami, ezt az egészet kiskörlámpás AF1 nél próbáltam, akinek nagykörlámpás van, vagy kocka, trapéz, ott egyáltalán nem biztos, hogy működik!
És AF-1 Syntesi ezt neked ia a figyelmedbe ajánlom! Én próbálkoztam ilyennel, bár én a két 35 W-os helyett egy 55W-osat működtettem egyszerre, de az egy világított kb úgy, mint a két 35-ös, és vigyázni kell vele, mert ha hozzáér a műanyaghoz, megolvasztja! Szerintem két 55W-osat nem bír el az aprilia elektronikája...