én vettem h4 foglalatot de 4 szögletű szal nem tom h a fenébe kéne bele műteni. bár azt mondják h ami gomba izzós abba nem lesz jó a h4 mert máshogy töri majd a fényt mittomén
trakee! 120Wos a generátorom, féklámpa: 2×21W helyzetjelzők 4×5W ,indexek, 4×10W,első izzók 2×25/25W. Ugye ebből egyszerre az első lámpa és a helyzetjelző megy,a gyújtás,meg a műszerfal világítás,de az nem sok. Kérdés: lesz-e gondom abból,ha az első izzókat 35ösre cseréltem? Tehát + 20W lesz.
háát most elbizonytalanítottál mert olaj úgy votl a blokkba h fullra lett öntve csak nekem balesetkor elferdült egy picit a váltótengely és ott fojt a szimeringnél az olaj. de most amikor leeresztettem ako oan kotus fekete olaj jött belőle h nem igaz. nincs fél lityi ami kijött. de holnap jön az új váltótengely is meg van új szimering is. És ha télleg igaz és cserélni kell azt a 6ot ako az mennyibe fáj még jó áron is?
Tömítés midnenképpen kell középre, mert különben lehet, hogy szoros lesz a váltó! DE jó, ha kartonból vágsz bele! Azt is érdemes megkenni tömítőpasztával.
A csapágy? Hümm és 8-at mondott? Mert golyóscsapágy csak 6 van ezenkívül :9 Igaz,a váltófogaskerekek alatt vannak tűgörgős csapágyak... És ha tényleg 20 e km van benn, akkor sem kizárt, hogy tönkrementek, pl ha nem volt olaj a motorban, vagy valami reszelékel megettek a csapágyak...
a két főtengely csapágy már meg van (koyo) és a szerelő akinél van a mocc azt mondta h még vagy 8 csapágy fos azokon kívül . Még látnám se tudnám h jó-e vagy sem
Hát néztem én is nagyot amikor mondta. Nem tudom h 20ekm után cserélni kéne-e. Dugó-gyűrű, alsó felső tűgörgő, hajtókar, és főtengő csapágyak már meg vannak. Ja meg 3 szimering. Mit kéne még cserélni a blokkba szerinted? Így látatlanba? Köc a választ
Én ezt nagyon sokáig kerestem...1liter megy bele és legalább 15W35ös mert a többi a hidegben szarakodik....én raktam bele repsol-t először azzal nem volt jó másodszor meg jó volt és ugyanaz az olaj volt!
Szevasztok! Bizonyára volt már szó róla, de ebben a fórumban nem lehet keresni :(
123-as blokkon hogy megy a váltóloaj csere? Leeresztőcsavar? Milyen olaj és mennyi kell bele?
A gyújtás a régi? Tehát csak blokkot vettél elektronika nélkül?
Egyébként a gyújtás független a töltéstől! Azonban a kipuffszelep, ha elektronikus, akkor függ tőle, így felső fordulaton lemerítheti könnyen az akkut, és akkor nem nyit a szelep...
Főtengelycsapágyakat mindenképpen! Ez két db 6206 -os mélyhornyú golyóscsapágy, maximum C3 -as illesztéssel, vagy C4-essel... Eredetileg műanyagkosaras, de nem sok értelme van megvenni bele, nem sokkal csendesebb tőle a motor, sokan használják így, nem számoltak be jelentős különbségről! Mindenképpen valami minőségit válasz ide, Koyo, FAG, SKF, érdemes megkérdezni az áraikat, mert pl az SKF elég drága szokott lenni, de pl itt-ott Koyo igencsak baráti áron van, és nagyon jó minőség!
A többis csapágy? háát ha lóg, persze csere... De nem valószínű.. Maximum a kiegyensúlyozótengely csapágyai kopnak el könnyen, azokat érdemes megnézni...
Adeenak a váltó tűgörgői is megkoptak, de nekem ez sem jelentkezett. Eredetileg az összes csapágy műanyagkosaras, nem biztos, hogy érdemes megvenni. (jóval drágább, bár én megvettem mindegyiket....)
Hümm igen.... Haver RS képével is hirdettek már, és az én képeimmel is... Reklamáltam a használtautósoknak, és másnapra leszedték a képet! Engem is felbosszant, és átveri a vásárlót... Tegyen fel egy gyári képet, és mondja, hogy ilyen, de nem ez...
Így,hogy csapágysor áltlában több hengeres 4T moccoknál mondják,minden alsó hajtókarszemhez 1-1 csapágy. Itt egy ilyen blokknál van 2 főtengelycsapágy,nem vészes az ára,tehát anyagilag megengedhető,hogy 20ezrenként cseréld,ha lóg meg 2 tűgörgő,de akkor már főtengelyt szét kell húzni,ez kissé borsosabb.
Fogaskeréksor csapágyhoz meg váltóhoz nem kell hozzányúlni,ha jó.
nem tom h h de vhogy csak lehet tán:D
A csapágy? Hümm és 8-at mondott? Mert golyóscsapágy csak 6 van ezenkívül :9 Igaz,a váltófogaskerekek alatt vannak tűgörgős csapágyak... És ha tényleg 20 e km van benn, akkor sem kizárt, hogy tönkrementek, pl ha nem volt olaj a motorban, vagy valami reszelékel megettek a csapágyak...
Hát néztem én is nagyot amikor mondta. Nem tudom h 20ekm után cserélni kéne-e. Dugó-gyűrű, alsó felső tűgörgő, hajtókar, és főtengő csapágyak már meg vannak. Ja meg 3 szimering. Mit kéne még cserélni a blokkba szerinted? Így látatlanba? Köc a választ
123-as blokkon hogy megy a váltóloaj csere? Leeresztőcsavar? Milyen olaj és mennyi kell bele?
Egyébként a gyújtás független a töltéstől! Azonban a kipuffszelep, ha elektronikus, akkor függ tőle, így felső fordulaton lemerítheti könnyen az akkut, és akkor nem nyit a szelep...
A többis csapágy? háát ha lóg, persze csere... De nem valószínű.. Maximum a kiegyensúlyozótengely csapágyai kopnak el könnyen, azokat érdemes megnézni...
Adeenak a váltó tűgörgői is megkoptak, de nekem ez sem jelentkezett. Eredetileg az összes csapágy műanyagkosaras, nem biztos, hogy érdemes megvenni. (jóval drágább, bár én megvettem mindegyiket....)
Polini dugóm az van, de hengerem az már nincs.
Én is tudok egy Af-50-est gyönyörű felújított állapotban. 190.000Ft
Fogaskeréksor csapágyhoz meg váltóhoz nem kell hozzányúlni,ha jó.