Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellosztok venni kívánkozok 1 aprilia AF1et/50ccmes-na és abban szertném a segitségeteket kérni hogy ez valojában hány sebis is?-mer amit néztem az 3
Na mentem 1 kört...először nem vettem észre h lapos a gummám....akkor is szépen ment de miután hazamentem és telenyomtam valami csoda volt...nagyon szépen járt a motor...szépen egyenletesen huzott...mondjuk alul mintha gyengébb lett volna...de összesítve marad a 9s gyertya amíg jó idő nem lesz mret nagyon szépen ment....
akkor elnézést kívánok
jaaa 50es az más
Nem!Az enyém 125-ös!
Köszi a segítséget akkor valamikor elviszem egy aluheggesztöshöz.
óó ez nem vészes! LEgjobb, ha egy aluhegesztővel befoltoztatod, az örök megoldás lesz! Kétkomponensű fémragasztó is hozhat sikert, de az nem a legjobb megoldás!

Hja, és összerakáskor majd figyeld,r endesen tömít-e a hengerfej, de szerintem jó esélyed van rá, hogy nincs elhúzódva!
a lényeg,h csak kívűlről repedt a henger,így csak ragasztó vagy hegesztés és kész
a rave egyfajta hengertipus is (én úgy tudom)
meg hát az övé 50 es ha jól emlékszem
azon talán nincs is power
Tehét hogy az a rave az én ugy tudom hogy az a power...szerintem...és akkor lehet h nem kell annyit szenvedned a hegesztésével csak éppen vagy nem tudom a többiek jobban értenek hozzá...csak lehet h az a power és akkor elég ha csak megragasztod vagy valami...
Vagyis ez van rá írva a hengeremre.Nem tudom hogy a tiétekre mi van írva.Lehet hogy ez nem is az eredetije?
Őőő hogy érted?
Rave az nem a power?
Sziasztok! Kép sajna elég homályos,mert ez a fos mobil nem csinál jobbatIgaz,elég közel raktam a hengerhez,no mind 1.Ha nem látható annyira,akkor csinálok még eggyet.
Tehát a repedés pont a víztér alján van és elég picike.
Ti legalább halljátok a hangját a vasatoknak!Én jelenleg most szedtem ki a lengővillát megy festésre Fékbetétek is kellenek,lánckerekek is MEg még melóm is lesz vele bőőőőőőőőven,de alig várom ,hogy mehessek vele
Azért annyira nem félek tőle hogy beképzeljem ....akkor meg mi rázhatott meg?
Muszashi: Hát remélem h nincs baja majd tavasszal meglátom!
Én eleve kilencest használok télen-nyáron a tizest beköpi, talán a kicsi karbi miatt, mert nagyobb gázon túldúsul a keverék, mivel kevés a levegő.
Most hidegben nekem is szarabbul ment, de már a jobb időkben alakul, majd 20 fok fölött meglátom, de szerintem csak a hideg az oka, no para!

Üdv: M.
Az akksi nem rázhatott meg Max ha annyira félsz akkor képzelted
Na rászántam magam hogy ma megnézem...szétszedtem...húzom le a pipát úgy megrázott az áram(az a lényeg h az áramtól nagyon félek mindent eldobtam a kezemből pedig csak az akksi rázott meg )...szét volt csuszva...hát összecsusztattam...akksi töltőre....10es gyertya vissza....beindult...ja mellesleg a 9es tele volt benzinnel valószínű mert szétcsuszott a pipa....hát mondom ok akk megnézem megint a 9es gyertyát...azzal is beindult....és gyönyörűen megy....szépen pörög....igaz vágott egy kis füstöt...és melegítésre kezdett melegedni a motor....eddig a 10essel nem ment még melegítésre se 45 felé...most elment 50-55 fokig a motor!Majd nemsoká megnézem hogy jobb-e mostanra a 9es gyertya!A 10es el van rakva 1-2 hónap is megy vissza bele!
Srácok a nagyvason láttam pár fékbetét márkát meiket érdemes megvenni?Most szedtem szét a hátát és cserés.
nicasilost is kap már 30ért:)
VAlószínűleg csak azért nem megy úgy, mint ősszel, mert hidegebb van, és hozzá kéne állítani a karbit! Kár feszegetni, úgyse fogod havonta vinni karburálásra, és nem is érdemes!
Ha megy 10-es gyertyával nem biztos, hogy érdemes cserélgetni, de ha cseréled, akkor ne egy sokat használt 9-esre, szigorúan csak újra! Használtat max próbaképpen, de mivel ez ennyit futott, nem lképzelhetetlen, hogy már odavan, esetleg a tárolásközbe megrepet a szigetelőtest. nekem akkor indult ilyen vacakul, hogy nagyritkán pöffent, és kihagyó gyújtással alig alig ment egy kicsit, mikor repedt szigetelőtestes gyertya volt benn! (ilyen előfordult többször is, volt, hogy a vadi új 10 es 5 km alatt tönmkrement, elrepedt a szigetelése...).
Hát akkor így passz
Végülis simán lehet a hideg miatt,nemhiába szarakodtunk a GP csapatok sem annyit karburálással: hőmérséklet páratartalom ilyenek miatt,az meg,hogy nehezen indul az lehet olyan is,hogy megszívja magát,mivel kihegyezett gép sokkal kényesebb. Nekem anno volt egy nagyon jó motorikus állapotú nsrem és volt,hogy 20 fokban "gondolt egyet" és csak 10 perc tologatás után indult be,de amúgy meg akármikor pöccre,porszáraz csendes blokk, 4 literes átlag stb szóval rendben volt.
A hideg indítás is a 2 hónap után volt....2 hete kb....karburálás az ősszel volt....talán még a power-t kell kitakarítani...és átkén térnek másik olajra is lehet mert ez a castrol telekokszolja a hengert....egyenlőre nem bántom majd ha jó idő lesz 20 fok körül akk jönnek a tesztek!Na leléptem jóéjt mindenkinek!Csá all!
Egyszerűen csak gyengébbnek érzed vagy csinált olyat,hogy akadozott a gyújtás,kihagyott,ledadogott vagy ilyesmi? Ha a gyertya már öreg és szar akkor szokott ilyet csinálni,én ezt tapasztaltam,de mivel a gyertyád jó üzemmelegen rendesen kell működnie. Ha nem forog ki annyit nagyobb sebességben akkor ugye vmiért elgyengült(csak hangosan gondolkozom) kompresszió rendben,power teljesen nyit. Milyen időben karburálták? Lehet,hogy a hidegre ennyire kényes és az indítás is talán azért ilyen nehéz...vagy régebben a hidegben is könnyen indult?