Na mentem 1 kört...először nem vettem észre h lapos a gummám....akkor is szépen ment de miután hazamentem és telenyomtam valami csoda volt...nagyon szépen járt a motor...szépen egyenletesen huzott...mondjuk alul mintha gyengébb lett volna...de összesítve marad a 9s gyertya amíg jó idő nem lesz mret nagyon szépen ment....
óó ez nem vészes! LEgjobb, ha egy aluhegesztővel befoltoztatod, az örök megoldás lesz! Kétkomponensű fémragasztó is hozhat sikert, de az nem a legjobb megoldás!
Hja, és összerakáskor majd figyeld,r endesen tömít-e a hengerfej, de szerintem jó esélyed van rá, hogy nincs elhúzódva!
Tehét hogy az a rave az én ugy tudom hogy az a power...szerintem...és akkor lehet h nem kell annyit szenvedned a hegesztésével csak éppen vagy nem tudom a többiek jobban értenek hozzá...csak lehet h az a power és akkor elég ha csak megragasztod vagy valami...
Sziasztok! Kép sajna elég homályos,mert ez a fos mobil nem csinál jobbatIgaz,elég közel raktam a hengerhez,no mind 1.Ha nem látható annyira,akkor csinálok még eggyet.
Tehát a repedés pont a víztér alján van és elég picike.
Ti legalább halljátok a hangját a vasatoknak!Én jelenleg most szedtem ki a lengővillát megy festésre Fékbetétek is kellenek,lánckerekek is MEg még melóm is lesz vele bőőőőőőőőven,de alig várom ,hogy mehessek vele
Én eleve kilencest használok télen-nyáron a tizest beköpi, talán a kicsi karbi miatt, mert nagyobb gázon túldúsul a keverék, mivel kevés a levegő.
Most hidegben nekem is szarabbul ment, de már a jobb időkben alakul, majd 20 fok fölött meglátom, de szerintem csak a hideg az oka, no para!
Na rászántam magam hogy ma megnézem...szétszedtem...húzom le a pipát úgy megrázott az áram(az a lényeg h az áramtól nagyon félek mindent eldobtam a kezemből pedig csak az akksi rázott meg )...szét volt csuszva...hát összecsusztattam...akksi töltőre....10es gyertya vissza....beindult...ja mellesleg a 9es tele volt benzinnel valószínű mert szétcsuszott a pipa....hát mondom ok akk megnézem megint a 9es gyertyát...azzal is beindult....és gyönyörűen megy....szépen pörög....igaz vágott egy kis füstöt...és melegítésre kezdett melegedni a motor....eddig a 10essel nem ment még melegítésre se 45 felé...most elment 50-55 fokig a motor!Majd nemsoká megnézem hogy jobb-e mostanra a 9es gyertya!A 10es el van rakva 1-2 hónap is megy vissza bele!
VAlószínűleg csak azért nem megy úgy, mint ősszel, mert hidegebb van, és hozzá kéne állítani a karbit! Kár feszegetni, úgyse fogod havonta vinni karburálásra, és nem is érdemes!
Ha megy 10-es gyertyával nem biztos, hogy érdemes cserélgetni, de ha cseréled, akkor ne egy sokat használt 9-esre, szigorúan csak újra! Használtat max próbaképpen, de mivel ez ennyit futott, nem lképzelhetetlen, hogy már odavan, esetleg a tárolásközbe megrepet a szigetelőtest. nekem akkor indult ilyen vacakul, hogy nagyritkán pöffent, és kihagyó gyújtással alig alig ment egy kicsit, mikor repedt szigetelőtestes gyertya volt benn! (ilyen előfordult többször is, volt, hogy a vadi új 10 es 5 km alatt tönmkrement, elrepedt a szigetelése...).
Végülis simán lehet a hideg miatt,nemhiába szarakodtunk a GP csapatok sem annyit karburálással: hőmérséklet páratartalom ilyenek miatt,az meg,hogy nehezen indul az lehet olyan is,hogy megszívja magát,mivel kihegyezett gép sokkal kényesebb. Nekem anno volt egy nagyon jó motorikus állapotú nsrem és volt,hogy 20 fokban "gondolt egyet" és csak 10 perc tologatás után indult be,de amúgy meg akármikor pöccre,porszáraz csendes blokk, 4 literes átlag stb szóval rendben volt.
A hideg indítás is a 2 hónap után volt....2 hete kb....karburálás az ősszel volt....talán még a power-t kell kitakarítani...és átkén térnek másik olajra is lehet mert ez a castrol telekokszolja a hengert....egyenlőre nem bántom majd ha jó idő lesz 20 fok körül akk jönnek a tesztek!Na leléptem jóéjt mindenkinek!Csá all!
Egyszerűen csak gyengébbnek érzed vagy csinált olyat,hogy akadozott a gyújtás,kihagyott,ledadogott vagy ilyesmi? Ha a gyertya már öreg és szar akkor szokott ilyet csinálni,én ezt tapasztaltam,de mivel a gyertyád jó üzemmelegen rendesen kell működnie. Ha nem forog ki annyit nagyobb sebességben akkor ugye vmiért elgyengült(csak hangosan gondolkozom) kompresszió rendben,power teljesen nyit. Milyen időben karburálták? Lehet,hogy a hidegre ennyire kényes és az indítás is talán azért ilyen nehéz...vagy régebben a hidegben is könnyen indult?
Köszi a segítséget akkor valamikor elviszem egy aluheggesztöshöz.
Hja, és összerakáskor majd figyeld,r endesen tömít-e a hengerfej, de szerintem jó esélyed van rá, hogy nincs elhúzódva!
meg hát az övé 50 es ha jól emlékszem
azon talán nincs is power
Tehát a repedés pont a víztér alján van és elég picike.
Muszashi: Hát remélem h nincs baja majd tavasszal meglátom!
Most hidegben nekem is szarabbul ment, de már a jobb időkben alakul, majd 20 fok fölött meglátom, de szerintem csak a hideg az oka, no para!
Üdv: M.
Ha megy 10-es gyertyával nem biztos, hogy érdemes cserélgetni, de ha cseréled, akkor ne egy sokat használt 9-esre, szigorúan csak újra! Használtat max próbaképpen, de mivel ez ennyit futott, nem lképzelhetetlen, hogy már odavan, esetleg a tárolásközbe megrepet a szigetelőtest. nekem akkor indult ilyen vacakul, hogy nagyritkán pöffent, és kihagyó gyújtással alig alig ment egy kicsit, mikor repedt szigetelőtestes gyertya volt benn! (ilyen előfordult többször is, volt, hogy a vadi új 10 es 5 km alatt tönmkrement, elrepedt a szigetelése...).