Srácok mennyi a gyári áttétel?Adee neked mekkora lánckerék van elöl és hátul?Attól tartok új dugó tervben vagy srácok ha 10es gyertya maradt a motorban télire annak mik a következményei?Tehét az látszik a teljesítményben?
labika : ez gyári 150-es mert az oldalán van a matrica és abba van beleütve a ccm,kw,le,meg a vázszám meg a motorszám,mivel megeggyeznek a számok ezért nyílván gyári mert ilyen adatáblázatot nem igen lehet csinálni a sufniban szerintem. De tök mindeggy mert olaj kellett a váltoba mert mostmár szépen szedi a sebességet,meg állítottam a kuplungon is és mostmár nincs hangja. De kösz.
Hümm ne hagyd kicserélni a kuplungot! Ha nem csúszik, minek költesz rá? És ha 5 e km múlva kifekszik? 1 l olaj és egy kis munka bánja, de azt könnyen ki lehet cserélni... Egyébként pedig... Nekem 53500 km van benn, gyári kuplung, eszemben sem lenne cserélni.... Amíg be tudod állítani úgy, hogy kiemel, és nem csúszik, addig nem szabad bántani!
Ez ám a gép!
Úgylátom nem úszod meg hogy ne olajozd össze magad...
Van komplett váltóm is hozzá, vagy ha gondolod Tartalék motorblokkom is jó főtengellyel... Illetve a menesztő is jó ami a lánckeréknél van. Tehát szinte mindnem van hozzá.
csak a hengerszám van irva. de tuti hogy 150 es mert megnéztem az alvázszámot a limitált szériás papíron és eggyeznek meg mellé raktam egy 125 öst és valoban nagyobbaz enyém. de teljesítményben is jelentkezik de még az a baja hogy az 5.et meg a 6.at nem akarja venni. Mondjuk most olajat cseréltem benne mert alig volt meg ugy fojt mint a víz. hát azota még nem néztem de remélem hogy jo
Hali én még 150esről nem hallottam. Nézd már majd meg mi van a henger aljára írva oldalt. A nyekergés nekem is volt egy darabig. Azt hiszem hátul csinálja a lánckeréknél lévő gumi.
szevasztok ti tudtok gyári 150ccm-es Sport pro-rol mert én most vettem eggyet és érdekelne egy-két vélemény hogy milyenek is ezek a gépek ugy általánosan. ja meg még egy kérdés:miért van az hogy amikor egy kicsit nagyobb gázzal indulok vele akk olyan hangja van a kuplungnak mint amikor megkapar a kerék,az a nyekergös hang,de csak egy pillanatig. Talán megcsuszik? nem tom
Hali Zotya!Holnap felhívom a szerelőm h essünk már túl egy kompresszió mérésen ha nem olyan fasza amilyet szeretnék akkor megnézem a hengerem és annak függvényében lehet érdekelne egy uj dugó!
én is erre gondoltam h felesleges lenen addig kicserélni mig el nem kezd csúszni. de remélem még azért 1-2 gyorsulást kibír Am feszítéssel lehet orvosolni vmit rajta?
A kuplung lamellákról mit lehet tudni így átlagosan? Mert 20eKm után most szét van húzva a blokk (me ugye cserélek mindent benne ami kopó) és azt mondta a szaki h 1mm van a lamellákból a teljes kopásig és h már csak oan KB 5ezret bír még ki. Ja és a rugók meg jók. H van ez? Mert a másik haver meg mondta h nem fog az elkopni még mert jól bírja stb.(nem is nyúztam a kuplungot sose szal kímélve volt) Vélemény?
Ja és mennyi lenne a beszerzés ha mégis venni kéne bele lamellát?
Hát az a helyzet hogy a fesszabályzó ment tönkre, (pedig nem túláram van), az alaplaptól megfelő áram jön ki. A jövő héten meglesz a fesszabályzó, meg kellenek új égők is , de először kivágja az égőket, aztán meg csak 4V a töltés, hát ez érdekes....
Úgylátom nem úszod meg hogy ne olajozd össze magad...
Van komplett váltóm is hozzá, vagy ha gondolod Tartalék motorblokkom is jó főtengellyel... Illetve a menesztő is jó ami a lánckeréknél van. Tehát szinte mindnem van hozzá.
A - B - C - D
Am valaki leírná a gyári dugó méretet?
Akkor cseréld ki, ha már nagyon kopott,csúszik!
Nagyon vékony a gyári is!
Ja és mennyi lenne a beszerzés ha mégis venni kéne bele lamellát?
de az álátéten van a gumi tehát elvileg
melegen nem folyt hidegen igen
most is a gyertya körül ki van buggyanva egy kis víz