Azt értem de a hátsó az nem 36os gyárilag....de szerintem ne vesszünk össze semmi értelme...lényeg h jobban kell gyorsulnia az enyémnek és azért húz ki igazad van
Épp azért kell neki gyorsulni jobban mivel hátul ugyan akkora mint a gyári elöl egyel kisebb. Olyan mint a mountain bike váltója ha elöl kisebbre rakod jobban bírod tekerni, kevésbé haladsz.
Hidd el én is azért jöttem ide,hogy megkérdezzem hogy mi a helyzet mert nekem eddig egy rs em volt. mert eddig mindenki mást mondott rá, sőt egy szerelő akihez elvittem azt mondta hogy "van 150 es csak nagyon ritka" szerinte! De egyébként nekem mindeggy,az a lényeg hogy erős meg gyors.
Te figyelj már!Az véletlen nem 124,8 és azért van lekaparva hogy 48 ccm legyen mint egy segédmotor?Nincs 150es sport pro gyárilag csak lehet hozzá venni 160as hengert!Hidd el az 124,8 és a tiéden 160as henger van!Azért van lekaparva mert gondolom valaki smkp-ként használta!
ja igen : a haveromnak van egy 125 ös e és be akar szerezni hozzá egy 160 as hengerszetett,nem tudjátok hol lehet szerezni hozzá hengerszettet. Elöre is köszi
Na itt van. Remélem mindenkinek nyílvánvaló hogy miért van kikockázva az 1 es helye meg a ,9-helye .Hát igen a jardok ellen az ember már az ilyen dolgokra is rákényszerül.
Srácok ti mivel nézitek mennyi benzin van a gépben? Nekem még visszajelzöm sincs mindig nézegetem saccra mennyivan benne!Kéne vennem egy olyan benzincsapot amin van tartalék?Vagy amin van vezeték és bekötni egy ledre?Valami emgoldást tudtok?
zotyavfr@freemail.hu