hány csapágy van a blokba ami úgy főbb és kopó és ajánlatos cserélni 20eKm után? (a 2 főtengő csapágyon kívűl) És az KB mennyibe fáj? - Mert ma megborzongatott a szerelő és mondta h csapágysor csere me mind fos elvileg -
trakee mester vagy más vállalkozó szellemű hozzáértők válaszát várom
Szia Zotya! Kérdeztem már régebben a Meteor dugóról. Annyit kérdeznék, hogy milyen méretben van (úgy rémlik, hogy azt írtad, hogy csak gyáriban 53.97)? Illetve akkor pontosan mennyi lenne az ára? Mennyi idő alatt tudod beszerezni? Jah 23as blokkhoz kellene. Esetleg nem kallódik egy 160as Polini hengered dugóval vagy nélküle jó áron?
Komolyan mondom, hogy ehhez már pofa kell, hogy más fényképével hírdeti a motorját...
Legalább annyi fáradtságot vett volna, hogy letölt egy gyári fotót...
Van egy AF 1-es Apriliám most vettem bele egy felújított motorblokkot ami nagyon jól működik minden rendben van vele dinamikus, jó a kompresszió is benne viszont ugyan az a probléma vele mint az előzővel abi besült. Ha jól kipörgetem minden sebességben max 10.000ig akkor egy idő utád dadog a motor. A probléma a következő: először a karbira gyanakodtam aztán rájöttem hogy nincs töltésem.
Lemértem az állórész feszülségét ami a G vezetéken(sárga) jön fel a fesszabályzóra és csak 2-3V volt.
Szerintem az állórész rossz mert egy ideig amíg van energia az aksiban jól megy de miután megyek vele 100-110 km-t lemerül és megáll a motor. Ez után ismét töltöre rakom és minden kezdődik elölről.Ez egy rotax 121-egy blokk. Ha tudna valaki állórészt írjon a cimemre: izsoldpityu@freemail.hu ez egyben msn cím is.
Háát hogy az a mágneses rész rossz, azt kizártnak tartom... Max össze van rohadva, de azon lehet segíteni, csak némi csavarlazító! A szelep meg hegyes felével felfele áll jól, ha szétszedted, érdemes megnézni, nehogy belógjon a hengerbe! (elvileg nem tesz ilyet, de ki tudja.... )
Ajánlom hogy szedd szét a behúzó szerkezetet és takarítsd ki. Van benne egy vasrúd meg egy rézpersely olyajtól kosztól takarítsd meg. Úgy tudod leellenőrizni hogy 12V-ot kapcsolsz a tekercsére. Be kell rántania a vasrudat.
Most nem tudom megnézni mert a lakásban van a blok ( dugocsere )
de ha kész lesz megnézem. Esetleg lehet e valami elenálást mérni az álorészen hogy jó-e
a mágnest hogy elenörizem le?
Volt hogy sokára nyitot és volt hogy ki sem nyitot az utobi 2 honapban fixen kiakasztotam
és elég jól müködöt a moci.
Köszi a felajánlásokat de már anyit költötem rá az utobbi idöben hogy megnézem amim van
és ha javitható akkor megcsinálom ha nem kiakasztom. A nyelv ha kinyit akkor a teljes kipufogo nyilást
nyitnia kell? A vastagab résznek kell felül lennie?
Vákumos... Semmi különös, elöl van egy bumszli, az elvan magától! Tudtommal felszerelhető az elektromos helyére is, talán csak aza feltétel, hogy az a kis luk ki legyen fúrva a kipuffcsatorna tetjén, de nekem pl az is megvan...
És mit jelent, hogy "rosszalkodik"? Mert ha bármit csinál, akkor nagy baja nem lehet! Ha semmit, akkor viszont ciki Egy próbalámpát érdemes bekötni a behúzómágnes helyére, és ha világít fordulatszám fuggően, akkor minden rendben!
Nekem miskolcon csinaltak a vasgyári temetőnél. Homokszórással együtt 9000 ft volt. 3 nap alatt készvolt, szerintem nagyon korrekt cég és szép munkát is végeztek.
trakee mester vagy más vállalkozó szellemű hozzáértők válaszát várom
Üdv AF1