nem értem minek kell összeérni (a két fedélnek?)
mert ahogy ráraktam a piros gyűrűt arra a "gallérra" és felraktam a vízfedelet onnan folyt
a gumi és a fedél közül
az esetleg nem lehet hogy csak hidegen folyik és ha felmelegszik egy picit kitágul és jobban egymásnak szorul? mert utána megállt a folyás
hehe a motorom menstruál
Hááát... Én egyszer kifelejtettem azt a piros tömítést, úgy olyan 150-200 km-en lement maxról minre a tartályban a szint, annyira pontos a megmunkálás! Szóval ha jó helyre került, és nem piszkáltak bele a korábbi tulajok, akkor annak úgy simán össze kell érnie!
Egyébként mennyire komoly ez a dupla hengerfej, nem? Tiszta GP feeling... MErthát ilyen csak nagyon hiper gépekben van, és ugye ez a betét akár cserélhető is, ami nem kis tunung....
nos alapjáraton felment 80 ig
elvittem egy körre lement 60 ra megálltam és elkezdett megint fölfele menni de nem csöpögött
de jó feeling volt
bukó nélkül idomok nélkül
nem nagyon kilógnak azok a hengerfejtömítő csavarok és nem tud kellően odanyomódni a víztérfedél?
én tettem oda annó kis piros pasztát is biztos ami és nem eresztett.
:):) ...ha egy perc nem is, de fél óra alatt idomzat le-föl szereléssel együtt már megvagyok vele, de most egyelőre beleszarok, járok vele addig, amig teljesen el nem folyik belőle az olaj, azaz totál szar nem lesz, aztán eldöntöm, hogy felújítás, vagy bontott, vagy egy vadi új 80-90-ért /valaki 50-60 között is említett már, bár cuccot még nem hozott :)/ ...bár arra qrvára sajnálok annyi pénzt kiadni erre. ...vagy eladom hozzáteszem az árához a teló árát és veszek valami nagyobb 4üteműt. ...bár az érzésben messze elmarad a jó kis 2T feelingtől, viszont nem kell minden évben generál és sajnos ez se mindegy.
valaki!
visszaraktam a hengerfejet, mert kicseréltem a gumigyűrűt
a víztérfedelet is felraktam. a kettő közé odaraktam azt a piros gyűrűt
beraktam a gyertyát , beleöntöttem a vizet-----és kifolyik a gyertya mellett
mi a szar baja lehet ?
Hogy áll a motorod? Látta már autovillamosságis manusz? Egyébként azon gondolkodtam, hogy lehet az 4 V... Hiszen ha az akku félhalott, akkor is illene annál többet mutatnia! Ilyenkor érdemes rámérni a műszerrel egy 1,5 V-os elemre pl, hogy annál mit mutat, sose lehet tudni...
15.000-be, deeeee
...1,5 hét hazaviszem, halott.
visszaviszem 1,5 hét, hazaviszem jó, 2X bemegyek dolgozni (50km), halott
visszaviszem 1,5 hét, hazaviszem jó volt eddig, kb 200 km és kezd elszállni.
és trakee árulta el hogy a piros kell oda