Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de megvettem a tömítéskészletet
és trakee árulta el hogy a piros kell oda
tegyél oda vastagabb gumitömítést, mikor nekem a hengerfejből lelett szedve, akkor kellett vastagabb, mert folyt volna.
Srácok akinek papiros a motorja,a forgalmiban mennyi kilovatt van irva? Nekem 23...Az RS fórum láttán kezdek parázni...
nem értem minek kell összeérni (a két fedélnek?)
mert ahogy ráraktam a piros gyűrűt arra a "gallérra" és felraktam a vízfedelet onnan folyt
a gumi és a fedél közül
az esetleg nem lehet hogy csak hidegen folyik és ha felmelegszik egy picit kitágul és jobban egymásnak szorul? mert utána megállt a folyás
hehe a motorom menstruál
Hááát... Én egyszer kifelejtettem azt a piros tömítést, úgy olyan 150-200 km-en lement maxról minre a tartályban a szint, annyira pontos a megmunkálás! Szóval ha jó helyre került, és nem piszkáltak bele a korábbi tulajok, akkor annak úgy simán össze kell érnie!

Egyébként mennyire komoly ez a dupla hengerfej, nem? Tiszta GP feeling... MErthát ilyen csak nagyon hiper gépekben van, és ugye ez a betét akár cserélhető is, ami nem kis tunung....
Alapjáraton 80ig?Nekem 40felé nem megy alapjáraton!
nos alapjáraton felment 80 ig
elvittem egy körre lement 60 ra megálltam és elkezdett megint fölfele menni de nem csöpögött
de jó feeling volt
bukó nélkül idomok nélkül
most tettem egy alualátétet a piros gumigyürü alá
hagyom kicsit pöfögni
a motor jár szépen de még mindig szivárog egy kicsit a víz a gyertya körül

meddig szabad felmelegednie?
nem nagyon kilógnak azok a hengerfejtömítő csavarok és nem tud kellően odanyomódni a víztérfedél?
én tettem oda annó kis piros pasztát is biztos ami és nem eresztett.

Üdv: M.
:):) ...ha egy perc nem is, de fél óra alatt idomzat le-föl szereléssel együtt már megvagyok vele, de most egyelőre beleszarok, járok vele addig, amig teljesen el nem folyik belőle az olaj, azaz totál szar nem lesz, aztán eldöntöm, hogy felújítás, vagy bontott, vagy egy vadi új 80-90-ért /valaki 50-60 között is említett már, bár cuccot még nem hozott :)/ ...bár arra qrvára sajnálok annyi pénzt kiadni erre. ...vagy eladom hozzáteszem az árához a teló árát és veszek valami nagyobb 4üteműt. ...bár az érzésben messze elmarad a jó kis 2T feelingtől, viszont nem kell minden évben generál és sajnos ez se mindegy.

Üdv: M.
belső meg külső
de má a f*szom tele van
Ezen a hengerfej 2 részből áll úgye?
Szerintem a kartergáz elvezető belever az indexbúrába Bocs, ezt muszáj volt
valaki!
visszaraktam a hengerfejet, mert kicseréltem a gumigyűrűt
a víztérfedelet is felraktam. a kettő közé odaraktam azt a piros gyűrűt
beraktam a gyertyát , beleöntöttem a vizet-----és kifolyik a gyertya mellett
mi a szar baja lehet ?
Hogy áll a motorod? Látta már autovillamosságis manusz? Egyébként azon gondolkodtam, hogy lehet az 4 V... Hiszen ha az akku félhalott, akkor is illene annál többet mutatnia! Ilyenkor érdemes rámérni a műszerrel egy 1,5 V-os elemre pl, hogy annál mit mutat, sose lehet tudni...
Giniszrekordok könyve: Muszarashi aki 1 perc alatt cserél közpotni telót AF-1 ben..
Ááá dehogy! Muszahasi versenyszerelőségre gyúr! A lánya úgyis nagyon érdeklődik a motor után, felkészül, hogy szerelhessen neki az RS kupában
uh, hallod Muszashi kolléga, ha ezt sokáig csinálja, akkor megéri egy öhlins :))
15.000-be, deeeee
...1,5 hét hazaviszem, halott.
visszaviszem 1,5 hét, hazaviszem jó, 2X bemegyek dolgozni (50km), halott
visszaviszem 1,5 hét, hazaviszem jó volt eddig, kb 200 km és kezd elszállni.


Üdv: M.
Nekem színel a teló teteje az összekötő résszel!
Talán a peres gumi miatt is ,de elég leültetett képet fest a gép így is!
Szia!
Mennyibe fájt a hátsó teló felújítás?
Azt látom,hogy men nagyon vagy megelégedve vele!
Hát nem toom.Csak úgy jöt
hogy a fenébe lenne már jó bele?! gondolkozz már egy kicsit
Basszus ne idegesíts! Egy NSF be vásárolt dugattyú egy apriliaba? Ezt ugye viccnek szántad....
Na fuj,kimaradt az alső mondatból a DUGATTYÚ szó