Rákérdeztem szerelőmnél h miért fekete a gyertya ha ő állította be és aszonta hogy a hideg miatt nincs kiégetve a gyertya és h rakjam be a 9es gyertyát és h akkor jó lesz!Hát beraktam majd hétvégén kipróbálom!Nyár fele visszamegy a 10es NGK és ujra beállítja!
Igen Atta én is erre gondoltam ilyen volt amikor megvettem is de amikor beállította a szerelő őzbarna volt a gyertya...lehet elállítódott...vagy a hideg?
Ja azt sajnos elfelejtettem h tesztkörre sajnos nem futotta mert akksim megint aztmondta h had aludjon még ....nemsoká már télleg vennem kell egy újat...
Ez nekem is igy van kihuz 6.ban is 70ről 110 ig ....Mellesleg beletettem a 9es gyertyát NGK BP9ES azthiszem!Meglepően tapasztaltam hogy a B10EG ami benne volt olajos és kormos volt....egyántalán nem őzbarna....és ez azért meglepő mert szerelőnél lett karburálva a motor amit a 2 szememmel láttam....lehetséges a hideg miatt?Vagy elállítódott volna a motor?Esetleg állítsam be megint?
Nekem nem is baj az hogy nem kell szétforgatni. Az áttétel pedig ideális, legalább van utazósebessége. 6-ban is fel tud gyorsulni 60-ról 100-110re, nem kell visszakapcsolnom ha valami falun haladok épp át.
Szerintem porlasztóbeállítás az oka! Vagyis azzal biztosan feljebb lehet tornászni...
De az, hogy egy motor nem forog ki utolsó fokozatban, azon kár csodálkozni... A hyosung se forogja ki a 6-ost, pedig messze nem ilyen kényes... Ha leáttételezitek, kiforogja, kérdés megéri-e...
Én áttételeztem, de nem drasztikusan, csupán a replica gyári 16/37 -es áttételét (azthiszem jól emlékszem) 16/38 -as, gyári Futura áttételre cseréltem. Ez az én 80 kg -om alatt sokkal rugalmasabb motort eredmészetett. Esetleg ha valakinek ven kedve, próbáljon ki egy foggal kisebb lánckereket előre...
Fényképezd Bár egy mukkot se tudok olaszul , ellenben sok adatát fejből tudoma motornak, így lehet, ki tudom sakkozni....
A kompresszió dologra... Sajnos el kell keserítselek, az, hogy könynen inul, nem igazán ad következtetést arra, hogy mennyire jó a kompresszió! Dieseleknél igen, de kétüteműeknél egyáltalán nem!
De ezek a sebességek, amiket leírtál, nem rossz kondícióra utalnak! Én a helyedben nem piszkálnám, ráköltesz egy csomót, és szinte semmi változást nem fog hozni! Akkor érdemes hozzányúlni, ha nagyon elgyengül, vagy elkezd csúnya hangokat hallatni! Mivel kétütemű, anny dolog befolyásolja! Lehet a hűvős, a gyertya, membrán stb stb... Talán így nem a város leggyorsabb gépe, bár szerintem ez annyira nem fontos...
Ok-ok köszi a nyugtatást sokat segítettél Engem főleg az zavar h kissebb áttéttel nem pörög ki 6ban!De megvárom az igazi tavaszt h akkor mit produkál mert érzem rajta h még bírna menni!
Köszi!És Adee!Lehet az attól amit leírtam h maradt benne a 10es gyertya?Mert van egy 9es hőértékű NGK-m lehet azzal megkéne néznem! Télleg olyan mintha nem lenne benne kompresszió de aztmondták eddig nekem akárkit megkérdeztem h akkor nehezen indulna meg alacsony fordulaton is gyengébb lenne...Viszont 2 hónap utána akksi vissza és 3másodpercnyi önindítózás után már ment...igaz leállt egy 15másodperc mulva de ment!Az áttétem asszem 15-36...vagy 35 már nem emlékszem h mennyit számoltam!
/// Trakee...majd holnap lefényképezem neked az egyész matricát a tankon remélem te ki tudsz bogarászni valamit belőle mert sose tudtam h mi mit jelent...asszem 7-8 dolog van ráírva!
Itt vagy?
Kéne az égő!
De az, hogy egy motor nem forog ki utolsó fokozatban, azon kár csodálkozni... A hyosung se forogja ki a 6-ost, pedig messze nem ilyen kényes... Ha leáttételezitek, kiforogja, kérdés megéri-e...
Én áttételeztem, de nem drasztikusan, csupán a replica gyári 16/37 -es áttételét (azthiszem jól emlékszem) 16/38 -as, gyári Futura áttételre cseréltem. Ez az én 80 kg -om alatt sokkal rugalmasabb motort eredmészetett. Esetleg ha valakinek ven kedve, próbáljon ki egy foggal kisebb lánckereket előre...
A kompresszió dologra... Sajnos el kell keserítselek, az, hogy könynen inul, nem igazán ad következtetést arra, hogy mennyire jó a kompresszió! Dieseleknél igen, de kétüteműeknél egyáltalán nem!
De ezek a sebességek, amiket leírtál, nem rossz kondícióra utalnak! Én a helyedben nem piszkálnám, ráköltesz egy csomót, és szinte semmi változást nem fog hozni! Akkor érdemes hozzányúlni, ha nagyon elgyengül, vagy elkezd csúnya hangokat hallatni! Mivel kétütemű, anny dolog befolyásolja! Lehet a hűvős, a gyertya, membrán stb stb... Talán így nem a város leggyorsabb gépe, bár szerintem ez annyira nem fontos...
/// Trakee...majd holnap lefényképezem neked az egyész matricát a tankon remélem te ki tudsz bogarászni valamit belőle mert sose tudtam h mi mit jelent...asszem 7-8 dolog van ráírva!