A henger felömlőit políroztasd, meg ha szétszeded a blokkot akkor megfogod az egyik felét ráhúzod a hengert a helyére és ahol a kettő találkozik a felömlőnél érdemes szintbe hozni hogy ne legyen kiálló rész ami örvénylést okoz. Ettől jobb lesz a gázreakció.
Egyébként én se hittem el hogy 150 ccm,és ráadásul gyári is de ez van én is csak azért jöttem erre a forumra hogy érdeklődjek arrol hogy valaki halott e már ilyenröl. de ugy látom itt se nagy a tolongás az ilyen gépek gazdájának sorában. egyépként 1994 es.
am a szerelő srác azt mondta nekem h kipolírozza a forgattyús házat, kisíkolja a hengerfejet, és csinál vmit a karbival is. emellé van nekem egy gyári rezóm egy carbon giannelli dobbal. Szentetek érni fog ez vmit teljesítményileg vagy elenyésző. (mert még fontolgattam sportlégszűrő vételét is de lebeszéltek róla) ?
54mm a furat, 54,5 a löket, a hamadik pedig a lökettérfogat. És ez a srácnak 150 ccm lehet? Tényleg kíváncsi vagyok énis! És bocsánat, ha tényleg neki van igaza, de annyian voltak itt már mindenféle csodával, és a legtöbb valami nagyon-nagyon régi darab volt, nem limit széria....
Hát ha azt 1es emberek tudnák itt fórumon meg a kint a nagy világban h mi van most a garázsban és mi pénz meg munka energia idegesség megy el 1 nap...hagyjuk inkább .
De hát most ien ez. Eleinte még a generál előtt az votl tervezetbe h megcsinálom és eladom. A NAGY BÜDÖS francokat! Annyiba van és még lesz is ez a gép h nem éri meg eladni ezért inkább pihizek rajta még pár évet
Majd ha kéx lesz, lesz ámulás bámulás, mert nem elég h fel lesz újítva de még egyedivé is lesz téve.
Csak h pár dolgot soroljak : egyedi műszerfal világítás számlap dizájn, fehér bőrülés, 2 komponensű gyöngyházas fényezés, egyedi idom átalakítás és lámpák sötöbö. Remélem összejön
Holnap teszek fel képet az adattáblárol. Én is utánna jártam és azt mondta egy szaki itt a városba hogy van ilyen 150 es gyári sport pro csak olyan ritka mint a fehér hollo. Ez van.
Értettem főnök. Tanács megtartva. Nem lesz lamellaszett csere nincs is kess rá am...:S
Fel emészti midnen pénzemet a gyári blokk 2008as kocc újjá tétele a fogaskerekeken és a kuplungon kívül! + a festés + a hagy ne soroljam mi még...
Jó gummát jó pízért még mosse tom hol lehetne venni. Mert nagykerből tudok metzeler-t és 20-22ből kijönne előre hátra de hát abba meg bízhatok-e...
Hümm.. Mutass légyszíves egy képet erről a csodamotorról! Merthát azthiszem a sportpron sincs semmilyen matrica motor/alvázszámmal, teljesítménnyel, lökettérfogattal... Nem csak az én replicamon nincs... Csupán be van ütve a vázszám a villanyakba...
Aztán majd jól kiderül, hogy egy feketeblokkos 108-as projekt, amihez létezett 150 -es Malossi hengerszett...
Erre én se gondoltam mert ugye tudtommal ha kompresszió a baj akkor nem csak a pörgéssel van baj, hanem nehezebben is indul főleg hidegben hangja is másabb alacsony fordulaton is gyenge!Itt valami más probléma van!Szerintem karburálás lesz!
Köszi szépen!Az a gondom, hogy nekem 15/35ős az áttétem!És nem tudom mi lehet a baja a motornak mert mindig könnyen indul alul van ereje felül van ereje 5.ben már csak 10ig pörög 6.ban meg már addig se!Vége az 160volt 1szer pont 6 napja lőttem meg de valamelyik nap kimentem a 4esre semmi szél jó idő és 150nél feljebb nem ment!Ma felhívom a szerelőt h kompresszió mérés legyen!
Szükségem lenne 50-es Futurához balos tükörre és plexire. Várom a sokszáz ajánlatot!