És milyen hengerbe szeretenéd betenni? Még nicasilos? Mert ha hüvelyes, akkor sok vesztenivaód nincs... És valljuk be, ha az anyaga megfelelő, más baja nemigen lehet....
Zotya egy kérdés! 54,75 mm-es is van? Azért kérdezem, mert őrizgetek a fiókomba egy 54,5 mm-en sérült hüvelyes dugót, és hogy abba is lehet-e szerezni? Igaz, egy darabig nem tevezem, hogy apriliazom, de azért fontos lenne....
14ezer forint dugattyú gyűrű csapszeg zéger...
Mi az anyámat írjak róla?
Hányszor leírtam már h ezt raktam a pegasomba oszt ott a pont.
Ha olcsón kell dugó ez az, ha nem akkor Vegyél inkább 30ezerért Wiseco-t.
Abba ne nagyon bízz! Ha az akku gyenge is, de felpörgeted a motor, 3 e ig legalább (alatt elvileg a kipuffszelepnek adja az áramot, azért nem biztos) midnenképpem jobban kell világítania! Nekem is volt olyan halott akku, amivel a neutral alig égett, és járó motornál egyre erősebb lett....
Wössner van benne, de fogalmam sincs, hogy kovácsolt-e, olyan 21-23 ezer körül volt az ára. Az oldalán viszont talán teflon van, vagy legalábbis valamilyen bevonat, ami arra emlékeztet.
Eddig ezer km van benne, az első 500-at nagyon kultúráltan tettem bele 6000 fölé sose forgattam, utána olyan 7-8 -ig, most meg már bizony pirosba pögör néha, de váltani általában 10.500-11.000 körül szoktam, mert ott húz egy hatalmasat, szóval igen, mondhatni pörög sokat, hála részint a sportkipuffnak, részint gondolom a kicsi (24-es) karbinak, mert így pörgetni kell, hogy legyen benne kraft.
Illesztés? Jó kérdés, kérték hozzá a dugót is, hogy a lehető legpontosabb legyen, tehát az biztos, hogy nem csak a számok alapján fúrták, hanem a konkrét méret alapján még finomhagnoltak.
Visszatettem a régi akksit, beindítottam a motort, a műszelfalról a "neutral" égőt kihúztam és nagyon gyengén épp csak izzik benne a szál. gázadásra sem érősödik. Remélem veszek egy új akksit akkor renben lesz minden. Szerintetek csak annyi hogy új akksi és kész?
Ősszel még minden működött, az akku eléggé gyengélkedett már akkor is de még minden jó volt,most pedig össze lett rakva mert átfújattam meg lett rajta csinálva pár dolog gondoltam megyek vele egy kört ...
Hüm szomorú... Azért én megnézném alaposan a biztosítékokat, mert előfordul, hogy úgy törik el, hogy észre sem veszed... Sokat rázkódik ugyanis... Érdemes próbaképpen kicserélni. Tényleg, ősszel, mikor leálltál vele, akkor működött? Egyébként a rossz akkut is jobb visszatenni, mint hogy a nélkül járasd.....
Amúgy látni kéne....
Zotya egy kérdés! 54,75 mm-es is van? Azért kérdezem, mert őrizgetek a fiókomba egy 54,5 mm-en sérült hüvelyes dugót, és hogy abba is lehet-e szerezni? Igaz, egy darabig nem tevezem, hogy apriliazom, de azért fontos lenne....
Mi az anyámat írjak róla?
Hányszor leírtam már h ezt raktam a pegasomba oszt ott a pont.
Ha olcsón kell dugó ez az, ha nem akkor Vegyél inkább 30ezerért Wiseco-t.
Csak még erről a céről annyit hogy Ez a cég gyárt Stihl-ekhez is dugattyút. Nem mintha ez sokat nyomna a lantba...
Most lett átépitve a blokk egy másik vázba és a kuplung bovden lóg lehet hogy kiakadt?mi lehet a baj?
köszi!
Wössner van benne, de fogalmam sincs, hogy kovácsolt-e, olyan 21-23 ezer körül volt az ára. Az oldalán viszont talán teflon van, vagy legalábbis valamilyen bevonat, ami arra emlékeztet.
Eddig ezer km van benne, az első 500-at nagyon kultúráltan tettem bele 6000 fölé sose forgattam, utána olyan 7-8 -ig, most meg már bizony pirosba pögör néha, de váltani általában 10.500-11.000 körül szoktam, mert ott húz egy hatalmasat, szóval igen, mondhatni pörög sokat, hála részint a sportkipuffnak, részint gondolom a kicsi (24-es) karbinak, mert így pörgetni kell, hogy legyen benne kraft.
Illesztés? Jó kérdés, kérték hozzá a dugót is, hogy a lehető legpontosabb legyen, tehát az biztos, hogy nem csak a számok alapján fúrták, hanem a konkrét méret alapján még finomhagnoltak.
Üdv: M.
Amúgy látni kéne....