A karbin nem állítottam, csak a gyújtáson. Felújítás volt és utána összeraktam kb középállásban de szét kellett szednem mert beleért a lendkerék a vezetékekbe. Aztán adtam neki utógyújtást. Előtte viszont nem nagyon mentem a motorral mert rossz idő volt.
Lehet porlasztó, de mivel elötte nem volt gond, nem hiszem! A gyújtást detto! ellenebn okozhatja főtengelyszimmering tömítetlenség, és membránhiba is! Mindkettőt láttam már!
Arra az 51 lovas Af-re meg... Hümm nézzétek csak meg a műszerfalat! Még az is régié, nem a gyárija....
Adee barátom igen direkt írom úgy me így rövidebb írni ne mtom mé:D már így esik kézre msnről a gyors kaparásokból. am azért dadog le jobb ha tőlem tudod h vagy sok olajat kap vagy nem megfelelő a levegő arány vagyis karbi beállítás a motornak. 1 évig szenvedtem ezzel a problémával majd az aprilia szervízbe csinálták meg 6 ezerért mert én is azt hittem h gyújtás...de nem
Nekem amikor bekentem a power alatt azzal a barna trugyival..mintha letapadt volna a power és amikor nyitott elkezdett rángatni meg dadogni Én balfaszságom de mondjuk ez nem dadogás volt.
Direkt írod ly nélkül az ilyen és az olyan szót? Nem kötekedni akarok csak észrevettem hogy a fórumon mostanában elterjedt az ien, oan, ujj(új) szó(?).
Arra az 51 lovas Af-re meg... Hümm nézzétek csak meg a műszerfalat! Még az is régié, nem a gyárija....
Üdv
Tényleg nem gondolta komolyan.
Ő se gondolta komolyan úgye?
Üdv Sintesi