Szerintem az a B a gyári beütést jeletni, ami a hengertalpon van midnegyikbe... Ugye volt A, és B... De hogy ennek mi értelme egy használt, talán már hónolt darabnál, azt nem tudom....
Nem tudom, hogy mit akar jelenteni, hogy B jelzésű a hengered, már megfordult egy pár aprilia henger a kezemben, de általában a dugók méretét szoktál betűvel jelölni ABCD.
Arról hogy nem tudják milyen dugó való a motorodba pedig az a véleményem h nem jó helyen szeretnéd csináltatni.
A csetényi bontós fiának meg nem sok köze van h mi mennyibe kerül szerintem (...engem nem érdekel, hogy mivel foglalkoznak ápámék, én nem ártek a motorokhoz...)
Nekem van szinte minden dolgom aprilia AF-1 futurához, Blokk, Nicasilos henger, Karbi gyújáts stb... 0630/6963423
Lehet hogy igazad van de eddig életveszélyesen dobálta és hulámzot és most teljesen jó.
Tényleg ez jó téma kié milyen? Melyik a jó?Hogy kel vizsgálni?
Nekem agusztusban kiderül mert müszaki :(((
Én ugy tudon ha lenyomod vagy ráugrasz és egyböl viszaáll akkor jó.
Nekem két személyel 90 körül kis bukanotol folyamatosan hulámzot a segge, de most
szerintem tul jó lett mert keménynek érzem de nekem ezerszer jóbb lett mint elötte.
Olajat nem tom menyi kéne bele de kb félig raktam 2-3 DL.
Csillapítani még csillapít csak azt vettem észre hogy ilyen olaj "cseppek,foltok"jelentek meg körülötte és én ezt onnan veszem.Igaz már így került hozzám tehát nem tudom majd valahogy megpróbálom megnézni hogy "folyik"-e mert amennyi szutyok,sár,olaj de olaj az mindenhol volt rendesen tehát majd lehet hogy valahogy oda került.Csak akkor hogyan?Arra nagyon nincsen semmi oljaos alkatrész bármi ami ereszthetné vagy fújja.Nem?
Én megcsináltam itthon a hátsó telót (igaz lakatos vagyok), félbevágod a préselésnél mert csak úgy bontható, találsz benne egy tömszelencét, amit bármelyik szimering gyártó / üzlet megcsinál neked méret alapján, nekem 1000 FT-ba került. Csináltam rá olajbeöntő furatott 6-os anya bele hegesztve, a két cső végét összeillesztettem és egy másik cső darabot ráhúztam, ami pont akkor hogy ráment és az egészet összehegesztettem. Utánna feltöltöttem olajjal és kész. Bármikor tudok utánna tölteni olajat mert már van betöltő nyílása. Nem egyszerű munka, de megoldható. A rugót nagyon nehéz levenni, össze kell sajtolni. Satu és a fal közé szorítottam be és úgy jött le a rugó. Nagyjából ennyi
CSillapít? Meg biztos, hoyg abból folyik az olaj? Ezt nézd meg alaposan... Egyébként Muszahasit kérdezd ez ügyben, neki mélyenszántó tapasztalatai vannak a rugóstag-felújításban....
Én akkor is ajánlom a porlasztó pucolást! Egyrészt, mert kosz bármikor kerülhet, másrészt, mert télen állt a motor nálad is egy kicsit, és akkor képes kocsonyásodnia benzin, vagy ott rosszalkodni... Az sose árt...
Egyébként igen, ingadozni kéne az alapjáratnak, ha falsot szív! És tény, hogy szegény keverék esetén hajlamos lassan visszaállni alapjáratra, de akkor úgy pörög föl, mint egy villanymotor! Meg úgy hallod, hogy nagyon fennhangon tüp-türüppöl :) Ellenben én azért is szorgalmazom a pusolást, mert egy fúvóka kismértékű tömődése is okozhat részleges szegény keveréket...
Aztán gyertya? És pláne a hézaga? Azzal mi a helyzet? Mert nekem szélsőségesen kicsi/nagy hézag esetén is rosszalkodott, ami jelentkezett erőhiányban is!
A membrán témával pedig legyetek óvatosak, tény, a bontott jóval oclsóbb, de alaposan meg kell nézni, nehogy egy hibás legyen. És ha már új, érdemes körülnézni! Nekem volt gyári membránom, érdekes módon nekem soha semmi gond nem volt vele, csak haver elkunyerbálta, mikor az övé megpusztult. És volt egy másik, nem tudom miféle, ez is bontásból származott, egy hüvelyes hengerrel együtt szereztem kompletten a membránt, szívótorkot, az valami vastagabb, szintén carbon volt, betettem, alul nyomatékosabb lett, és a fogyasztás is csökkent pár dl-el, azonban felül valahogy nem ment annyira, bár lehet, azt nem a membrán sara volt.
Egyébként ma énis mentem az apriliaval egy karikát itthon :) Meg a Simsonnal, meg a Hyosunggal is, de vááá milyen jó az aprilia fékje! Pedig nincs is rajt a fém fékcső :) Úgy kapkodta a seggét felfele, csak lestem :)
Nekünk is Csetényt ajánlották, de a tulaj fia jó cimbim csak messze lakik, de már folyamatban van onnan is a dolog. Talán jövőhéten lesz belőle valami esetleg ha még máshonnan is tudtok jó áron, akkor érdekel a dolog.
Te mennyiért szerezted be?
Most szedtem szét a mocit nyárra való felkészítés gyanánt, és mikor szétszedtem a blokkot és bevittem a boltba a hengert és a dugót, hogy ilyen dugattyú kellenne bele, akkor nagyot néztek, mert nem tudták beazonosítani a hengerbe B betűjelzés van a dugón pedig semmi csak egy 54-es szám. Úgy néz ki, a táblázat szerint, hogy túl méretes a dugó ami benne volt, pedig kb. egy mm-t lógott a hengerbe. A beömlő nyílás felől kicsit belemart a dugó oldalába a henger. Most azonosítás alatt van a henger több szaki nézi, hogy milyen dugó is kellene bele. Jó mi?
Lehet, hogy bontott komplett membránnal jobban jársz, mikor én kérdeztem valami csillagászati árakat mondtak a lapra (tizensokezer) és még méretre is kellett volna vágni, meg szabványos méretű lapot adtak volna.
Én egy tök jó állapotút szereztem nyáron Csetényben.
...azért annyira nem volt az durva.
Igazából az egyetlen fura jel, ami talán érdekes lehet, az továbbra is az, hogy lassan esik le a fordulat üresben, erről egyszer mintha olvastam volna valahol, mint jelenségről valami motor kapcsán talán a motordokin.
Ott talán szegény keverék volt? Már nem emlékszem. A tű középső állásban van.
Sziasztok, membran lapot honnan tudnék szerezni?
Af1 125 rotax 123 34-es karbi, mert az enyém nem zár le rendesen.
A nyáron beszéltünk a power nyelv állását, hogy merre kell állnia, de most nem találom a hsz-t., esetleg valaki tudja.
Elöre is köszönöm
Ha valakinek van membrán lapja és termostátja komplet, mert az enyémböl hiányzik az
elfogatható áron érdekelne.
Nem tudom, hogy mit akar jelenteni, hogy B jelzésű a hengered, már megfordult egy pár aprilia henger a kezemben, de általában a dugók méretét szoktál betűvel jelölni ABCD.
Arról hogy nem tudják milyen dugó való a motorodba pedig az a véleményem h nem jó helyen szeretnéd csináltatni.
A csetényi bontós fiának meg nem sok köze van h mi mennyibe kerül szerintem (...engem nem érdekel, hogy mivel foglalkoznak ápámék, én nem ártek a motorokhoz...)
Nekem van szinte minden dolgom aprilia AF-1 futurához, Blokk, Nicasilos henger, Karbi gyújáts stb...
0630/6963423
Tényleg ez jó téma kié milyen? Melyik a jó?Hogy kel vizsgálni?
Nekem agusztusban kiderül mert müszaki :(((
Nekem két személyel 90 körül kis bukanotol folyamatosan hulámzot a segge, de most
szerintem tul jó lett mert keménynek érzem de nekem ezerszer jóbb lett mint elötte.
Olajat nem tom menyi kéne bele de kb félig raktam 2-3 DL.
És szerinted hogy tudnám meg nézni hogy jó vagy nem?
Köszi!
Én megcsináltam itthon a hátsó telót (igaz lakatos vagyok), félbevágod a préselésnél mert csak úgy bontható, találsz benne egy tömszelencét, amit bármelyik szimering gyártó / üzlet megcsinál neked méret alapján, nekem 1000 FT-ba került. Csináltam rá olajbeöntő furatott 6-os anya bele hegesztve, a két cső végét összeillesztettem és egy másik cső darabot ráhúztam, ami pont akkor hogy ráment és az egészet összehegesztettem. Utánna feltöltöttem olajjal és kész. Bármikor tudok utánna tölteni olajat mert már van betöltő nyílása. Nem egyszerű munka, de megoldható. A rugót nagyon nehéz levenni, össze kell sajtolni. Satu és a fal közé szorítottam be és úgy jött le a rugó. Nagyjából ennyi
Azt vettem észre hogy a hátsó rugostagomnak folyik az olaja
Akkor kuka?Nem lehetne valahogy megcsinánlni ?
Köszi!
Egyébként igen, ingadozni kéne az alapjáratnak, ha falsot szív! És tény, hogy szegény keverék esetén hajlamos lassan visszaállni alapjáratra, de akkor úgy pörög föl, mint egy villanymotor! Meg úgy hallod, hogy nagyon fennhangon tüp-türüppöl :) Ellenben én azért is szorgalmazom a pusolást, mert egy fúvóka kismértékű tömődése is okozhat részleges szegény keveréket...
Aztán gyertya? És pláne a hézaga? Azzal mi a helyzet? Mert nekem szélsőségesen kicsi/nagy hézag esetén is rosszalkodott, ami jelentkezett erőhiányban is!
A membrán témával pedig legyetek óvatosak, tény, a bontott jóval oclsóbb, de alaposan meg kell nézni, nehogy egy hibás legyen. És ha már új, érdemes körülnézni! Nekem volt gyári membránom, érdekes módon nekem soha semmi gond nem volt vele, csak haver elkunyerbálta, mikor az övé megpusztult. És volt egy másik, nem tudom miféle, ez is bontásból származott, egy hüvelyes hengerrel együtt szereztem kompletten a membránt, szívótorkot, az valami vastagabb, szintén carbon volt, betettem, alul nyomatékosabb lett, és a fogyasztás is csökkent pár dl-el, azonban felül valahogy nem ment annyira, bár lehet, azt nem a membrán sara volt.
Egyébként ma énis mentem az apriliaval egy karikát itthon :) Meg a Simsonnal, meg a Hyosunggal is, de vááá milyen jó az aprilia fékje! Pedig nincs is rajt a fém fékcső :) Úgy kapkodta a seggét felfele, csak lestem :)
Te mennyiért szerezted be?
Én egy tök jó állapotút szereztem nyáron Csetényben.
Üdv: M.
Üdv: M.
Igazából az egyetlen fura jel, ami talán érdekes lehet, az továbbra is az, hogy lassan esik le a fordulat üresben, erről egyszer mintha olvastam volna valahol, mint jelenségről valami motor kapcsán talán a motordokin.
Ott talán szegény keverék volt? Már nem emlékszem. A tű középső állásban van.
Üdv: M.
Af1 125 rotax 123 34-es karbi, mert az enyém nem zár le rendesen.
A nyáron beszéltünk a power nyelv állását, hogy merre kell állnia, de most nem találom a hsz-t., esetleg valaki tudja.
Elöre is köszönöm
Ha valakinek van membrán lapja és termostátja komplet, mert az enyémböl hiányzik az
elfogatható áron érdekelne.