Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha falsot kapna, nem kéne ingadoznia az alapjáratnak? ...mert az atomstabil. A karbit dugócserekor pucoltam (997 km), akkor membránt is és légszűrőt is cseréltem, de igazából nem torpan vagy ilyesmi kiforog akár 12-ig is, sőt üresben tovább, csak olyan gyenge a dolog.

Köszönöm!
M.
Nem lehet, hogy valahol egy kis falsot kap? VAgy kis kosz van a karbiban? Szeritnem érdemes átpucolnia porlasztót, légszűrőt, meglesegetni, memmbránt is. Mondjuk ha kiforog, akkor lehet, hogy a keverékkel van baja.... Fujasd át a fúvókákat, hátha.
Sziasztok!

Hááát nem megy a jószág, valami nem kerek, vagy a hideg idő ennyire-de ennyire számítana?
Hidegen szivatóval viszonylag könnyen indul, melegen szivató nélkül könnyen indul, alapjárat szép egyenletes, ha húzom pörög, de az erő az valahogy kúrva kevés. A vége ugyanis 140 ötödikben (persze ekkor már 10+ a fordulat), de inkább 130 azt hatodikban is úgy ahogy tartja, de a hatodik nagyon, de nagyon gyenge. ...eddig ugye nem nagyob huzattam dugócsere óta, mert bejáratás volt, de most már 1000 km benne van.
Az összes "hibajelenség" amit megfigyeltem, az álló helyzetben ha pörgetem viszonylag lassan esik le a fordulatszám, még úgy 4 vagy 3 ezerig csak-csak, de háromról 2-re (nálam annyi az alapjárat) simán 1-2 sec. Utána viszont az alapjárat szép egyenletes.

Van valami 5letetek, vagy tényleg csak a hideg és ennyire?

Köszönöm, Üdv: M.
hello ok meggyöztél akkor a ketöér 2500ft emailba küld el a cimed ide ritkán nézek föl
cimem:fesusbali@freemail.hu ja ha valakinek kel futura 125 cuc akkor irjon erre a cimre
Még nem Kell még csapágy,szimmering,meg dugót is meg akarom rendelni hogy egybe össze tudjam dobni!Addig meg még amit kell megcisnálgatok,csak most lesz off-road és verdát felkell készíteni meg ilyesmik!De már nagyon mennék
Egy szezont elment úgy Tényleg Gergő a blokkot szétszedtétek már?
Tényleg neked az elsö index picit csonka
Szerintem kettőt is simán elvisznek lásd pl: valaki elhasal a szezonban nem töri össze mind a négyet. Nekem elég kettő azért adok 2500-t +a posta. 4et nem akarok megvenni mert az vagy neked nem éri meg vagy nekem. Annyi fölösöm nincs. Meg annyira nem sürgős.
a 7906-os kérdésre nincs valakinek ötlete?
hello paárba eladok mer mit csinálnék két db-al? vagy menyit ér meg neked a 4 db?
Amikor nekem felvillant az olajvisszajelző még 100km-t menni kellett hogy folyamatosan világítson. (Bár az enyém nem pazarolja az olajat.)
2re gondoltam, a két elsőre de ha 4et adsz akkor tárgytalan.
Mikor megvettem a motorom elngedte az olajat az egyik teló szimering, és emiatt félre volt kopva az gumi is. Lehet hogy emiatt rázott az eleje? Már meg van csinálva csak nem tudtam kipróbálni, remélem nem fog rázni mostmár
csá! Nem irtam hülyeséget! B 10 EGV ez asszem (mondták) komolyabb gyertya...Talán valami tuninggyertyát említettek (nah ez lehet a hülyeség)
Kösz a gyors választ!
Üdv.
B10EG LAbika jól mondja.
Az bele a gyári de am csak B10EG!Nekem is az van benne!
hello! Futurába jó az NGK B10 EGV gyertya?
Kinek milyen van a motorjában?
kösd le
nekem le van
(egyébként az tűzveszélyes)
Viszont a benya az felmérgel fél tanknál már világít!
nem nagy élmény hidd el
de szép pirosan villog
hello hogy érted hogy egy pér 4 vagy 2 db a 4darab 5000ft 2 db-ot nem adok el
azr lehet de az apriliánál a tankba van benne ami 10000000000% szoval ha vilog vagy ég a visszajelzö kel tnakolni olajat
Az enyém még sose villogott nekem mindig tele van szinte !

\eladó a motorom ha valakit komolyabban érdekel az írjon ide és a többit megbeszéljük msnen vagy valahogy mert nincs mindig msn csak néha De ide feltok jönni!
Amikor ez enyém elkezd villogni nagyobb fékezésnél akkor még van benne vagy 2,5deci amikor meg folyamatosan ég kb 2deci.