Üdv!
Aprilia Af-1 Sintesim van télen felbakoltam kiszettem az aksit teletankoltam megpucoltam kívül belül leengedtem a karburátort ellenőríztem a fagyállót (habár a tárolóban nem volt minusz de semmit se bízok a véletlenre)...
Kijött a jóidő feltöltöttem az aksit kipucoltam a karbit a powert beolajzoztam a láncot beindítottam a motort kicsit járattam elmentem vele egy körre a városban és mire hazajöttem az aksi teljesen lehervadt feltöltöttem mivel "biztos csak a sok indítgatás miatt" aztán megint elmentem vele egy körre megint teljesen lehervadt ekkor jött az az öltletem hogy nincs töltés ennek érdekében megnéztem hogy van e töltés beindítottam a motort levettem az akist fel a világítás és semmi ekkor jött az öltletem hogy generátor állórész lehúztam a 2 sárga kábelt ami ment a fesszabályzóba ráraktam egy 12v os égőt hogy megnézzem hogy generátor vagy fesszabályzó az égő világított kicsit odahúztam a gázt ki is égett szóval a generátor jelesre vizsgázott a fesszabályzóvan nem boldogultam vettem egy utángyártottat beraktam és nem volt töltésem hogyan tudom megnézni hogy egyáltalán a fesszabályzó e a hibás? vagy hogy az új fesszabályzó működik e?
A motoromon 34 es dellorto karbi van, egy kicsit magas az alpjárat, állítani szeretnék rajta, de az jól van így hogy csak egy csavar van rajta? Vagy én vagyok vak és nem látom a másikat ?
Hello mindenki !
Van egy af1-em és elszakdat a gázbovdenje kicseréltem és most pedig nem indul be.Perdig előtte pöccre indult.Nem tudná valaki megmondani hogy mi lehet a gond?Szikrát add a gyertya de nem indul.
és az még hogy elkeserítene, hogy ebbe amit linkeltél, nem hogy egy rugóstagot, semmit nem tudnál venni, és 10x olyan áron mint az apriliádhoz. Régi japán kisköbcentis gép, nincs ehhez szvsz sehol alkatrész. Vagy az is aranyárban.
Na igen a kora engem is zavar. ...csak pl az enyémben már megint a rugóstaggal cseszekszem, azt hiszem a felújítás már kilőve /4X nem jött össze/ bontottat nem sikerül szerezni, mert pont ilyen nincs senkinek, így vehetnék 90-ért újat. ...ez mondjuk eléggé elkeserít.
Aprilia Af-1 Sintesim van télen felbakoltam kiszettem az aksit teletankoltam megpucoltam kívül belül leengedtem a karburátort ellenőríztem a fagyállót (habár a tárolóban nem volt minusz de semmit se bízok a véletlenre)...
Kijött a jóidő feltöltöttem az aksit kipucoltam a karbit a powert beolajzoztam a láncot beindítottam a motort kicsit járattam elmentem vele egy körre a városban és mire hazajöttem az aksi teljesen lehervadt feltöltöttem mivel "biztos csak a sok indítgatás miatt" aztán megint elmentem vele egy körre megint teljesen lehervadt ekkor jött az az öltletem hogy nincs töltés ennek érdekében megnéztem hogy van e töltés beindítottam a motort levettem az akist fel a világítás és semmi ekkor jött az öltletem hogy generátor állórész lehúztam a 2 sárga kábelt ami ment a fesszabályzóba ráraktam egy 12v os égőt hogy megnézzem hogy generátor vagy fesszabályzó az égő világított kicsit odahúztam a gázt ki is égett szóval a generátor jelesre vizsgázott a fesszabályzóvan nem boldogultam vettem egy utángyártottat beraktam és nem volt töltésem hogyan tudom megnézni hogy egyáltalán a fesszabályzó e a hibás? vagy hogy az új fesszabályzó működik e?
ha jól tudom a levegőt szabályozza alapjáraton
A motoromon 34 es dellorto karbi van, egy kicsit magas az alpjárat, állítani szeretnék rajta, de az jól van így hogy csak egy csavar van rajta? Vagy én vagyok vak és nem látom a másikat ?
ebay
Van egy af1-em és elszakdat a gázbovdenje kicseréltem és most pedig nem indul be.Perdig előtte pöccre indult.Nem tudná valaki megmondani hogy mi lehet a gond?Szikrát add a gyertya de nem indul.
tudna nekem valaki szerezni hátsó fő fék munkahengert AF1 Sport pro ra?
nagyon megköxönném