Hi all!
Belefogtunk faterommal a telószimering cserébe!Kivettük a kereket meg a 2 krómszárat!A következő a helyzet: a bal oldali krómszár új...nem sokat használt valószínű higy nincs benne 10ezer km...a jobb oldali még valószínű hogy gyári teljesen elkopva....ÉS a bal oldali krómszár tetejében ugye van egy oylasmi mint egy "csapágy" és abból jön ki az a rúd ami legfelül tartotta a telót...a jobb oldaliban nincs ez a "csapágy" és a rúd is teljesen lesüllyed magától a krómszárba!Mit lehetne csinálni ezekkel?Vagy új jobb oldali krómszár?Fésüs neked mennyit ér a jobb oldali krómszár?
Ma 3 GSX-R-t is lenyomtam. Na most vagy én vagyok túl bátor, vagy ők félnek nagyon a hideg aszfalttól, de komolyan volt amelyiknél csak néztem mit tögymörög már végül a kocsival együtt mellette is elhúztam. AF-1 a GSX-R killer!
...asszem elromlott a kilóméterórám. Most, hogy végre nincs latyak pár napja már a paripámmal közlekedem, sőt mivel 800 km már benne a dugóban, így elkezdtem neki nyomni rendesen. (bejáratást befejezettnek tekintem:) Eddig ugye óvatosiban 80 körül mentem és megértettem, hogy mindenki lenyom. De már 100-110 körül csapatok /ahol lehet/ a városban és sorban lenyomnak az autók! Na most vagy az órám csal nagyon, vagy mindenki megy mint a barom ott ahol lehet.
A teljesítmény még érdekes kérdés egyébként, mert olyan 120 fölé nem nagyon tudtam menni, pedig a power nyit és pörög is szét a világba (ugyanakkor 110-en fenn van qrva hamar, tehát addig húz keményen), hiába húztam, de szerintem talán majd jó időben (elvégre most sűrű a levegő meg nyirkos), hosszabb egyenesben jobban menni fog, mert ez nyáron is volt generál előtt, hogy a sok városi pöfögés után 140 fölé nem nagyon ment, aztán egy 20-30 kilóméter országút megtétele után már a 165 is megvolt. Remélem most is csak valami ilyesmi, de tavaszig a dolgot nem piszkálom, nincs kedvem eltaknyolni, azért nem tapad most annyira.
Akinek kell az megveszi, aki meg csak vakarózik h kell is meg nem is annak mindegy mennyibe kerül... De nekem nincs meg a kipuff. tartó mert az szombaton gazdátcserélt...
csá
nincs kép fönn de leht hogy megva az a alaku lábtartorész tuti megvan ha csak nem azzal a mipufogotartoval egybe va de én már nem emlékszek hogy volt
csá fepi tegnap léttam hogy neked is kellet volna zsotavfr gépe amid alkatrészenként hirdet nekem volna egy af1 futura 125/50-s em 92 vagy 93-as hiányos az ára 65-ezerér de irányár szoval ha kell akkor akár mikor el lehett vinni csak mongy valamit hogy érdekel e? elöre kösz csá
Ha gumi kell akkor nekem is van 2 igaz durrantani való egy michelin meg egy dunlop!
Holnap végre beüzemelem a motort új gumi centírozás telószimering csere meg karbi takarítás!
Hááát őőő nekem lehet lesz egy 120/60 ZR17-es Bridgestone Battlax BT56 -os, 2005-ös gyártású, használt, hááát olyan 40-50 %-os, a Hyosung első gumija, de szettcsere lesz tavasszal, ha érdekell, mond, mit ér neked, és meggondolom.
Neten olvastam! No nem valami fórumban, hanem origo, vagy totalbike oldalon volt egy cikk. Én is úgy tudom, hogy hivatalos, és végleges. Igazából az importőrök is szorgalmazták, és a regisztrálás tényleg jó ötlet, kérdés, mibe fiog ez nekünk kerülni...
Belefogtunk faterommal a telószimering cserébe!Kivettük a kereket meg a 2 krómszárat!A következő a helyzet: a bal oldali krómszár új...nem sokat használt valószínű higy nincs benne 10ezer km...a jobb oldali még valószínű hogy gyári teljesen elkopva....ÉS a bal oldali krómszár tetejében ugye van egy oylasmi mint egy "csapágy" és abból jön ki az a rúd ami legfelül tartotta a telót...a jobb oldaliban nincs ez a "csapágy" és a rúd is teljesen lesüllyed magától a krómszárba!Mit lehetne csinálni ezekkel?Vagy új jobb oldali krómszár?Fésüs neked mennyit ér a jobb oldali krómszár?
MSN:csababoy0@t-online.hu
M.
Köszi: Pisti
...asszem elromlott a kilóméterórám. Most, hogy végre nincs latyak pár napja már a paripámmal közlekedem, sőt mivel 800 km már benne a dugóban, így elkezdtem neki nyomni rendesen. (bejáratást befejezettnek tekintem:) Eddig ugye óvatosiban 80 körül mentem és megértettem, hogy mindenki lenyom. De már 100-110 körül csapatok /ahol lehet/ a városban és sorban lenyomnak az autók! Na most vagy az órám csal nagyon, vagy mindenki megy mint a barom ott ahol lehet.
A teljesítmény még érdekes kérdés egyébként, mert olyan 120 fölé nem nagyon tudtam menni, pedig a power nyit és pörög is szét a világba (ugyanakkor 110-en fenn van qrva hamar, tehát addig húz keményen), hiába húztam, de szerintem talán majd jó időben (elvégre most sűrű a levegő meg nyirkos), hosszabb egyenesben jobban menni fog, mert ez nyáron is volt generál előtt, hogy a sok városi pöfögés után 140 fölé nem nagyon ment, aztán egy 20-30 kilóméter országút megtétele után már a 165 is megvolt. Remélem most is csak valami ilyesmi, de tavaszig a dolgot nem piszkálom, nincs kedvem eltaknyolni, azért nem tapad most annyira.
M.
nincs kép fönn de leht hogy megva az a alaku lábtartorész tuti megvan ha csak nem azzal a mipufogotartoval egybe va de én már nem emlékszek hogy volt
0630/6963423
Holnap végre beüzemelem a motort új gumi centírozás telószimering csere meg karbi takarítás!