Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fésűsé nem olyan mint a tiéd és az sem éppen kifogástalan.
Hi all!
Belefogtunk faterommal a telószimering cserébe!Kivettük a kereket meg a 2 krómszárat!A következő a helyzet: a bal oldali krómszár új...nem sokat használt valószínű higy nincs benne 10ezer km...a jobb oldali még valószínű hogy gyári teljesen elkopva....ÉS a bal oldali krómszár tetejében ugye van egy oylasmi mint egy "csapágy" és abból jön ki az a rúd ami legfelül tartotta a telót...a jobb oldaliban nincs ez a "csapágy" és a rúd is teljesen lesüllyed magától a krómszárba!Mit lehetne csinálni ezekkel?Vagy új jobb oldali krómszár?Fésüs neked mennyit ér a jobb oldali krómszár?
ilyen engem is érdekelne és önindító is!:)))
MSN:csababoy0@t-online.hu
Ma 3 GSX-R-t is lenyomtam. Na most vagy én vagyok túl bátor, vagy ők félnek nagyon a hideg aszfalttól, de komolyan volt amelyiknél csak néztem mit tögymörög már végül a kocsival együtt mellette is elhúztam. AF-1 a GSX-R killer!

M.
Valaki mondja már meg plíz a Rotax 123as blokk lendkerék oldali főtengelyanyájának paramétereit menetsűrűség és minden érdekel

Köszi: Pisti
Sziasztok!

...asszem elromlott a kilóméterórám. Most, hogy végre nincs latyak pár napja már a paripámmal közlekedem, sőt mivel 800 km már benne a dugóban, így elkezdtem neki nyomni rendesen. (bejáratást befejezettnek tekintem:) Eddig ugye óvatosiban 80 körül mentem és megértettem, hogy mindenki lenyom. De már 100-110 körül csapatok /ahol lehet/ a városban és sorban lenyomnak az autók! Na most vagy az órám csal nagyon, vagy mindenki megy mint a barom ott ahol lehet.

A teljesítmény még érdekes kérdés egyébként, mert olyan 120 fölé nem nagyon tudtam menni, pedig a power nyit és pörög is szét a világba (ugyanakkor 110-en fenn van qrva hamar, tehát addig húz keményen), hiába húztam, de szerintem talán majd jó időben (elvégre most sűrű a levegő meg nyirkos), hosszabb egyenesben jobban menni fog, mert ez nyáron is volt generál előtt, hogy a sok városi pöfögés után 140 fölé nem nagyon ment, aztán egy 20-30 kilóméter országút megtétele után már a 165 is megvolt. Remélem most is csak valami ilyesmi, de tavaszig a dolgot nem piszkálom, nincs kedvem eltaknyolni, azért nem tapad most annyira.

M.
Akinek kell az megveszi, aki meg csak vakarózik h kell is meg nem is annak mindegy mennyibe kerül... De nekem nincs meg a kipuff. tartó mert az szombaton gazdátcserélt...
Gondold meg, mert sokkal olcsóbb megoldás nem nagyon van. Aluhegesztő is 2-3 e ft-ot kér, hogy meghegessze...
csá
nincs kép fönn de leht hogy megva az a alaku lábtartorész tuti megvan ha csak nem azzal a mipufogotartoval egybe va de én már nem emlékszek hogy volt
Engem lábtartókonzol érdekel de úgy hogy van rajta a kipufogó tartó ilyen fül. (ez előbbi képen nem látható)
Engem valami olcsóbb megoldás érdekel.
Az előző hsz-emhez nem raktam fel a képet ezért féreérthető volt .
csá az megvan és van kipufogo tartom is ami a váz hátcso részén van az érdekel?
csá fepi tegnap léttam hogy neked is kellet volna zsotavfr gépe amid alkatrészenként hirdet nekem volna egy af1 futura 125/50-s em 92 vagy 93-as hiányos az ára 65-ezerér de irányár szoval ha kell akkor akár mikor el lehett vinni csak mongy valamit hogy érdekel e? elöre kösz csá
Nekem van egy makuláltan sérülésmentes gyári fekete festéssel 5 ezer ft+posta. Bal lábtartó háromszög.
0630/6963423
Engem csak ez a rész érdekel(piros) Meg ha rajta van az a rész ami tartja a kipufogót.
csá hát az a hejzet hogy az nekem már hegesztve lett és sajnos már csak a tarto van meg
már tárgytalan de azért köszi.
csá van menyit ér meg neked és csak az kell? a fékmunkahenger nem kell?
na mind1 azé elkuldöm ha tudsz valamit közülük akkor léccy irj
Ha gumi kell akkor nekem is van 2 igaz durrantani való egy michelin meg egy dunlop!
Holnap végre beüzemelem a motort új gumi centírozás telószimering csere meg karbi takarítás!
europához kéne négy lábtartó, muszerfal, gáz,kuplung bovden,dekni bal,váltokar,tükrök meg még a töbi majd kiderul
A gumma engem is érdekelne Ha aktuális, akkor megtárgyaljuk, ha esetleg a kolegának nem kellene.
Hááát őőő nekem lehet lesz egy 120/60 ZR17-es Bridgestone Battlax BT56 -os, 2005-ös gyártású, használt, hááát olyan 40-50 %-os, a Hyosung első gumija, de szettcsere lesz tavasszal, ha érdekell, mond, mit ér neked, és meggondolom.
Neten olvastam! No nem valami fórumban, hanem origo, vagy totalbike oldalon volt egy cikk. Én is úgy tudom, hogy hivatalos, és végleges. Igazából az importőrök is szorgalmazták, és a regisztrálás tényleg jó ötlet, kérdés, mibe fiog ez nekünk kerülni...