Mert te írtad be a Meteort és tudom h leírtad de kivi vok a többiek véleményére is ha nem baj!Ne vedd kötekedésnek de hátha van még valakinek valami tapasztalata vele!
Akkor semmit Valah meg kell tudakolni a kpm-nél h most lehet-e vámot fizetni rá vagy h egyántalán h működik én semmit se tok róla az RS-topikban kérdezz rá!
Valaki meséljen már nekem erről a Meteor dugórol!Én nem hallottam még róla és az ára az nagyon húz hozzá mert ha nem rossz akkor nem adok ki 20E FT-ot egy wössner, prox, wertex dugóért!
Csak adásvételivel nem tudsz forgalomba helyezni szükséges még a vámpapírja meg még 1-2 papír de akkor is 100ezer FT körül az RS topikban kérdezz ott az egyik srác olaszból behozott motort rendszám nélkülit rendszámoztatott le 100akárhány ezerért!
Ha már témánál vagyunk akkor mennyibe kerül minden herce hurcűval 1ütt egy CSAK adásvételivel rendelkező 25ös Af1 forgalomba helyezése. Mindennel együtt, körülbelül. Vkinek vmi tapasztalat vagy akármi info?
Dede ácsi... Szerintem a 125-ös RD 1 hengeres... Én nem hallottam róla, hogy lenne kéthengeres belőle.. Persze, a 250-es, és a 350-es kéthengrs, de a kicsi nem.... Vagy ez még léghűtéses? Mert mintha bból lett volna valami hasonló...
Egyébként jó esélyed van, hogy a rendőr se kötöszködik, mert nem egy nagyméretű motor, lehet elhiszi... Ellenben két hengerről nemigen.... Ki gyárt 25 ccm-es hengereket? Ettől függetlenül én a legális út híve vagyok.. Tudom, és engem is bosszant, hogy marha drága a bürokrácia...
MEgjegyzem a kismotor vizsga engem is bosszant... VAgyis nem is ez, hanem majd, hogy mibe fog ez ekrülni? Van a családba két simson... Egyik használaton kívüli... NEm igen szeretnék több tízezer forintot fizetni ezek regisztrálásáért... Ráadásul a kismotork adásvételét rendesen befagyasztja, ha akár 10 e Ft körül alakul az átírás... (ugye nagymotor 20-30 e ft is van) Hiszen egy 40-50 e Ft-os simsonra, vagy 20 e -es babettára fizessek még ennyit? Hümm... Sok lesz a papírnélküli, alkatrészmotor olcsón
Szerintem is verd ki a fejdből de sürgősen a rendőrök ránéznek már egyből karláncot kapsz főleg ha az adásvételi ugye okirat hamisítás + nekem az RG-mnek még a hengerébe is 50ccm volt pontosabban 49 bleütve és megfogtak a rendőrök : a blokkot tul nagynak gondolom az alvázszámot leolvasta kikereste egy könyvből és mondta h suzuki RG 125 1986(asszem)-1991!Inkább vegyél az árán valami más gépet vagy tedd le a jogsit és ha lesz pénzed vegyél valami gépet!
köszi Trakee, ez egy yamaha rd lenne, tudom nem egy csucs motor, meg minden, de most csak erre lenne pénzem. és mondjuk nagyon beleéltem magam. hát nem tudom megérné e igy már. hallottam korábban is erről a rendszámosdiról, és igy már nem olyan nagy üzlet ez nekem. De egy valamit nem értek. Nekem ugye most simsonom van. ha teszem azt, ezt megtartom, erre is kell majd rendszám, hercehurca, sok fölös pénzkidobás-gondolom-, és ez azért csak egy simson. nem tulságosan éri meg ennyit szivni azért, hogy egy kb 50 ezer ft értékü kis mocival karcolgathassak. akkor ha megcsinálnám ezt az rds dolgot, és 211 ig használnám, aztán lofasz pénzér eladnám, akkor tulajdonképpen lenne 3 évig egy normálisabb (országútibb) motrom. talán ilyen elven mégiscsak jo lenne... bocs az okfejtésért...
és akkor mi is lenne a helyzet a két hengerrel? (ki is látszik mindkettő. ha a rendör meglátja...)
hm?
Háát... Először is legjobb lenne, ha lebeszélnéd magad erről a 125/50 dologról... 2009 től ugye két év lesz arra, hogy minden segédmotor rendszámt kapjon, bár biztos lesznek kiskapuk, azért felstzámolják ezt a "műfajt". Ráadásul azért nem hülyeség a fokozatosság, és hogy túl fiatalok ne kaphassanak nagymotort... Bár ha a "89 a születési éevd, akkor simán leheted a korlátozott jogsit is.
Egyébként pedig egyik 125/50-esnek sincs semmilyen papírja, csupán adásvételi szerződést írtak, amelyben a motorszámot, alvázszámot feltüntetik, és "50ccm"-esnek nevezik a motort. A vázba pedig általában nincs beütve, ezeken nincs adattábla, mint egy simsonon...
ÉS még valami! Ugye ez a nem aprilia, ráadásul kéthengeres nem egy HONDA CB 125 T a kéthengeres változat? Mert ha az, gyorsan felejtsd el, az egy ramaty, két ismerősnek is van, sose lehet belőle motort faragni, a blokk egy műszaki zsákutca!
sziasztok!
egy kis segitségre lenne szükségem!
most van egy simom, és valami nagyobbra szeretném cserélni, de nem akarok a1 es jogsit. Szoval 50 es papirokkal kellene...
nem ez a legnagyobb gond (bár mostanság hallok olyanokról, hogy ellenőrizni fogják az összes 50 est vagy mi...), hanem hogy olyan motort néztem ki, aminek egyáltalán nincsenek papirjai, és gondolom a vázba is 125ccm van beleütve. itt hangsúlyoznám, nem af1, csak azért ide irok, mert ti is 125 tel nyomjátok. remélem tud valaki segiteni. tehát az lenne a kérdés, hogy hogyan varázsoljam át 50 essé?
a másik dolog az lenne, hogy mindezen problémák fölött a motor még kéthengeres is. tudom hogy a rendőrök se hülyék...
Elég hülyén sikerült leirnom, de remélem azért értitek. ha valaki tudna valami jo tanácsot, vagy tapasztalatot, az légyszi irjon.!
Szia Fésüs!én felakartalak venni msn re de nem sikerült!Én meg jelöltelek de lehet hogy nem igazoltál vissza?DE vegyél akkor te fel engem címemm Gyula5@tisser.hu!
Miért tőlem kérdezed?
Meteor 14ezer. (új)
Van benne egy makulátlan asso werke dugó de valamiért egy kicsit behorpadt a teteje...
Tehát sajnos az odavan.
Dede ácsi... Szerintem a 125-ös RD 1 hengeres... Én nem hallottam róla, hogy lenne kéthengeres belőle.. Persze, a 250-es, és a 350-es kéthengrs, de a kicsi nem.... Vagy ez még léghűtéses? Mert mintha bból lett volna valami hasonló...
Egyébként jó esélyed van, hogy a rendőr se kötöszködik, mert nem egy nagyméretű motor, lehet elhiszi... Ellenben két hengerről nemigen.... Ki gyárt 25 ccm-es hengereket? Ettől függetlenül én a legális út híve vagyok.. Tudom, és engem is bosszant, hogy marha drága a bürokrácia...
MEgjegyzem a kismotor vizsga engem is bosszant... VAgyis nem is ez, hanem majd, hogy mibe fog ez ekrülni? Van a családba két simson... Egyik használaton kívüli... NEm igen szeretnék több tízezer forintot fizetni ezek regisztrálásáért... Ráadásul a kismotork adásvételét rendesen befagyasztja, ha akár 10 e Ft körül alakul az átírás... (ugye nagymotor 20-30 e ft is van) Hiszen egy 40-50 e Ft-os simsonra, vagy 20 e -es babettára fizessek még ennyit? Hümm... Sok lesz a papírnélküli, alkatrészmotor olcsón
és akkor mi is lenne a helyzet a két hengerrel? (ki is látszik mindkettő. ha a rendör meglátja...)
hm?
Egyébként pedig egyik 125/50-esnek sincs semmilyen papírja, csupán adásvételi szerződést írtak, amelyben a motorszámot, alvázszámot feltüntetik, és "50ccm"-esnek nevezik a motort. A vázba pedig általában nincs beütve, ezeken nincs adattábla, mint egy simsonon...
ÉS még valami! Ugye ez a nem aprilia, ráadásul kéthengeres nem egy HONDA CB 125 T a kéthengeres változat? Mert ha az, gyorsan felejtsd el, az egy ramaty, két ismerősnek is van, sose lehet belőle motort faragni, a blokk egy műszaki zsákutca!
egy kis segitségre lenne szükségem!
most van egy simom, és valami nagyobbra szeretném cserélni, de nem akarok a1 es jogsit. Szoval 50 es papirokkal kellene...
nem ez a legnagyobb gond (bár mostanság hallok olyanokról, hogy ellenőrizni fogják az összes 50 est vagy mi...), hanem hogy olyan motort néztem ki, aminek egyáltalán nincsenek papirjai, és gondolom a vázba is 125ccm van beleütve. itt hangsúlyoznám, nem af1, csak azért ide irok, mert ti is 125 tel nyomjátok. remélem tud valaki segiteni. tehát az lenne a kérdés, hogy hogyan varázsoljam át 50 essé?
a másik dolog az lenne, hogy mindezen problémák fölött a motor még kéthengeres is. tudom hogy a rendőrök se hülyék...
Elég hülyén sikerült leirnom, de remélem azért értitek. ha valaki tudna valami jo tanácsot, vagy tapasztalatot, az légyszi irjon.!