FEnnakadt valahol a bowden... Ezt midnenki eljátsza egyszer az apriliaval... LEhet a karbi tetején, az elosztónál, a gázkarnál, de valahol valószínűleg kiakadt...
Nekem szerelő állította be a karbim őzbarna szóval biztos nem kap sokat!Én ezt tapasztaltam!De még mindig gondolkodtat h mi a baja a srác gépének!Szerinted?
Haminden ok,tehát nem szimeringes, nem szív falsot, gyula be van lőve, stb,akkor nem szabadna felpörögnie, ha elzárod a benzincsapot.
Amikor alapjáraton megy, és elzárod a csapot, egyenletesen kell mennie különösebb fordszámváltozás nélkül,majd ahogy fogy az úfóházból a nyál, elkezd kihagyogatni,döcögni, majd leáll. Ha elzárod, és szép lassan emelkedik a fordulat, majd felpörög és leáll, akkorSOKAT kap,nem keveset, de ez csakaz alapjárat,és környéke, monyuk negyed gázig,ezesélyesn beszabályozható a keverékcsavarral, ha nem, vagy ha nagyon perverz keverékcsavar állásnál jo csak(pl 100 fordulat :) akkor alpjárati fuvi csere.
Ellenben amikor a közepére, és a tetejére kap keveset, akkor terheletlenül nyélgázról lassan esik visza a fordulat
Vagy esetleg keveset kap mert nekem pl felpörgött mikor visszább vettük a kaját!Azt nem tudom h miért!De pl ha elzárod a csapot akkor is felpörög majd aztán áll le!De lehet még fars levegő is!
császtok, tudtok segíteni abban hogy mi lehet a baj hogyha be indul a motor fel pörög kb. 6000-re és nem nagyon megy lenteb az alap járat, szivatóval meg még feljebb is pörög.
szevasztok aprilia af1 125-s futura cucok eladok pl: két felni /25 ezer idomszett 35-40 ezer tank zárral 15ezer zár nélkül 10 ezer váz 10 ezer,hácso telo 5 ezer, elsö futomü 30 ezer kormánymü 15ezer,fejidomtarto 5 ezer hácso lengövilla 5 (fogaskerék és minden nélkül) müszerfal komplett 13 ezer,4db indekx 5 ezer ülések elsö hécso fekete 10/pér (elsö hácso) sztender 5 ezer hütö 10-15 ezer feszszabájzo 5 ezer... motorblokkom,kipufogom,tükrök,plekxi,gumik nincs ha kell valami irj emailt a cimem: fesusbali@freemail.hu
hello nekem volna 125-ös futura elsö lánpém de baranyai vagyok postázni tudok (utánvételel) de a postakölcséget a vevö állja szoval ha kell akkor irj emailt :fesusbali@freemail.hu
Szia! Vegyél fel MSNen, adatlapomon ott a cím, tudok segíteni zsír új csapágyak és szimeringek tekintetében is elég olcsón (csapágyak + szimeringek 4500-5500 ft körül az összes, és nekem van egy kb 20kmes főtengelyem, olcsó pénzé odaadom)...
Mindenesetre gondold át alaposan! Bekerülni nem nagy cucc! Utána jön a kemény világ.... Szóval az, hogy jó légy matekból, meg értsd a fizikát, alap... Nem a jegy, az semmi, érteni kell... Aztán kitartás, meg sok tanulás, meg szerencse, és adnak egy papírost, amin a neved, a bme neve, és mondjuk okleveles gépészmérnök felirat áll PErsze a mosatniaknak már csak MSC után...
Ami nekem van, annak igen... Ha fordított, és 38 mm-es a becsúszószár, akkor ilyen... A probléma csak az, hogy van, aki keveri, melyik a fordított...
Szóval ez a fordított: http://bikepics.com/pictures/2...
Amikor alapjáraton megy, és elzárod a csapot, egyenletesen kell mennie különösebb fordszámváltozás nélkül,majd ahogy fogy az úfóházból a nyál, elkezd kihagyogatni,döcögni, majd leáll. Ha elzárod, és szép lassan emelkedik a fordulat, majd felpörög és leáll, akkorSOKAT kap,nem keveset, de ez csakaz alapjárat,és környéke, monyuk negyed gázig,ezesélyesn beszabályozható a keverékcsavarral, ha nem, vagy ha nagyon perverz keverékcsavar állásnál jo csak(pl 100 fordulat :) akkor alpjárati fuvi csere.
Ellenben amikor a közepére, és a tetejére kap keveset, akkor terheletlenül nyélgázról lassan esik visza a fordulat
De miért is?!
Szóval MSN...
de előtte egy jó érettségi kéne
Rinaldo: mit nevezüönk jónak? Nagyon sokan nem bírták, szívás, idegeskedés, de jól mutat az önéletrajza, meg az állásinterjún!
kösz
te melyik egyetemen tanulsz
Szóval ez a fordított: http://bikepics.com/pictures/2...