Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen igy vetem és köszönöm a segitséget most megnyugtatál hogy nincs komoly baj.
Nekem ezért volt mert rosszul raktam össze. Hála Trakeenak a segítségért orvosoltam a hibát. Tyson te így vetted is?
Nekem ugyan ez volt a közelmúltban 4-től kegyetlenül rázott. Ha leszeded a kuplungot, Hozzáférsz a kiegyensúlyozó fogaskerekéhez ami egy seeger-el van rögzítve. Leszeded ezt a fogaskereket, akkor a kiegyensúlyozó tengely beáll úgy hogy a súly lefelé van(he nem szorul a csapágy). A főtengelyt a felső holtpontra forgatod, ezután vissza rakod a kiegyensúlyozó fogaskerekét, kuplung és kész.
Sziasztok, jó hogy néhányan tudtok motorozni az enyém még darabokban.
Kérdésem az lenne hogy sokat beszéltetek arrol a "kiegyensúlyozótengely" -röl
és nem tudom hol keresem és milyen?
Rotax 123 és 4000-töl remeg az egész moci és én a gumibakokra gondoltam hogy
rosszak.
Esetleg ezen a tengelyen lehet-e állitani vagy milyen megoldás létezik?
A gyujtást hogy szoktátok állitani mert azon is kellene egy kicsit finomitanom?
Elöre is köszönöm.
A hengert megnéztem nagyon jó állapotban van csak a dugattyún gondolkozok hogy ki cseréljem mert nem tudom az előéletét tehát hogy mennyi km ment meg a gyűrűk végénél halványan látszik hogy átégett de alvileg nem vészes fireball szerint mert sokat segít nekem
A szerelő azt mondta hogy a vezetékek össze vissza voltak be kötve meg volt olyan is hogy a fele kábel ki lógott a műanyagből és a másik fele kinnt volt a test se volt rajta tehát ez miatt.
Nagy kő esett le a szívemről
ÉS azt már kideríettted, hogy a motorja mechanikailag jó-e? Vagy hogy mi ment el az elektronikán? Mert elég elhamarkodott szépítetés, egy hiányos, motorhibás motornál a vázfényezés....
Hétvégén fújják le a vázamat Zsííííííír
Csak hogy írjak valamit
És hogy néz ki ?
Én vágtam már szét af1 dobot
köszi!
Na itt motorozgattok, nekem nincs mivel, meg ki is hültem, 35 fokos vagyok
tökmind1, akkor legyen amekkorával jól felfekszik a dob, mert ugye annak megvan a helye, más méretben nem is lenne jó, te is pontosan le tudod mérni... rakd fel a bobot, mérd meg a távolságot a rezótól, aztán mérd meg hogy mennyi megy bele a dobba, és add össze...
Hali!
Nem tudja valaki milyen hosszú az a cső a dobon amire rá kell rakni a végdobot mert nekem sajna le kelet vágnom mert szó szerint rohadt és a végdob se volt rajta jól ezért a héten csinálok rá egy újat csak nem tudni milyen hosszú.
Valaki tudja?
köszi!
A kék moci egy 400as Bandit Szóval azért volt De éjszaka toltuk lefele Tokajból azért
kilóg a sorból a 2 ütemű
gondolom nem is volt ellenfeled
Gondoltam segítek, de ez így nehézkes mivel én elég messze (úgy 250 km) lakok tőled... Jut eszembe... Audi Maxpoweres srácokat/autókat szoktad látni? Öreg kotró audi, S2-es, RS2-es satera...
gyáli vaok pest töl 30 kmre kb
Hova valósi vagy? Az adatlapod töltsd már ki légyszi
aha az jo ugy a legolcsobb
Én nem igazán tudom, mert ismerősökkel csináltuk itthon.
akkor kb 50e nem? anyibol kijönn ? és szerinted mennyi a munkadíj?
Jah értem Nem tudtam, azt hittem 125... az europaba RV blokk van? Volt nekem RV blokkos 50es RXem is Komplett főtengely 30 mátyás, főtengely fewlújító asszem 9 papír... Dugó 15 (Vertex) tudtommal, de már rég csináltam... Csapágyak, szimeringek: nekem cakk pakk 3 mátyás volt FAG C3al...
soval 50ezer böl tuti ki jön nem?
Igen azt tudom csak neki 50es europa-ja van!