Nekem is nagyon ráz a motor, de az egyik tesószimering engedte az olajat az előző gazdája így járt vele és emiatt kicsit félre volt akopva a gumi. Én most télen kicseréltem a telószimeringet, kapott két új gumit, meg egy kerékcentízozást mert elég nagy ütés volt benne. A motort még nem tudtam kipróbálni mert minden cucc festeni van, szerintetek a kiegyensúlyozótengelyt haggyam békén vagy annak is köze van a dologhoz?
fepi3 : láttam h írtad h főtengő felújító szett + csapágyak + szimeringeket árul vki? De ki az a vki és mennyiért? Mert már azon nyomban veszem megfele
Az a sajnálatos, hogy rendszeres, hogy ennyire "lusta" emberkék tévednek ide... Segítséget vár, ellenben még arra sem képes, hogy tisztességesen leírja, mi a panasza, vagy mi a motorja típusa... Legtöbbször az is luxus, hogy azt beírja, hogy 50-es, vagy 125-ös a motor... Aztán volt már itt a legrégebbi, 108-as projekt aprilia af1 mint futura, usw usw.... És általában a végén mi vagyunk a bunkók, hogy nem segítünk....
Már meg ne haragudj, de nemlehetsz ennyire lusta, üssed be a gugliba (ami a barátod:) a karbid nevét tipussal, megfogod találni a belevaló fuvit,meg robbantott ábrát is.
ha 34es a karbid, akkor gyárilag 152es a főfúvóka, a többit estére meg tudom nézni. Jah a másik, a gyári adatot ne vedd halálbiztosnak, az enyém 132es főfúvóval fut 152 helyett...
Hali mindenkinek!Aki tud létszi segítsen már,mert nem tudom hogy az aprilia af1 sinzesimnek(fordított telós)hogy milyen szimering kell bele!Jó lenne ha valaki segítene!Meg ha valaki tudja hogy a rotaxkarbiba amelyiknek a suberrészt két csavar foglya fel milyen fúvokák kellenek bele vagy ha tud mútason már 1 rajzot!
csá
12000ft a kettö gyujtás kapcs+tankzár ez alá nem megyek ha mongyuk dusnokrol probálod ott tuti nem enyi mer ott a zárér is elg sokat kér de nem tom menyit ja és el lehet adni külön is csak akor kolcsot kel másoltatnom hozzá na mindegy ha kell akkor küldj egy cimet és 1-2 nap mulva vagy max 3 nap mulva ott a csomad ja és postakölcséget mindig a vevö állja. szoval ha kel a cucc vagy ha még más is ide tucc irni(msn-email):fesusbali@freemail.hu
Szóval akkor el is indult? Ha igen, akkor hurrá, marha nagy mázlid van, és használd egészséggel! HJa, ha Fireball azt mondta, jó a dugó, szerintem megbízhatsz benne! MEgvette a porlasztóját is? És már az is van?
Össze van. Odáig megvolt hogy a kiegyenlítő tengely meg a fogaskerekén is van egy-egy jelzés. Talán még a főtengelyen lévő fogaskereken is van. De a főtengelyen nem találtam.
Ez így szép és jó...Könnyen kivitelezhetőnek tűnik, de gyakorlatban az a bizonyos kuplunganya igencsak bajosan jön le ha nincs légkulcsa az emberfiának.
Gumibak nincs benne. A gyújtást meg ha leveszed a lendkereket, alatta találod, van három csavar, ha fellazítod lehet tekergetni. De arra nem kaptam választ hogyan lehetne pontosan belőni ezért beállítottam középre.
Nekem is nagyon ráz a motor, de az egyik tesószimering engedte az olajat az előző gazdája így járt vele és emiatt kicsit félre volt akopva a gumi. Én most télen kicseréltem a telószimeringet, kapott két új gumit, meg egy kerékcentízozást mert elég nagy ütés volt benne. A motort még nem tudtam kipróbálni mert minden cucc festeni van, szerintetek a kiegyensúlyozótengelyt haggyam békén vagy annak is köze van a dologhoz?
Ha valakinek van eladó jóállapotú első lámpája egy "91-es futurához,az szóljon légyszi!
(ha lehet pestközelben)
Köszi
A szimemring pedig, ah tényleg syntesid van, akkor 38X50X10,5 a gyári, de 38X50X10-es jó bele.... Azonban ha sport pro, akkor nem...
Hivatalosan viszont íves retesznek hívják:)
12000ft a kettö gyujtás kapcs+tankzár ez alá nem megyek ha mongyuk dusnokrol probálod ott tuti nem enyi mer ott a zárér is elg sokat kér de nem tom menyit ja és el lehet adni külön is csak akor kolcsot kel másoltatnom hozzá na mindegy ha kell akkor küldj egy cimet és 1-2 nap mulva vagy max 3 nap mulva ott a csomad ja és postakölcséget mindig a vevö állja. szoval ha kel a cucc vagy ha még más is ide tucc irni(msn-email):fesusbali@freemail.hu
futura 125 cucok még mindig vannak eladok!