Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az AF1 nem ez a motor....
Hello!

Nos előszöris, én azt javaslom, ne éld nagyon bele magad ebbe a motorba! Először szépen nézd át, számold ki, mit kellene rákölteni, mert egynlőre látatlanba nagyon rosszul állsz! Ha nincs szikra, akkor valószínűleg vagy az állórész menetszakadásos, vagy az elektronika/trafó egység... Nekem is volt ilyen, állórész menetszakadás, 25 e Ft bontottan. Ezt ki lehet mérni, elég sokaknak megvan a service manual hozzá, abab bennvan, mely vezetékek között milyen ellenállást kellene mérni. Itt nekem a gond ott volt, hogy két vezeték között, ahol nem kellett volna, volt kontaktus... Ha a trafó/elekrtonika rossz, úgy tudom, azt nem lehet mérni, bár ott is vannak hasonló értékek, de nem biztos, hogy ha azok rendben vannak, akkor jó. (itt fontos, hogy van szórás a megadott, és valós értékek között, ha nagyságrendileg stimmel, általában jó!-vagy pontatlan a multiméterem)
Aztán ha szerencséd van, ezért tették félre, és a motorja működőképes, vagy kis baja van.

Legjobban járnál, ha beszereznél egy szintén AF1 tulaj havert, aki hajlandó segíteni, pl átrakni a gyújtását a tiedbe, és a porlasztóját, hogy kipróbálhasd, hogy a motor működik-e, vagy az is kuka... Mert ha henger-dugó-hajtókar-gyújtás KO, meg még kell porlasztó, kipuff, akkor ráment 80-100 e Ft minimum....

Például ha elmeséled merre laksz, esetleg hátha valamelyikünk környékén, és esetleg tudunk segíteni....

Amúgy a gyertya kb jó bele... Tény, a B10EG a gyári, belevaló, de hűvösebbe énis B9ES-el járattam... Elvileg az Eg a tűelektródát jelöli, cerébe a B10EG 2 e Ft, a B9ES pedig nincs 1000.
Hát nemnaon
nincs vkinek af1 50hez plexije?
remélem!
Szerintem nem akkora a baj!Először télleg nézd meg a csapágy állapotát!
Köszi! Hát nem szeretném így visszarakni a kereket. szerintem szétszedem és megnézem mi van vele, remélem a tengely nem fordult meg a csapágyban mert akkor vihetem az eszterglyoshoz.
Sajnos nemtudom mi baja lehet!De ha a tengely is mozog valószínű ,hogy a csapágy lesz a ludas!Én is most fogom levenni a kereket majd megnézem mien állapotban van.
Nekem meg már akkor is csörgött azért nem mentem!DE msot énse akarom kihagyni!
Persze h megyek!Hívtak már tavaly is csak jogsi híján nem volt bátorságom!De most ki nem hagyom!
Hello!

A hátsó kereket kiszedtem mert viszem gumizni. Megmozgattam a féktárcsát fel-le irányba és kotyog a tengellyel együtt . Csapágyazás ,vagy mit kezdjek vele?
De am te is jössz majd Mátrába nem?Kéne menni!
Szerintem is ütközünk...sok helyre elszeretnék menni! Nyáron meglátogatlak
Köcce!Hát elég szétszórt a gépes...Én meg remélem minnél hamarabb jó idö lesz és mehetek vele!Majd nyáron ugy is ütközünk valszeg
Akkor gondolom ugy néz ki a hely mint egy gyerekszoba...legó alkatrészek mindenhol!Am jól belefogtál!Sok szerencsét szurkolok miharabb menjen a gép!
Blokk jelenleg vázon kívül tartózkodik Most rendeltem cuccost még összeszedem a dugóra és egyéb dolgokra a zsetont és megcsinálgatom Közbe énis telót csinálok meg festegetés kisseb melók
Nem sok köszi!Nem nagyon szoktam akksi sincs benne!Egy jó ideje csak ugy áll majd ha fater nem dolgozik akkor telót szétkapjuk!Veled mi a pálya?
Nah mizu Labika szoktál ezekben a hideg napokban veretni?
Az télire jó bele de jobb időben NGK B10EG!
Nyárra B10EG kell bele az tuti!Télre elég a 9-es hőértékű de EG kell nem ES vagy rosszul tudom?
Ma haladtam,és az összes idomot,tankot,lámpát le szedtem,és mint láttam a pipának a vezatéke,rá van dugva a gyujtótrafóra,tehát az meg van.
A másikról amit láttam,nem tudom mi,lehet hogy a fesz szabályzó,mert kocka az egész 3 vagy 4 vezeték (vagy több már nem emlékszem) van rá dugva,és bordák vannak a tetején.
Ja és még gyertya is volt benne,amin látszott hogy használva volt,és szép öszbarna színe volt,és látszott hogy ez nem volt takarítva,amiről én arra következtetek,hogy akkor nem is bróbálgatták a motort meg csinálni.Vagyis,a gyertyákat cserélgetni benne.
Szikra meg lehet hogy tudom mitől nincs.
Ha a vezetékeket meglátnátok hogyan vannak elrendezve ,meg most hogy néz ki,sírva futnátok el
Am meg NGK B9ES gyertya volt a motorban.Ez jó bele?
És egyébként jóa a gépes azóta? Mentél már vele messzebbre is?
Na ok megnézem csapágyboltba.
Nyomd tele szilóval
Az egy sima gumi karika ha jobban megnézed... Csak be van hajtogatva a perembe...