Hát leginkább egy másik működő motorral(nál) tudod ellenőrizni. Nekem spec nemvolt próbamotor másik és én is rengeteget szoptam a gyújtással ill, mint kiderült az olajzással... Okosan, okosan, ne ess abba a hibába, mint én, h többe van a hús, mint a leves... Am pár használt alkatrészár (körülbelüliek): alaplap: 17; forgórész: 17 szintén; trafó 15-20körül mozog, attól függ...
Több motornál is előfordul, hogy az elektromos egyégek egy részét egyetlen dobozba integrálják, ami szívás, mert ha tönkremegy,akkor se töltés, se gyula, se világítás. Viszont a régebbi gépeknél ezek inkább külön egységek voltak.
Nem akarok hülyeséget mondani, de a fesszabályzónak semmi köze a szikrához tudtommal. Haveromnak a 27es blokkos ETXen (23 gyújtása is u.a.) semmi elektronika nincs bekötve az égvilágon. Állórész+Forgórész+Trafó ennyi aminek köze lehet a szikrához...
Elörre is köszi!
Vagyis remélem.
vegyél fel és megdumáljuk a részleteket
Megvan a fejidom tartó konzolod még?
Tudsz valami elérhetőséget adni?
köszi
lenne 1 karbim ,ami az af1 ed re jó.. 34es sik tolattyus dell orto karbi...érdekel?
És tudnál valami elérhetőséget adni?