Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém is 7800-nál Ducati felirat is van rajta
Hali all.
Gondolkozom az A korlátozott jogosítvány letételén és az lenne a kérdésem hogy a rutinon milyen feladatokat kell megoldani?
Elég soakt mentem már nagyobb motorral mert van egy Mitom de ugyebár közúton nem kell szlalomozni meg ilyenekXD
Alapjáraton 2500 alatt nyitva kell lenni, meg attól függ milyen elektronikád van (rá van írva) Az enyém 7800 nál nyit.
A hűtőmből ahol kijön a víz vastagon vízköves. Lehet ezzel valamit csinálni?
Köszi Trakee!

Majd tavasszal cserélek akkor olajat, szerintem is tényleg mindegy hogy ha nincs használva mi van benne. Azt szeretném még kérdezni, hogy neked a fesszabájzó mind két oldalán van vezeték?
Nekem csak az egyik oldalon de minden rendben működik, csak egy kicsit fúrcsa. Meg a powerszelepet ami nyitja(nem tudom mi a neve) fordítva volt felrakva, így annyira meg volt törve a bovden hogy a szelep folyamatosan nyitva volt, most megfordítottam rendesen elér a bovden, visszazár a szelep, hogy tudom megnézni hogy működik-e egyáltalán? Most minden idom a fényezőnél van a tank is, ha fecskendővel benzint nyomok a benzincsőbe be kell hogy induljon, bemelegítem és ha üresben pörgetem a motort akkor nyitnia kell a powernek?
Szerintem -ellentétben a motordoki véleményével- tavasszal cserélj olajat... Mert úgyse lesz semmi károsodás a motorban áltában a régi olajtól, ellenben tavasszal sokkal jobb, ha friss olajjal kezed az ember... Kétüteműnél a váltóolaj csereperiódusát amúgy sem kell annyira véresen komolyan venni, a legfontosabb, hogy legyen benn olaj! Négyütemű esetében pedig én azért mondom, hogy tavasszal csere, mert ne állott olaj legyen benn, ami esetleg a levegő nedvességtartalmától, esetleg vizes, a téli elindítgatásoktól meg picit benzines lehet tavaszra... Télen, amíg áll, úgyis mindegy neki, miféle olaj van benn, tavasszal meg beindítod, mész vele egy óvatos kört, hogy szokd, meg csúszik az út stb, bemelegszik, hazamész, lecseréled, és friss.
jó kérdés a gyújtás van rosz helyen dehogy mitől tavaszal úgy is kissebb felújítás meg átnézetem hogy nyáron ne legyen vele gondom
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki071207/
Van is itt több ember aki árul..
Arra gondolktam csak nemvoltam bisztos benne...köszi!
Blendix...
Sziasztok!
Amikor öninditózok a gépesböl ilyen hüyle recsegös meg krepegös hang jön ki és nemtudtam milehet az,azthittem önindító de szerencsére nem az!Na szal csak az alkatrész nevét nemtudom ami kéne Az önindítót és a lendkereket köti össze iylen fogaskerék az is vagy nemtom és azvan elkopva!Mi annak a neve?
Dellorto,mást nem találtam rajtra. Megvan az olaj a blokkba, szerintetek lecserélhetem most ,vagy majd tavasszal? most nem használom...
Mi a típusa a karburátornak?
Mi van vele?
Akkor én elhagytam a csavart? Pedig rugó van az ilyen csavarokon. Nekem tuti hogy csak egy csavar van!
kösz hegzol01 csak az a kár hogy most nem megy
nem ismerem Takács Józsit
A bowden feszítésével tuti, hogy nem lehet alapjáratot állítani, sőőt, kell egy kis holtjátéknak lenni!
az van persze azért írtam h csak 1 van az alapjárat meg a karbi tetőn!Levegő 100 h van ott állítótt a szerelő közbe nézte az üveggyertyát!
Biztos van levegő állító csavarod is
Nekem is csak 1 van a levegő csavar az alapjáratot nekem a karbi tetején kell a bowden feszítésével!
Megnézem. de az enyémen szerintem csak egy van
Amelyik jobban kiáll valszeg az az alapjáraté, a levegő meg lehet hogy süllyesztve van.
Az enyémen szerintem csak egy van. A másik kiáll a karbiból vagy be van süllyesztve? nem látok csak egyet..
Két csavarnak kell lennie levegő és alapjárat.