Ááá pár leszerelést kibírt acsavar újrafestés nélkül is PLáne, hoigy éln sárgára festettem
Hozzáteszem úgy kezdődött, hogy apa úgy gondolta, az ott nagyon randa, fogta, kilukasztott egy papírt, és iszonyatranda kályhaezüsttel lefújta a csavart, a sasszeget, és a tengelyvéget... Énmeg visítottam, hogy ezt így hogy lehetett elrondítani, úgy normális volt, ígymeg... Szóval levettem, és levekartam a festéket róla. Később meg sárgára fújtam
Igen gondolom koronás anya mert úgy néz ki mint egy korona, van benne biztosító szeg vagy mi is, szóval valószínű arról van szó. Köszönöm, akkor nem csak nekem nincs, hanem ilyen. Megnyugodtam.
Mikor leveszed mindig újrafested? ...mert gondolom lejön olyankor a festék. Nekem elég megviselt már az az anya, ha majd egyszer le kell szednem valamely okból, akkor majd szerzek helyette újat, mert tele van nyomódásnyomokkal. (szép szót alkottam:) ...aztán az újat lehet, hogy lefestem én is. ...bár most a hátsó lengővillán kéne valami festést produkálnom, mert lejött 1 helyen a láncvédő gumi alatt-mellett és rozsdásodik. ...van itthon fehér hammerite, csak a szürkén az elég feltűnő.
Eladó Shox Bőrruha és Lazer bukósisak!
Bőrruha S és a bukó is S. Ár: Ruha 80,000 Bukó pedig 65,000
Ruha full protektoros! Bukóhoz a dom a gyári sima plexit is mert fényvisszaverős van rajta és kivehető mosható a belseje!
Tel: 30/6802519
E-mail: luczas.attila@kabelsat.hu
NE aggódj, tartós a tárcsája, nem fog elkopni!
Az 5456-os gumi meg érdekes A másik Ahogy RsAta mondta...
Hátul a gomócnál az a koronás anya látszik? Ott nincs semmilyen takarás... Én lfeestettem sárgára az anyát, szerintem jól néz ki az a nagy koronás anya ott LEgalábbis nekem tetszik
d207 az nem rossz gumma, neked ez van elöl, a zr17 a felniméretet jelöli h 17 colos, és ink 2004es , 94be nem nagoyn volt még ien gumma meg elég érdekesen nézne ki 13 évesen
No megnéztem a gumikat, sőt a típust is tudom már így egy év használat után.
Elöl: Dunlop Sportmax ZR17 vagy D207F (mindkettő típusjelölésnek látszik) szóval itt a szám: 0504
Ez akkor most 2004 vagy 1994?
Hátul: Dunlop K275 ja igen és volt már szó róla kinek milyen, tehát nekem 130/70-17 -es, a szám: 5456
Ez 1996 vagy 2006?
A fékbetét mondhatni újszerű vastagságú, érdemes lenne váltanom? ...merthogy ha a betét nem kopik, akkor gondolom inkább a tárcsa fogy. ...vagy csak nagyon kúltúráltan használom a féket.
Jajj mindig elfelejtem megkérdezni, hogy a hátsó keréknél a közepén lévő csavarnál nem kéne lennie valami takaró izének, mert nekem ott kilátszik a csavar semmi nem védi?
Ma szereltem Skodit is, mivel több helyen is írták, hogy a karbi tető vetemedik meg a légszűrőnél és szív falsot, hát én leszedtem, de nem hiszem, hogy ott van bármilyen rés, meg a légszűrő egy tuti gumival csatlakozik fel, szóval az ott szerintem Ok, de biztos ami biztos, hála a motor miatt felhalmozott jelentős piros kenőcs készletemnek, nyomattam oda bőségesen. ...de persze ugyan úgy indul. :)
Hát nekem igy mondta egy srác h igy kell én igy tanultam meg igy is fogom meg tudtommal is azért van ott az a lyuk is....de nekem ilyen gondom nem volt mert itthon találtam egy elég erős acél csavarhúzót kb 30centi hosszu elég vastag is éppen h belement és semmi baja se lett pedig amikor megvettem a motort akkor aztán igencsak lökdöstük a motort mert az excenter olyan szinten össze volt rohadva h meg se akart nagyon mozdulni....szégyen amit művelt az előrő tulaj ezzel a motorral...de most ugy gondolom h szerető gazdája jól viselkedik vele!
Jajaja, én is így állítottam, csak óvatosiban kell tolni, mert különben elgörbít bármit, amit beledugsz pl nekem egy rohadt vastag csavarba is kanyart csinált. ..bár már tervezek venni egy emelőt.
...szóval érzéssel kell csinálni. ...lassan én is megtanulom ezt a szót (érzés), bár mögöttem megszakadt menetek, elgyilkolt csavarfejek és csavarhúzofejek, elrepedt víztérfedelek jelzik az utat, de már fejlődöm.
...valóban Trakee módszere azért annyiból jobb, hogy lezavar egyben egy karbantartást is.
...a Skoda megy mint a szél, csak hidegen indul nehezen, beszéltem egy szakival, mondta, hogy típushiba, elgörbül a karbifedél az évek folyamán és falsot szív. ..újonan 25, szóval inkább 7végén barkácsolok valamit az ügyben. ...és ki volt halva, hogy milyen tipp-topp álapotú a járgány.
Iggen? Ehh sose jöttem rá, hogy az minek... Azthittem csak pozícionál Egyébként a szerszámmal elegáns, nem hogy leveszem a lánckereket
RsAta: Tény, eltartott egy fél-háromnegyed órát.. De sose érdekellt, legalább kipucoltam ott hátul mindent, és rendbe volt a motor... külöbenis, alaposan kenegetve ezt a játékot 8-10 e km-enként kellett csak játszani, akkor meg kibírom!
mennyi idő neked egy láncállítás ha leveszed a lánckereket is? gondolom ugyanúgy kell mint az egy lengőkaros rs 50nek, annak fellazítottam a 2 imbuszcsavart ami az excentert szorítja össze, beledugtam egy tüskét keresztbe ahol a lyuk van, majd álványon forgattam a kereket, visszahúztam a 2 csavart és meg is volt.
Köszi ! Akkor olyat teszek bele most úgyis üres az olaj tartályom mert most lett összerakva kissebb felújításon esset át a kicsike csak a láncot nem bírtam beállítani.Most megyek és megpróbálom maj irok,sikerrel jártam -e. Azt nem tudod véletlenül mennyi az a kompresszió ami még jó vagy gyári adatot?
elég szar olaj, 1800 km után olyan kokszréteg keletkezett a dugómon mintha vagy 10-15ezret ment vna, ráadásul olyan híg mint a hugy 2 litert használtam, elég volt, azóta 710et teszek bele, ez már nem kokszol úgy közel se
Hümm érdekes láncállítás, amit Labika mondott... Mindenesetre én szépen leveszem a lánckereket, meglazítoma hátsó csavarokat, és van egy spéci szerszámom, azzal forgatom az excentert... (de persze lehet szerszám nélkül is, csak így elegánsabb)
Viszont az olaj... Hümm nem vagy elájulva tőle? Nos ha egy olaj jó, akkor nem veszel észre semmit! Ha rossz, akkor valószínűleg megragad! Egyébként a full szintes repsol nem egy rossz olaj! Sőőt a scooter 2T is elég jó!
Én csakis Castrol power1 vagy van még 1 castrol nem tom igy hirtelen ilyen piros dobozban van és rá van írva h 2t!nekem most az van benne és nagyon jó!
Hozzáteszem úgy kezdődött, hogy apa úgy gondolta, az ott nagyon randa, fogta, kilukasztott egy papírt, és iszonyatranda kályhaezüsttel lefújta a csavart, a sasszeget, és a tengelyvéget... Énmeg visítottam, hogy ezt így hogy lehetett elrondítani, úgy normális volt, ígymeg... Szóval levettem, és levekartam a festéket róla. Később meg sárgára fújtam
Komoly
Igen gondolom koronás anya mert úgy néz ki mint egy korona, van benne biztosító szeg vagy mi is, szóval valószínű arról van szó. Köszönöm, akkor nem csak nekem nincs, hanem ilyen. Megnyugodtam.
Mikor leveszed mindig újrafested? ...mert gondolom lejön olyankor a festék. Nekem elég megviselt már az az anya, ha majd egyszer le kell szednem valamely okból, akkor majd szerzek helyette újat, mert tele van nyomódásnyomokkal. (szép szót alkottam:) ...aztán az újat lehet, hogy lefestem én is. ...bár most a hátsó lengővillán kéne valami festést produkálnom, mert lejött 1 helyen a láncvédő gumi alatt-mellett és rozsdásodik. ...van itthon fehér hammerite, csak a szürkén az elég feltűnő.
Üdv: M.
Bőrruha S és a bukó is S. Ár: Ruha 80,000 Bukó pedig 65,000
Ruha full protektoros! Bukóhoz a dom a gyári sima plexit is mert fényvisszaverős van rajta és kivehető mosható a belseje!
Tel: 30/6802519
E-mail: luczas.attila@kabelsat.hu
NE aggódj, tartós a tárcsája, nem fog elkopni!
Az 5456-os gumi meg érdekes A másik Ahogy RsAta mondta...
Hátul a gomócnál az a koronás anya látszik? Ott nincs semmilyen takarás... Én lfeestettem sárgára az anyát, szerintem jól néz ki az a nagy koronás anya ott LEgalábbis nekem tetszik
Elöl: Dunlop Sportmax ZR17 vagy D207F (mindkettő típusjelölésnek látszik) szóval itt a szám: 0504
Ez akkor most 2004 vagy 1994?
Hátul: Dunlop K275 ja igen és volt már szó róla kinek milyen, tehát nekem 130/70-17 -es, a szám: 5456
Ez 1996 vagy 2006?
A fékbetét mondhatni újszerű vastagságú, érdemes lenne váltanom? ...merthogy ha a betét nem kopik, akkor gondolom inkább a tárcsa fogy. ...vagy csak nagyon kúltúráltan használom a féket.
Jajj mindig elfelejtem megkérdezni, hogy a hátsó keréknél a közepén lévő csavarnál nem kéne lennie valami takaró izének, mert nekem ott kilátszik a csavar semmi nem védi?
Ma szereltem Skodit is, mivel több helyen is írták, hogy a karbi tető vetemedik meg a légszűrőnél és szív falsot, hát én leszedtem, de nem hiszem, hogy ott van bármilyen rés, meg a légszűrő egy tuti gumival csatlakozik fel, szóval az ott szerintem Ok, de biztos ami biztos, hála a motor miatt felhalmozott jelentős piros kenőcs készletemnek, nyomattam oda bőségesen. ...de persze ugyan úgy indul. :)
Üdv: M.
"Mondd meg Te szegény ember, miért görbe a banán! Miért, görbe?"
Üdv: M.
...szóval érzéssel kell csinálni. ...lassan én is megtanulom ezt a szót (érzés), bár mögöttem megszakadt menetek, elgyilkolt csavarfejek és csavarhúzofejek, elrepedt víztérfedelek jelzik az utat, de már fejlődöm.
...valóban Trakee módszere azért annyiból jobb, hogy lezavar egyben egy karbantartást is.
...a Skoda megy mint a szél, csak hidegen indul nehezen, beszéltem egy szakival, mondta, hogy típushiba, elgörbül a karbifedél az évek folyamán és falsot szív. ..újonan 25, szóval inkább 7végén barkácsolok valamit az ügyben. ...és ki volt halva, hogy milyen tipp-topp álapotú a járgány.
Üdv: M.
RsAta: Tény, eltartott egy fél-háromnegyed órát.. De sose érdekellt, legalább kipucoltam ott hátul mindent, és rendbe volt a motor... külöbenis, alaposan kenegetve ezt a játékot 8-10 e km-enként kellett csak játszani, akkor meg kibírom!
Azért van a felnibe az a lyuk hogy dornival az excenteren állíthass...
Motul 10W40-es olajat megvehetem a Futurámba?
Viszont az olaj... Hümm nem vagy elájulva tőle? Nos ha egy olaj jó, akkor nem veszel észre semmit! Ha rossz, akkor valószínűleg megragad! Egyébként a full szintes repsol nem egy rossz olaj! Sőőt a scooter 2T is elég jó!