Hehe nekem reggel volt a gyakorlás Keszthelyen a nagy A -ra tavasszal, elötte ugye A1. Beállítottam a Hyosunggal, aztán gyakorlás után elmentem Kanizsára (kb 70 km) 1000 -es szervízre (háát igen, biztos az egerek csavarták bele, mert nekem jogsim nem volt) aztán visszajöttem délutánra rutinvizsgára....
Érdekes módon szorgalmasak az egerek, mert mire jogsim lett, 2500 km-t csavartak a motorba
Először is bocs, nem megy a mailem, nem láttam a válaszod...
A fesszabályozón van pár biankó láb, nem kell veel foglalkozni. Asszem van valami 6-7 lába de talán 4 van bekötve... Ilyen, és kész.
A poverszelep.. Ahogy Ati mondta, 2500 alatt, és 7800 felett elvileg nyitva van. De mindíg csak mikor ezt elhagyja, akkor ad jelet, hogy nyisson (12V), utána csak fenntart (5V). Először érdemese kézzel behúzni az elektromágnest, nem akad-e, könnyen kell mozognia. Ha ez ok, akkor elvileg működnie kell. Ha nem megy, érdemes rákötni a kivezetései helyére egy lűmpát, az fényes világít, mikor nyitójelet ad, és halványan, ha fenntart. (12V, 21 W-os izzó, pl egy helyzetjelzője kiégett hátsó égő az apriliaból)
Jaj én is a A korláttal
Vannak terveim, hogy előadom magamat :
Én még sohase láttam motort
Aztán meg szeretnék az első rutinon egy karajfordulatot venni Persze full bőrben
Na lecseréltem a váltó olajat pont 1 liter ment bele és a végére csak megpróbálkoztam még1 Repsol olajjal hátha alapon 10W30-as és hát a váltó valami tökéletes!Egyszerűen ilyet még nem láttam!
Hát remélem.
MOst fordítva van mint autós jogsinál:D
Ott rutinnál nem féltem de forgalomnál igen:D
Most forgalomból van egy kis tapasztalatom
Bár mondjuk nem mászkáltam naon forgalmas helyeken mert ugyebár 50-es a Mito
és csodálkoztak volna rajta hogy mér olyan nagy
Apropó függőség mikor már a barátnőm is azzal jön h "kussojjá má el ott má el" ott már bajok vannak de honnan tudjam h nem érdekli hogy a gsxr 1000 hány lóerő és mekkora fordulaton adja le meg hogy hány szelep meg ilyenek....de nem baj megfertőztem 50es AF1et fog venni
hááát van egy kicsi de csak "hobbi" na jó nem....ez életstílus!de igazából nagyon még semmi extrát nem tudok felmutatni !na jó volt 1 baleset akkorát estem mint az állat ott feküdtem 5 percig aztán felálltam és röhögve én kérdeztem meg az autóstól h jól van-e !De azért próbálgatok majd egyre jobban elmélyedni tavasszal megpróbálkozok pályákkal is meg majd mátra is tervben van!De szerencsére fater se volt különb mint én ugyh engem nem baszogatnak
Nekem is Mitom van és én is Ak-t csináltam,kevesebb óra,mint a nagy A,de nagyon bőven elég megtanulni ezt a 3 pályát,emitt ne aggódj,tuti nem fogod elbaszni
Azért sok szerencsét!
Am ugy látom hogy az első kettő az ua. mint az smkp-n azon 1 kör után tudtuk....nem hiszem h nehéz lesz!Nekem Márciusban lesz rutin meg forgalom!
Hát valah a Wertexre pont nem gondoltam De nem is fogok szerintem ez valahogy nem jött be nem teccik a hangzása mint a Yamaha-nak ! Na jó nem csak mostanában nincs a toppon inkább ezen a 2őn gondolkoztam!
Én tavasszal tettem le a nagy A-t, de ugyan az volt az A1-eseknek is, meg az A korl.
3 féle pályán kell végigmenni, praktikusan ugyan azon bólyasor között 3 különböző útvonalon. Magát a szlalomot nem nehéz megcsinálni, aki kicsit motorozott már annak menni fog, engem is leállítottak vizsgán az első után, hogy látják "profi vagyok" kár tovább csinálni. (gyk végigdöntögettem 40+ al a pályán :)
Ami rohadt nehéz /legalábbis nekem nehéz volt/ a 3 útvonal megjegyzése, merthogy felfestve nincs, csak ott a sok bólya és Neked kell tudnod, hogy milyen pályát mész éppen, és ott merre kell kerülni. Na ez a gáz, mertha elhibázod, akkor bukta! Egy napom ráment, mire megtanultam. (kb ennyit voltam összesen a rutinpályán vizsga előtt:)
Érdekes módon szorgalmasak az egerek, mert mire jogsim lett, 2500 km-t csavartak a motorba