Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is hőálló gyűrűt használok...
Az se rossz ötlet
Neked meg főként kell, hogy tiszta legyen mert látszik a blokkod nincsen idom ami takarja
Az gilera xr1-esem volt hasonló
A tied se rossz módszer, de én egyszerűen körbekenem vörös szilikon pasztával, hagyom egy napot száradni, tuti nem jön ki olaj a kipufnál.
Szia én mindíg úgy csinálom minden 2t-n, hogy a kipufot nem csak simán felteszem hanem veszek hőálló gyűrűt. Azt egy fogászati csiszolóval szépen formára alakítom és úgy teszem rá a hengerre a kipufut. Így nem bassza tele olajos szarral az egész blokkot és nagyából minden ismim így csinálja.
Könnyebb a szerelés ha tiszta minbden meg a hengertalptömítés ha szar akkor azt is könnyen észre veszed.
Hát nagyon kemény a hátsó futómű, és eléggé ráz a motor rossz úton. Ez a csavar annyira meg van húzva hogy az imbusz kúlcsra csövet kell raknom hogy meglazítsam. Szerinted kissé lazábbra vegyem?
Ne! Nem kell, hogy mozogjon! Persze érzéssel kéne, hogy meg legyen húzva, de szerintem ne nyúlj hozzá, ha egyszer jó volt!
Nekem ez teljesen be van húzva! Meg sem moccan, ez baj? Lazítsak rajta?
Hümm ha a hengertalpnál olajos, azért kár nekiesni... Sokkal valószínűbb, hogy a kipufigótól, vagy melléborított olajtól, vagy bármitől olajos....
Hello!


Őőő én most meg nem mondom, mert a motor otthon, én meg itt... Egyébként az körmös anya, nem sima, és a váz, és a lengővilla között a rés teljesen normális! Ugyanis ez nem a lengővillatengely vége, amit látsz, hanem egy ilyen állítócsavar, amibe becsavartad a lengővillatangelyt, és amit tekergetve állíthatod, hogy a lengővilla ne feszüljön a vázban! (ugyanis tűgorgős) NAmost ezt csak lebiztosítod egy körmös anyával, olannal, mint amivel pl a kormánycsapágynál. Szerintem talán csapágyboltba karsz ilyet.
Akkor cseréld ki mert csak úgy a jó.
Én sem azt mondtam hogy az SZITA állapotú szívócsonkot ragaszd össze szilóval mert az lesz olyan mint az új, hanem a kicsit repedezett szívócsonkjaimat mindet átkentem ilyen gumis genyóval.
Me az nem oyaln mint a gyári
Én ha valami elöregedett inkább kicserélem, bár most az enyémen is megvan repedve de csak egy bolha f@sznyit
Na mert miért kókány megoldás?
Én is bekentem az össze apriliámon amin ki volt repedezve.
Szia attólmég hogy bekenték szilóval simán szívhatja a farsot. Az meg már alapból egy kokány megoldás ha szilózták azt cseréld szerintem
A hengertalpnál meg ha olajos az a legroszabb. Ott akkor biztos hogy beszív
Cseréld le a karbiöszekötő gumit és a hengeralátét tomítést is nem nagy összeg és megéri
Tudom nem AF-1,de olasz viszont nekem bemelegedés után szinte egyáltalán nem füstöl,pedig direktbe 1:30-35be kapja az olajat,viszont haver Tuaregje bármikor képes copperfieldes kocsisor-eltűntetős effektekre
Szia!

Őszinte leszek. Nekem is nagyon füstőlt. Így mentem 9000 km-ert. Meghalt a dugó, cseréltem dugót. Most sokkal kevésbé füstöl. (de azért füstöl!) ...szóval lehet, hogy kopott a dugó.
...egyébként meg füstöl, hiszen kétütemű, "azért ez nem robi" (asszem jól idéztem fejből Trakee-t, aki 1 éve nekem mondta ezt :)
...meg milyen olaj van benne és mennyit kap olajból, stb. ...estetleg főtengely szimering. Váltódba van olaj, nézd meg!

Üdv: M.
Köszi Trakee és M. !
Szerintem megpróbálom ezt a Wössner-t meg akkor egy hajtókarszett és főtengely csapágy ugye?Vagy valamit kihagytam?
Trakee!
Megtudnád mondani milyen méretű pontosan az az anya, mert nem találom a tolómérőt.
Biztos hogy kell oda mert megnéztem jobban és a lengővilla és a váz között van egy kis rés,szerintem az a csavar húzza össze.
Kösz mindenkinek mindent!Hali
A henger meg a blok összeilesztésénél olajos egy kicsit ott szívhat farsot?
Alapjába véve az naggyon vastag gumi... És olyan AF-1 -es szerintem nincs, amelyiken nincs megrepedezve... Nekem van két szívócsövem, mindkettő repedezett, egyiksem lukas!
Hali!Megnéztem és nekem is megvolt repedezve szerintem a karbinál az az összekötőcső de nekem bekenték sziloplasztal!Szerintetek jó az úgy az af1-es emen!ézért füstőlhet?Mennyire drága 1 új?Megnekem aztmondták hogy Svájcból lett behozzva és a fúvokába (valamelyikbe)drótot huztak!Mennyi lehet bele a fúvóka!
...no 600-ért nem lesz új moci /lemaradtam/, 900 ért lenne, ami 2-300 al alatta van a piaci árnak, csak azt hiszem ennyi pénzt nem akarok ellopatni/összetöretni.
...ennyit mondjuk hajlandó lennék költeni használt gépre, de ez is 12-13 éves már, szóval fene se tudja:
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
...még egy öreg jószág.

...vagy maradok a tarcsi/hétköznapi szimó és ünnepnapi af-1 -nél.
Tanácstalan vagyok.

Üdv:M.
HÁt a Wössner eddig nálam 600 Km-ert teljesített hiba nélkül, egyelőre elégedett vagyok!
22-23 ropi volt.
...remélem még 15X ennyit elmegy.

Vettem műszerfal világítást, de sajnos csak 5W-os volt. (a gyári 1,7 W) ELég durva, kiváncsi vagyok mennyire fog világítani és remélem bírja a nem kicsit megnövekedett hőterhelést a foglalat.

Üdv: M.
Háát dugóból vertexet ne... Nekem sem vált be... VAGY PROX, VAGY WÖSSNER.. Szerintem kicsit édeklődj az RS topicba is, Wössner már jópár motorba fut, hátha valaki tud mondani értelmeset róla...
Hajtókarból pedig hááát nemtudom mit magyarázott... Nekem a Italmondo féle Mec Eur készlet volt benn (kb 20 e Ft), vagyis már a második, 22 e km-nél attól döglött meg, hogy egy új dugattyú kiütötte... MEgmondom őszintén, én nem hiszem, hogy a 40 e -es elmegy még egyszer ennyit, ráadásul úgysem valószínű, hogy annyit akarod használni, szóval nyugodtan vegyél bele kevésbé drágát... Ráadásul még ha elő is fordul, hogy egy-egy drágább elmegy 40-50 e km-t, akkoris bármi apró malőr gallyrateheti, és nem érte meg az árárát....

Egyébként az ilyen okosoktól, akik szerint csak a legdrágább alkatrész jó azt érdemes megkérdezni, hogy te kicserélted? És ilyenre? Mert legtöbbször csak a szájuk nagy, és mikor arra kerül a sor, akkor jön a falusi kisöntödébe öntött dugó, orosz csapágyak, stb stb
Trakee!
Dugóból mit ajánlasz?Mi a legjobb ár érték arányban?Mert ugye most a Wertex balhé nem jön be én Proxra gondoltam!Meg azt mondta egy itteni AF1es gyerek(már eladta) hogy a hajtókarszett 40től keződik ami használható ......most télen pedig banzáj!