Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt nem hiszem, én fékezésnél se nyomom jobban a lábtartót, tudod a fékkart kell
Hát a fékkel sincs semmi gond garantálom !
Csak durva fékezésnél nagy terhelést kap és,ha eltörik annak nagyon csúnya vége lehet
Jó kérdés, pl. nekem az alu lábtartó háromszöget melegítés mellett hajlították vissza, azóta semmi gond vele, szóval nekem pl bejött.

Üdv: M.
...akkor rossz a féked.
Én 76 kg vagyok, aztán mégis elindult a kerék rendesen (sőt 2X is), pedig tök jó még a gumi meg hát dunlop, annyira csak nem szar. Hideg van már a satuhoz. :) ...bár én egyszer nyáron is elindítottam a motort az első fékkel a dőlés irányába, akkor is lábbal mentettem.:) ...lehet, hogy rollert kellett volna vennem. :) ...szerencse, hogy jól leér a lábam. ;)

Üdv: M.
Most jövök motortól,gyanús volt a kormánycsutka,leszedtem,leteszem sík felületre és hát faszán görbe... Melegítéssel vissza lehet hajlítani satuban vagy így nagyon meggyengül az anyag? Vagy szerezzek másikat?
Igen ez az h most is jobb idő van ma mint eddig az ősszel érezhetően jó lenne ez az olaj...csak nem télire....de gyáron ez a repsol szerintem nagyon jó választás de inkább rakok bele olyat amit szereztem....
Am az imént ugy jártam ah te nemrég....köszöntem...előttem satu...én satu...csak én ugye a kemény 52 kilómmal meg a 160centimmel hát igencsak nehéz volt....és láss csodát a slick még ilyen nagy terhelésnél ilyen hidegben sem csuszott meg....nagyon megvok elégedve....és csak 6ezer volt 0kmesen!A motor meg hát irgalmatlan egy vas !
Na amíg nem csúszik, addig ahhoz nem nyúlok, mert nálam a csavar fejéből ki van törve egy darab, szóval korántsem biztos, hogy sikerülne meghúzni, aztán leshetek. --esetleg kilazítani.
...csak furcsa, hogy a karnál elérkeztem az állíthatóság végére, mikor nincs 10e a cuccba, gondolom minimum 30-40e el kéne mennie azért, nem? -vagy rosszul gondolom?

Mikor én egyszer leengedtem és visszatöltöttem -Repsol-, majd töltöttem után jócskán (részint elfolyt az engedésnél, részint előtte a szetenderden néztem a szintet nem függőben -lúzer-) egészen vastag olajat, utána jobb lett (bár előtte se volt vele igazán gondom, de utána még korrektebbül kapcsolt). Nem is volt drága, asszem ezer alatt literje, viszont jó sűrű, szóval legközelebb tisztán ezt fogom beletenni. Remélem beválik amit vettél, mert ma is fasza motorosidő volt, messze még a tél!

ÜDv: M.
Próbáld meg lent a kuplungnál állítani ott van egy csavar azzal is lehet a kuplung közepén van nekem az ment szét de már meg lett alkotva...ott is lehet állítani....más: megszereztem az uj olajat váltóba hát majd értesítek mindenkit nem tom milyen már elfelejtettem csak azt tom h 5ezer literje ha ez se lesz jó akkor beborítom az árokba és veszek egy biciklit
No a kuplungon állítottam, de sajna már csak egy hangyafasznyit lehetett, gyakorlatilag a legszélső helyzetben van, tovább már nem lazítható. ...tényleg átlagban mennyit bír két csere közt a kuplung, mert ebbe tényleg nem sok km van?
Fékbetéteket kikaptam, megnéztem, de semmi különös, van még rajta régteg bőven, nem értem miért kezdett nyikorogni. (ha a kezdetektől nyikorog, akkor azt mondom, ok ilyen a betét)

Viszont elmentem lemosni próbaképp nagynyomásúval és pöccre indult utána, szóval úgy tűnik (kopp-kopp) a beázást sikerült megszüntetni!

A hátsó lengővillán lejött egy elég nagy darabon a szürke festék és kicsit rozsdás is ott már (közvetlen a lánc alatti gumi mellett jött le), ha keresek hammerite-ot és odapöttyintek az viszonylag korrekt barkácsmegoldásnak számít, vagy van valami jobb 5letetek. (legalább még 20 évig nem kéne szétrohadnia, de inkább addig amíg élek -bár ez lehet, hogy kevesebb:) -) ...a szedd szét fújasd le nem jó 5let. :)

Köszi: M.
Hát szerintem a kuplungnak semmi baja állítani kell és annyi a fék meg ráér nyikorogni
Nem szoktam azért direkt nézegetni (na jó, néha igen ), csak ma valami miatt szembe álltam vele, és észrevettem, hogy majdnem fehér a jobb oldali kar (szemből néztem:) mi a fene és akkor láttam, hogy lekopott a festék.
...mondjuk mostanában elégg fenn fog a kuplung, gyak. teljesen ki kell engednem, hogy fogjon pedig abban is max csak 10 ezer van, de inkább 8-9, remélem még nem kopott el, majd holnap próbálok állítani a karnál lévő csavaron, de fura, mert inkább nyúlnia kéne a bowdennek, akkor meg hamarabb fogna, nem feljebb. ...asszem.
...a fék nyikorgás meg feltűnő, bár nem hangos, de fura, mert eddig nem volt és azért is, mert nem olyan, mint egy szokásos féknyikorgás, de mivel csak elsőfék használatkor van és az első kerék felől szól, így gondolom a fék.

...de egyébként meg imádom és azt hiszem sosem válok meg TŐle!
...ez a moci a legjobb a világon! ...és a csajok is odavannak érte. (az asszonynak ezt nem reklámozom ;)
Üdv: M.
Am én meg azt vettem észre h én sose veszek észre ilyen apróságokat Alaposan megnézed a gépet minden indulásnál !Na jó azért nem mondom h én nem ezzel a motorral törődök a leginkább életemben ezt is szeretem a legjobban!
Megvettem a Skodit, szerintem főnyeremény. Lemezből van mindenhol nem műgyanta, sehol rozsda, a tetőn van egy kis festékfelmaródás, egy régebbi madárszar. Műszakilag is tuti.
Mondjuk be voltam csokizva a hazaúton, mert sötétben eleve gyűlölök vezetni és hát ettől a feelingtől elszoktam már, szervókormány, szervófék, stb ez itt nincs, szóval egy más világ, de 10 km alatt megszoktam.
72 éves bácsika volt a tulaj, eredeti gépkönyv, tarcsi alkatrészek, stb sejthetitek, szóval asszem végre egyszer jó vételt csináltam.(kopp-kopp)

Ma majdnem taknyoltam a mocival, alighogy megnéztem a kocsit indultam haza (jó hideg gumikkal) szuttyogtam az Üllőin, mikor elment mellettem egy motoros kolléga, én néztem + integettem utána, ellőttem meg nyomtak egy satut, mire visszanéztem igen közel volt a kocsi. -pánik-
Reflexből megkapaszkodtam :) az első fékben, kerék megcsúszott, motor balra dől, gyorsan bal lábbal dobbant fék elenged, autó még mindig vészesen közelít, fék megint, kerék megint csúszik, jobbra dől, jobbról dobbant lábbal, féken enged, majd kormány jobbra cél bezsúfolódni a járdaszegély és a kocsi közé, aztán finom fék. Végül sikerült, de a hátsó ajtóval álltam meg egyvonalban.
Meleg volt, rögtön növeltem a követésit. :)

...egyébként az első fékem úgy döntött, hogy elkezdett nyikorogni (csak lassú sebességnél történő fékezésnél, nagy féknél nincs hang), de nem a szokásos féknyikorgás hanggal, inkább arra emlékeztet, mikor egy olajozatlan tengely nyikorog, vagy egy vizes gumi húzodik valamin. ...érdekes, a betétbe kb 8000 van, mondjuk nagyrészt város...remélem semmi komoly.
...ma egyébként észre is vettem, hogy a kuplungkaromról lekopott a fekete festék ahol fogom, teljesen kifehéredett, valószínű nem keveset kuplungoltam az elmúlt egy évben. :)

Üdv: M.
Én egy picit érzem, de rángatásnak nem nevezhető valóban, inkább csak rezdülésnek. Igen az ideje nem rövid, és nem mindig, bár a ritka relatív, ebben a fordulattartományban inkább nem ritka, de tény, hogy nem is folyamatos.

M.
Szerintetek milyen ez az olaj?



http://motorolajcsere.hu/index...
Jaja nekem is!
APRILIA AF1 összes alkatrésze elado:
af1 replica
af1 futura
af1 sport pro
af1 replica rotax 127-es fekete blokos is van bontva
idomok,telok,blokk,gyujtás,karbi,mindne ami kell.
érd:705377495
Nem rántgat egyátalán. Csak a hangján hallani. És nem is folyamatos hanem csak ritkán és akkor is egy 0.1s-ig kb.
én még véletlenül sem gondoltam arr mert kizárt hogy én motorfékezzek egy 2tvel, én pont arra gondoltam hogy 5-6ezer fordulaton folyamatos gáznál, erről volt szó, és persze hogy rángat mert nem arra a fordulatra találták ki, ezt egyszerű megoldani, húzd jobban a gázt
Örülök neki!Széles utat!
köszi valoszinü lessz és az párom tesója pont csabán lakik
www.italmondo.hu Szerintem itt van de ha nincs akkor a többiek biztos tudnak segíteni!
Sziasztok 80ccm-es futurám van,megakadtam a felújításban,kéne pár cim ahol blokk alkatrészt lehet rendelni.Komkrétan egy hajtókar kéne tűgörgökkel.köszi
Asszem jól megfogalmaztad, igen arra.