A váz hétsó részén van 2 hosszu csavar átér a vázon azt kell kilzítani...utána megkeresed a felni mögött van egy lyuk a vázban és bedugsz valamit h a felni ne tudjon mozogni és előre vagy hátra tolod a motort!Tudom igy nem érthető elsőre én se értettem de mikor ottvoltam már láttam h mit h kell!
Sok szerencsét!
Szia!
Nemtudom sokan mondják ,hogy csökkenti a motor élettartamát meg Persze számolni kell a fogyasztás növekedéssel Nekem is Arrow rendszerem van,nekem személy szerint bejön Hangos mint az állat söt Minden esetre nem cserélném le gyári rendszerre.De erröl neked kell döntened!
Üdv:Boci
mit értesz nagyobb alatt? A rezót vagy a dobot akarod cserélni? minek a kipuffja volt amire akarod cserélni?
Ha engem kérdezel (najó, sokan ezt fogják mondani), ÉRTELMETLEN FASZSÁG idióta kipuffokat felrakni ezekre a vasakra. A 2t mocc nagyon érzékeny a kipuffra, és ha gyári van rajta, akkor annál jobbat már nem igen találsz rá.
Meg eleve hogyértve nagyobb? Hosszabb? Nagyobb az átmérője? vagymiiiiii? meg miinek?
Köszi, akkor holnap megnézem az évszámot kiváncsi is lettem. (egyébként nem repedt meg ilyesmi, jó a mélysége is, persze ha megkeményedett az gáz, szóval megnézem)
JÓ kérdés milyen betét, tavaly raktam bele, már nem emlékszem a márkára, de eddig meg se nyikkant, ezért fura. Na ebből nem sok fogyott el, jó vastag, pedig itt a városban sokat kell fékezgetnem.
A kuplungot is tavaly cseréltük, mert már elég vacak volt a gyári (36 ezer volt benne óra szerint), ha a nagygenerálig kihúzná az jó lenne.
Köszi! A Skoda nagyon jó vétel volt, 110-el verettem ma a gyorsforgalmin.
...és a legjobb, hogy belül Skoda szaga van! ...kiskoromban, mikor volt egy új 120L-ünk annak pont ilyen szaga volt. Tök jó! ...csak akkor nagyobbnak tűnt az autó, most olyan picuri belülről.
Tipp-topp!
...de azért nem térek le a motoros hitről, az az igazi élmény!
Azokkal a gumikkal vigyázz, mert szép, hogy márkás, kérdés, hogy mennyire öreg! Van az oldalán besütve egy szám, ha háromjegyű, akkor az utolsó az évszám, azaz 199X az első kettő pedig a gyártási hét, ha 4 jegyű, akkor szintén, csak az uccsó két szám ugye az év, azaz: 20XY az év, az első kettő pedig a hét, amikor gyártották.
A fékcsikorgás? háát igen... Milyen betét van benn? Lucas? Azzal nekem is művelte, megoldás lehet, hogy kiveszed a betétet, és az éleit picit 45°-ba megreszeled, de csak nagyon picit, nem ilyen 1X1-es letörést csinálsz,c sak hogy ne legyen éle... Amúgy pl nekem AP racing betéttel, és a gyári ferrodoval nem csinálta, ellenben az AP 10 e Km-t ha bírt... Igaz, nem biztos, hogy ez összehasonlítási alap, mivel a hyonál is 7200 km alatt leradíroztam az első betéteket...
A kuplung? hümm ha jól van beállítva, és nincs gyepálva, rengeteget ki kellene, hogy bírjon... nekem a gyári van benn, és ugye 50 e km felett jár... Hja, és nem emlékszem, hogy valaha utánállítottam volna, igaz közbe mikor szerelgettem, bowdent olajoztam, lehet, hogy önkéntelenül állítgattam, de direkt sose...
Sok szerencsét!
Nemtudom sokan mondják ,hogy csökkenti a motor élettartamát meg Persze számolni kell a fogyasztás növekedéssel Nekem is Arrow rendszerem van,nekem személy szerint bejön Hangos mint az állat söt Minden esetre nem cserélném le gyári rendszerre.De erröl neked kell döntened!
Üdv:Boci
6-eft tudok adni 2-tött
vegyél fel msnre:misoc160@freemail.hu
Ha engem kérdezel (najó, sokan ezt fogják mondani), ÉRTELMETLEN FASZSÁG idióta kipuffokat felrakni ezekre a vasakra. A 2t mocc nagyon érzékeny a kipuffra, és ha gyári van rajta, akkor annál jobbat már nem igen találsz rá.
Meg eleve hogyértve nagyobb? Hosszabb? Nagyobb az átmérője? vagymiiiiii? meg miinek?
értelmetlen kérdés volt :)
plexi=5eft
2db tükör=8eft
Köszi, akkor holnap megnézem az évszámot kiváncsi is lettem. (egyébként nem repedt meg ilyesmi, jó a mélysége is, persze ha megkeményedett az gáz, szóval megnézem)
JÓ kérdés milyen betét, tavaly raktam bele, már nem emlékszem a márkára, de eddig meg se nyikkant, ezért fura. Na ebből nem sok fogyott el, jó vastag, pedig itt a városban sokat kell fékezgetnem.
A kuplungot is tavaly cseréltük, mert már elég vacak volt a gyári (36 ezer volt benne óra szerint), ha a nagygenerálig kihúzná az jó lenne.
Köszi! A Skoda nagyon jó vétel volt, 110-el verettem ma a gyorsforgalmin.
...és a legjobb, hogy belül Skoda szaga van! ...kiskoromban, mikor volt egy új 120L-ünk annak pont ilyen szaga volt. Tök jó! ...csak akkor nagyobbnak tűnt az autó, most olyan picuri belülről.
Tipp-topp!
...de azért nem térek le a motoros hitről, az az igazi élmény!
Üdv: M.
Azokkal a gumikkal vigyázz, mert szép, hogy márkás, kérdés, hogy mennyire öreg! Van az oldalán besütve egy szám, ha háromjegyű, akkor az utolsó az évszám, azaz 199X az első kettő pedig a gyártási hét, ha 4 jegyű, akkor szintén, csak az uccsó két szám ugye az év, azaz: 20XY az év, az első kettő pedig a hét, amikor gyártották.
A fékcsikorgás? háát igen... Milyen betét van benn? Lucas? Azzal nekem is művelte, megoldás lehet, hogy kiveszed a betétet, és az éleit picit 45°-ba megreszeled, de csak nagyon picit, nem ilyen 1X1-es letörést csinálsz,c sak hogy ne legyen éle... Amúgy pl nekem AP racing betéttel, és a gyári ferrodoval nem csinálta, ellenben az AP 10 e Km-t ha bírt... Igaz, nem biztos, hogy ez összehasonlítási alap, mivel a hyonál is 7200 km alatt leradíroztam az első betéteket...
A kuplung? hümm ha jól van beállítva, és nincs gyepálva, rengeteget ki kellene, hogy bírjon... nekem a gyári van benn, és ugye 50 e km felett jár... Hja, és nem emlékszem, hogy valaha utánállítottam volna, igaz közbe mikor szerelgettem, bowdent olajoztam, lehet, hogy önkéntelenül állítgattam, de direkt sose...
a Skodához gratula!
Nektek milyen hosszú a power szelep bowdenje? Nekem teljesen megvan tőben törve tök rövid.
Rosszul van valami felrakva?