Nektek viszonylag alacsony fordulatszámon hogyan viselkedik a gép?
Eddig a városban a lágyabb utazóm olyan 80 körül volt 6000 vagy magasabb fordulaton. Most átáltam 60 körülre 5000-5500 körüli fordulaton. Azt vettem észre, hogy folyamatos haladás mellett ezen a fordulaton kicsit "rángat", "akadozik", persze ez nem szó szerint értendő, inkább nagyon pici rándulások érezhetőek csak és a hangjában is hallani ezeket a huplikat, torpanásokat. Ha már egy ici-pici gázt adok a dolog elmúlik, csak tartott gázon van a jelenség. 6000 körül már tartott gázon sincsen a jelenség.
Nektek van ilyen?
No, hogy most kicsit jártam nappal is és nem csak esőben volt módom kicsit megfigyelni a mocit, amikor úgy tűnt furcsán megy.
Olybá tűnik, hogy alapvetően az úthibákra lett érzékenyebb, legalábbis most akárhányszor valami furcsa dolgot csinált egyenes haladás közben, ott mindig volt valami. Ma is pl egy picike nyomvályún csúszott oldalra (és inkább a hátsó kerék megint) elég rendesen a jószág (este pl nem is látszik csak nappal annyira kicsi a huppli), gyakorlatilag a nyomvájú oldalán lecsúszott. Talán a teló csillapítása miatt (bár a teló most normálisnak tűnik, már 100 km benne van ) vagy ennyire hideg lenne már és ennyire csúszna, hogy megcsúszik minden apró szaron valamerre? Érdekes. Mindenesetre egyenes úton úgy tűnik mindig kell valami, amin elindul, szóval oka van, csak azt nem tudom, hogy zavarhatná-e ennyire az úthiba.
Mondjuk kanyarba is sikerült már kicsit az elejét kicsit megcsúsztatnom párszor, pedig max 30-al mentem a körforgásba és tényleg lassan és óvatosan megyek, főleg ha nedves. Most vagy még ennél is lassabban kéne közlekednem mert kevésbé tapad mint gondolnám vagy valami miatt jobban mászkál, mint kéne... ...tavaly ilyeneket nem tapasztaltam, pedig akkor is óvatosan jártam, bár az is lehet, hogy amit most óvatosnak gondolok, annál tavaly sokkal lassabban mentem, elvégre tavaly volt először ez a mocim és még jogsim se volt, szóval lehet, hogy még ennél is jobban vigyáztam?!
...és néha hátsó fékes lassításkor (ha csak kicsit lassítok, akkor általában csak hátul fékezem, csak ha jobban kell fékezni, akkor húzom az elsőt) megindul kicsit a segge, pedig tényleg alig érek hozzá, már direkt figyelek rá.
...az 5 W-os műszerfalvilágítás elég durva, csak úgy ragyog az a műszer a többi között, valahonnan majd szerzek 1,7-est, mert este szinte vakít.
Bocsi lehet válaszoltatok lehet nem vettem észre...szóval ugye dugó cserém lesz és akkor ugye dugó(szerintem wössner--próba cseresznye)...és akkor már felujítok....ugye akkor a dugó+hajtókarszett+főtengely csapágy ugye?vagy kihagytam valamit?
Nektek viszonylag alacsony fordulatszámon hogyan viselkedik a gép?
Eddig a városban a lágyabb utazóm olyan 80 körül volt 6000 vagy magasabb fordulaton. Most átáltam 60 körülre 5000-5500 körüli fordulaton. Azt vettem észre, hogy folyamatos haladás mellett ezen a fordulaton kicsit "rángat", "akadozik", persze ez nem szó szerint értendő, inkább nagyon pici rándulások érezhetőek csak és a hangjában is hallani ezeket a huplikat, torpanásokat. Ha már egy ici-pici gázt adok a dolog elmúlik, csak tartott gázon van a jelenség. 6000 körül már tartott gázon sincsen a jelenség.
Nektek van ilyen?
Köszi, üdv: M.