Am egy idő után én arra jöttem rá h "jéé már megint 4-5 ezer között motorozok 50-60 körül" és tisztára jól éreztem magam!Én élvezném ha járatnom kéne a drágát amire alkalmam is lesz tavasszal! Jó érzés mikor szépen duruzsol alattam és nem is bántom...de azért néha télleg érezni kell mit is tud akkor
Szerintem inkább legyen eleinte lusta-amit persze később belehet hozni- mint hogy végig lusta legyen normálatlan járatás vagy alapból járatás elmulasztása miatt vagy megragadás!
Ah mondod!Szerintem is...de nekem mondhatná ugyis járatnám pl egyik barátomnak mondta az Aprilia szalon h 500ig járassa 1500ig 5000felé nem volt pörgetve!Szerintem igy helyes!Mindent kell járatni!
Okkés! Nagyon köszi! Egyébként nekem is ez a véleményem, és ezért kérdeztem meg tőletek is inkább, h mi legyen!:) akkor járatom 1000kmet kb! Az a biztos!
Nekem akárki akármit mondana ha valamit cseréltek a motorban biztos járatnám főleg ha dugót meg ezeket cseréltek mint neked legalább 1000kmig járatnám!
Mindenképpen járasd be, mert kell neki, még ha nicasilos a henger akkor is kell, mivel a dugónak hozzá kell kopnia a hengerhez, ha nem teszed meg akkor széppen be fog sülni! egy 300kmt járasd lazább ilesztéssel is, viszont ha nem nicasilos hanem hüvelyes akkor viszont mindenképpen egy 1000kmt kell járatni...
...hááát szerintem ez max akkor igaz, ha nagyobbra fúrták kicsit... ...de talán jobb megoldás ha rendes méretre fúrják és bejáratod.
De majd a tudorok megmondják a frankót én méretre furattam és járattam inkább. (innen tudom, hogy lehetett volna lazábbra is venni az illesztést spórolva a bejáratáson)
Helló. Én elvittem a motorom szerelőhöz, és hengert kellett furatni, uj dugót , gyürüt kapott, csapszeget, tűgörgőt, mind a 2 oldalon a főtengely szimeringet. Na és 2 nap mulva megyek érte a szerelőhöz, és aztmondta, h NEM KELL MAJD BEJÁRATNI, mivel 2T, és annak pörögnie kell. Mi a véleményetek erről?
Eléggé erős rágalom amikkel te csak úgy dobálózól nem gondolod?
Én is adtam már el bontásra motorhibás de sérülésmentes apriliát. ÉS?
Amikor már okádsz tőle mert minden gyíkja van és széthullot sokadjára, ha pézt kapsz érte odadod.
És ilyenből rengeteg van elhiheted.
Na az az egyik lyuk...oda kell a csavar egyik végét de meg kell keresni a felni mögött az excenteren a lyukat!és mikor 1 helyen van a kissebb lyuk a csavaroknál meg az excenteren bedugod a csavarhúzót és feszítesz rajta az előbbiekben leírtakkal vagy emelőn vagy ugy ah én h tologatod a motort!Vegyél fel msnre ha nem megy meg am is ha gondolod!
Hova a fa...-ba dugjam azt a csavarhúzót ha megakarom húzni a láncot? a lengővillán én nem látok semilyem lyukat. a felnin megtaláltam.... a kerékanyák melett van egy kisebb az az ?
Jajaa... ezek nem összetört motorok. Na persze. Csak úgy fogtak pár jól működő motort és szétbontották. És ott maradt a sok hibátlan és tökolcsó váz mindenféle kütyüvel.
ezek nem össze tört motorok gokartosok elviték belöle a blokokat és ezzek meg itt maradtak.
meg ha lopotak lenének akor talán nem nyilvános helyen árulnám.
De majd a tudorok megmondják a frankót én méretre furattam és járattam inkább. (innen tudom, hogy lehetett volna lazábbra is venni az illesztést spórolva a bejáratáson)
Üdv: M.
Én is adtam már el bontásra motorhibás de sérülésmentes apriliát. ÉS?
Amikor már okádsz tőle mert minden gyíkja van és széthullot sokadjára, ha pézt kapsz érte odadod.
És ilyenből rengeteg van elhiheted.
Hova a fa...-ba dugjam azt a csavarhúzót ha megakarom húzni a láncot? a lengővillán én nem látok semilyem lyukat. a felnin megtaláltam.... a kerékanyák melett van egy kisebb az az ?
meg ha lopotak lenének akor talán nem nyilvános helyen árulnám.