Ahhoz nem kell különösebben érteni hozzá, hogy egyértelmű legyen, ekkora sérüléstől tutira vetemedik a váz. Ezer %... Amúgy is csak erősen sérült meg lopott motorokat szoktak bontani...
Ahoz hogy ugy feszítsd mint Trakee ahoz szerszám kell...te összeraktad 2 féle spanolást....tedd vissza a felnit meg a lánckereket és ugy keresd meg a lyukat a felnin meg a vázon a többit meg olvasd vissza!
De tudja mindenki hogy rotax 123as blokk van a sport pro-dban.
Azt meg csak te tudod hogy mien a dekni, ha szűrke és olyan mint Adee-é akkor pont olyan blokk van trapézlámpás RS125-ösben is.
Ennyi.
Rá van írva a blokkra hogy milyen típus. Felülről lehet látni bal oldalon. A motorszám mellett. De szerintem is 123as van benne és még az RS-extremakban(trapézlámpás) is.
Értem köszi akkor azt mondod hogy 1 litert ha beleöntök akkor minden ok?
Ezt én se gondoltam h 122es rotax-om van ennyire még nem szedtük szét!
Ez szöget ütött a fejemben hogy nem is olyan fiatal az a 122es rotax....de nem fontos legalább megy most ugyis el lett rakva télire Atta barátom jóvoltából meg somarace(ő még nem tud róla ) segítségével meg jönnek a többi cuccok!
Pl Af-1 be is volt még az ős fekete blokkos (ROTAX127) Aztán ugye a normáls barna (123) és elvileg a sport prokba ment a 122. De! Az első RS-ekbe még 123-as van (pl haveréba is az volt, még trapézlámpás, mi több, neki se olyan modern deklije volt, mint a képeden, hanem régifajta, ellenben a kuplungbowden bevezetése, és az olajpumpa ház kialakítása már az újfajta volt.
De pl pegasoba is volt régifajta fedeles blokkal, és újjal.
Meg ugye a gyújtás... A régebbieken SEM gyújtás van, aluházas lendkerék, egybeöntött tekercsek, jeladó, minden. Az újabbakon acélházas a lendkerék, és kíül, felül van a jeladó. (ebből következően azoknak a blokk oldalán kialakították a helyet) De pl haver RS-én még minden a régi rendszer szerint volt a gyújtásnál.
semi bajuk a váznak cask elatdtam belölük a blokot tobb motor vázam is van.
látom értesz nagyon hozzá.
ár=30eft/db
érd:705377495
Leszedtem a lánckereket a lánc meghúzásához! De ott mit kell kocogtatnom hogy feszűljön a lánc? ( Trakee így írta még régebben)
Azt meg csak te tudod hogy mien a dekni, ha szűrke és olyan mint Adee-é akkor pont olyan blokk van trapézlámpás RS125-ösben is.
Ennyi.
A Sport Pro-ba rotax 123as aprilia RS125 blokk is volt szerelve....
Nem 122-es!
Ezt én se gondoltam h 122es rotax-om van ennyire még nem szedtük szét!
Ez szöget ütött a fejemben hogy nem is olyan fiatal az a 122es rotax....de nem fontos legalább megy most ugyis el lett rakva télire Atta barátom jóvoltából meg somarace(ő még nem tud róla ) segítségével meg jönnek a többi cuccok!
Pl Af-1 be is volt még az ős fekete blokkos (ROTAX127) Aztán ugye a normáls barna (123) és elvileg a sport prokba ment a 122. De! Az első RS-ekbe még 123-as van (pl haveréba is az volt, még trapézlámpás, mi több, neki se olyan modern deklije volt, mint a képeden, hanem régifajta, ellenben a kuplungbowden bevezetése, és az olajpumpa ház kialakítása már az újfajta volt.
De pl pegasoba is volt régifajta fedeles blokkal, és újjal.
Meg ugye a gyújtás... A régebbieken SEM gyújtás van, aluházas lendkerék, egybeöntött tekercsek, jeladó, minden. Az újabbakon acélházas a lendkerék, és kíül, felül van a jeladó. (ebből következően azoknak a blokk oldalán kialakították a helyet) De pl haver RS-én még minden a régi rendszer szerint volt a gyújtásnál.