Össze van az jelölve gyárilag! Egyszerűen a műanyag fogaskerék a kiegytengelyhez, a fogaskerekek meg egymáshoz, és mindez, mikor összefordul, azaz minden jel egymáson áll, akkor kella főtengelynek alsó, vagy felső holtponton lenni. SAjnos arra nem emlékszem, hogy melyiken, de mikor a kiegytengely lenn van (azaz elengeded, úgyis lefordul) akkor kell a felső holtponton lenni, úgy emlékszem.
Trakee le tudnád írni nekem hogy a kiegyenlítőtengelyt hogyan kell szinkronizálni a főtengelyhez? Mert összejelöltem de lekopott kicsit és lehet nem jól van belőve mert ráz a blokkom.
Nekem is mindig pöccre indul akármennyit állt csak amikor megvettük és nem tudtam h indítsam mert hát mindennek trükkje van mindig lemerítettem az akksit !Hát na még új motor volt számomra!Jó kis gépek ezek az Aprilia-k!
Jó azért hangsúlyozom, hogy a porlasztó ki volt pucolva és üresen állt. Most is kipucoltam, benzincsap elzárva, így indulnia kell legközelebb is. HJa, és olajat öntöttem a hengerbe, mondjuk az inkább hátrány
...asszem hideg van, ma a körforgásban megcsúsztam rendesen, majdnem perec lett.
...igaz a skodrival is rodaóztam minap a hóban.
M.
http://youtube.com/watch?v=wzx...