Háát azért egy Hyiosung esetében jó dolog, hogy van garancia... Mégiscsak egy új típus... Meg pl a benzincsapom kicserélték garanciában...
Egyébként mivel messze van a szervíz, így én mindíg ott álltam mellette, és kiscerélték, amit kifizettem... + azért ez vidéken nem olyan jellemző, hogy átvágják az embert....
hát, öcsinek 10.400volt az olajcsere szűrővel miegymás. én magamnak lecseréltem 5ezer körül. még egy láncszettcseréér is nemtomhányezret elkérnek, plusz egy gyári láncszett mennyi lehet bármire is.. pah.. 14ből kicseréltem. ez a garis téma elég necces, mert: vagy hordom garis szervízekre ahol valszeg ki sem cserélik az olajat (nagybratyóm 11esében a bejáratós gyertya volt a gariidő lejárta után..) iylenekeről gondolom midnenki tud, vagy megcsinálom magam ez esetben mondjuk nececs a gari haxcak nem lehet cigánykodni vele. de! egy mai motor elég ritka hogy széthulljon gariidőn belül, ha visziont a garanciára jáccunk, akkor meg elkúrják a motorunkat a szervízben(tiszt a kivételnek) és a motorunk legtöbbünknek a részlet miatt tovább van meg a mint a garancia tart, így hosszú távon necces hogy megéri e a márkaszervíz..
Háát ez úgy megy, hogy 15 e egy szervíz, vagyis ez az olajcsere, és az átnézés. Ebbe benn az olaj.. Multkor ELF olajat akartam, mondták, hogy hozzak, gondoltam tökjó, nem 2500-2600 Ft egy liter olaj, ráadásul amit 1800-1900 -ért mérnek máshol, hanem annyi.. Erre a munkadíj volt több, szóval végülis 15 be fájt a móka...
...hát annyira nem az én világom a GS, de ha mégis tudnék 600 körül pár karccal rendelkezőt szerezni, azt semmiképpen nem szabadna kihagyni, abba talán (most úgy tűnik) az asszony is belemegy, elvégre ennyiért az főnyeremény. ...élménynek meg megmarad a kicsi, rávágom a 34-es karbit és ünnepnapokon gurulok vele egyet, öszvérnek meg ott a GS.
...gondolom jó drágán mérik a szervízbe az olajat.
{...néhány helyen meg meg lehet egyezni a szerelőkkel, hogy beleüssék azt a pecsétet pár ezresért...}
Egyébként az új gépnél nekem a legnagyobb gondom, hogy vihetem folyton szervízbe... És hát énis tudnéék olajat cserélni, nem kellene érte sok-sok pénzt fizetni... de hát a garancia ára...
Na igen, tény, hogy általában maximalista vagyok, szóval engem még ennyi asszimetria is zavar, de majd nem nézek oda.
...akkor ez valószínű így marad, majd erre is igyekszem nem figyelni, mert ez elég macerásnak hangzik. Gondolom inkább csak akkor gáz, ha megint elbasznak, mert akkor az erő nem az ütközőn fog elmenni (mivel le fog törni) hanem a kormány-teló kap majd.
...de vagy nem basznak el, vagy ha igen, legközelebb rendőr, biztosító, halálosztás.
...kúpgörgős csapágyról érintőleg hallottam középiskolában Mechanikus Műszerelemek tárgyból, de kb ennyit tudok róla, előfeszíteni meg tranyókat és műveleti erősítőket szoktam annó, szintén középiskolában Műszerek és Mérésekből és Elektróból. ...de a kettőt együtt soha nem csináltuk, szóval ez már nekem mágia kategória, marad az ütköző úgy ahogy van.
Simson: Egyetértek, én is pontosan így gondolom, Nekem most nem egy tunning jó járgány kell, ami feltépi az aszfaltot, hanem egy alap, tudja a standardod és ha beszarik egy fagyi árából meg lehessen csinálni. Szóval én is hagyományos gyújtásra vágyom.
ps: Felmerült egy új lehetőség is, minimális esély van is rá, hogy az asszonyt sikerül rábeszélni.
900-ért vadi új GS500. ...bár nem az én világom, de ennyiért hülyeség lenne otthagyni. (szalonból 2 év garival) ..sőt esetleg hasonló pár karccal 600 körül. (szállítási sérülés) Még puhítom, meg ellenőrzöm, hogy tényleg igaz-e. Azért annak 100ezret illik elmennie sőt...
Na jóvan az apriliások nem veszekednek úgyse
Én mindenhezt IGOL-t használok váltóba és olaj tartályba is. Van egy speciális váltómű olajuk aminek a neve Process csak most azt nem tom hírtelen hogy a típus száma mi, mert 5 féle van ebből. Eggyetlen hátránya, hogy kurva drága 4-5 ezer ft. körül van kereskedőtöl fögg.
Háát az idomok... Az enyémek alapból nincsenek ennyire szimmetrikusra kiképezve Soha nem érdekellt! Az ütköző? Hümm háát aluhegesztő, vagy csere... Persze mindkettőhöz ki kell szerelni a motor komplett elejét, visszaszerelésnél vigyázva arra, hogy a kúpgörgős csapágynak megfelelő előfeszítéssel legyen visszaszerelve!
A simsonról pedig... Én sokkal inkább javaslom a megszakítósat! Igaz, a tirisztoros jobb, ha jó! Ellenben ha megsérül, tönkremegy, akkor jóval drágább, spéci a lendkereke stb stb... Igaz, a megszakítós egyszer nekem is tönkrement... Hozzáteszem, 32 e km van a Sámsonba, és mikor tönkrement, akkor is hazahozott, csak kis forulaton nem volt szikra, és folyton fordulaton kellett tartani! Viszont ha egy tirisztorosnál elkopik a főtengelycsapágy, és kicsit megsúrolja a lendkerék a jeladót, akkor mindkettőnek vége... Megszakítósnál ez csak csúnya hanggal jár, és simán megy tovább!
Hja, és a megszakítóshoz 500 Ft egy megszakító, 500 egy kondenzátor, 1600 gyújtótrafó és 1000 a gyújtótekercs. És ennyi az össz vissz alkatrész, ami van benn. (hja, emg gyertyakábel, gyertya, pipa...)
Reméle
m ennyi elég lesz. Sajnos észrevettem egy újabb nyavaját is ami a pafftól lett. Most, hogy a tankot nyitogattam feltűnt, hogy balra lényegesen jobban elfordul a kormány, mint jobbra. (egészen a tank széle alá be lehet fordítani) -a paffnál be is horpadt kicsit a tank a kormánytól bal oldalon-
Igazából a végén sok, a kormányzár nyílásánál nézve jobbra a kör feléig fordul el, balra meg a kör végéig, szóval ott csak kb 4-5mm, de a kormány végénél már súlyos centik. Fel is leltem az okát, szerencsére nem görbület, hanem az ütköző hajlott, repedt meg: http://www.sportmotor.hu/img/m...
...fenének kellett nekem jönnie. Lehet ezzel tenni valamit, mármint érdemes?
Egyébként minden hajtogatás küzdelem ellenére sajna kicsit látszik, hogy nem szimetrikusak az első oldalidomok a tankhoz képest, bal oldalt kicsit nagyobb a rés köztük. http://www.sportmotor.hu/img/m...
Nem igazán erőltettem, majd holnap reggel megpróbálom addigra rendesen lehül a szimering és belekocodtatom valahogy. A légfrissítőt gyújtottam be ,úgy melegytettem
A kijelentésemet a megszakítós Simsonnal történt negatív tapasztalataimra és ismerősöm elektronikus gyújtású pozitív véleményére alapoztam! Tudom, hogy másoknál ez fordítva is lehet,ez természetes, az enyém csak egy a sok közül!
Nekem volt Simsonom hagyományos megszakítós gyújtással és soha nem volt vele baj!
És ha baj van vele akkor is minimális összeg a javítása, a tilisztorossal ha baj van dobhatod ki és egy simsonhoz képest elég drága! Ha jól be van állítva a megszakítós is nagyon jó csak oda kell figyelni a hézagra, és ne nyisson hamarabb mint a dugó felér.
Sziasztok.
Ha tudnátok valakit akit érdekelne, akkor szóljatok légyszi, mert eladó lett az apriliám.
350-es irányár garantáltan 18 000 km van benne 1 millió %
Itt a számom: 06 30 405 17 66 vagy ide is írhattok. Köszi
Egyébként mivel messze van a szervíz, így én mindíg ott álltam mellette, és kiscerélték, amit kifizettem... + azért ez vidéken nem olyan jellemző, hogy átvágják az embert....
...gondolom jó drágán mérik a szervízbe az olajat.
{...néhány helyen meg meg lehet egyezni a szerelőkkel, hogy beleüssék azt a pecsétet pár ezresért...}
M.
Egyébként az új gépnél nekem a legnagyobb gondom, hogy vihetem folyton szervízbe... És hát énis tudnéék olajat cserélni, nem kellene érte sok-sok pénzt fizetni... de hát a garancia ára...
Na igen, tény, hogy általában maximalista vagyok, szóval engem még ennyi asszimetria is zavar, de majd nem nézek oda.
...akkor ez valószínű így marad, majd erre is igyekszem nem figyelni, mert ez elég macerásnak hangzik. Gondolom inkább csak akkor gáz, ha megint elbasznak, mert akkor az erő nem az ütközőn fog elmenni (mivel le fog törni) hanem a kormány-teló kap majd.
...de vagy nem basznak el, vagy ha igen, legközelebb rendőr, biztosító, halálosztás.
...kúpgörgős csapágyról érintőleg hallottam középiskolában Mechanikus Műszerelemek tárgyból, de kb ennyit tudok róla, előfeszíteni meg tranyókat és műveleti erősítőket szoktam annó, szintén középiskolában Műszerek és Mérésekből és Elektróból. ...de a kettőt együtt soha nem csináltuk, szóval ez már nekem mágia kategória, marad az ütköző úgy ahogy van.
Simson: Egyetértek, én is pontosan így gondolom, Nekem most nem egy tunning jó járgány kell, ami feltépi az aszfaltot, hanem egy alap, tudja a standardod és ha beszarik egy fagyi árából meg lehessen csinálni. Szóval én is hagyományos gyújtásra vágyom.
ps: Felmerült egy új lehetőség is, minimális esély van is rá, hogy az asszonyt sikerül rábeszélni.
900-ért vadi új GS500. ...bár nem az én világom, de ennyiért hülyeség lenne otthagyni. (szalonból 2 év garival) ..sőt esetleg hasonló pár karccal 600 körül. (szállítási sérülés) Még puhítom, meg ellenőrzöm, hogy tényleg igaz-e. Azért annak 100ezret illik elmennie sőt...
M.
Én mindenhezt IGOL-t használok váltóba és olaj tartályba is. Van egy speciális váltómű olajuk aminek a neve Process csak most azt nem tom hírtelen hogy a típus száma mi, mert 5 féle van ebből. Eggyetlen hátránya, hogy kurva drága 4-5 ezer ft. körül van kereskedőtöl fögg.
De gyertyát azt NGK B10EG az a legjobb.
Olajat és gyertyát szeretnék cserélni, ti milyet ajánlottok?
Háát az idomok... Az enyémek alapból nincsenek ennyire szimmetrikusra kiképezve Soha nem érdekellt! Az ütköző? Hümm háát aluhegesztő, vagy csere... Persze mindkettőhöz ki kell szerelni a motor komplett elejét, visszaszerelésnél vigyázva arra, hogy a kúpgörgős csapágynak megfelelő előfeszítéssel legyen visszaszerelve!
A simsonról pedig... Én sokkal inkább javaslom a megszakítósat! Igaz, a tirisztoros jobb, ha jó! Ellenben ha megsérül, tönkremegy, akkor jóval drágább, spéci a lendkereke stb stb... Igaz, a megszakítós egyszer nekem is tönkrement... Hozzáteszem, 32 e km van a Sámsonba, és mikor tönkrement, akkor is hazahozott, csak kis forulaton nem volt szikra, és folyton fordulaton kellett tartani! Viszont ha egy tirisztorosnál elkopik a főtengelycsapágy, és kicsit megsúrolja a lendkerék a jeladót, akkor mindkettőnek vége... Megszakítósnál ez csak csúnya hanggal jár, és simán megy tovább!
Hja, és a megszakítóshoz 500 Ft egy megszakító, 500 egy kondenzátor, 1600 gyújtótrafó és 1000 a gyújtótekercs. És ennyi az össz vissz alkatrész, ami van benn. (hja, emg gyertyakábel, gyertya, pipa...)
No megtettem az alapvető intézkedéseket vízügyileg, várom az esőt, hogy ki tudjam próbálni megoldódott-e.
Szereztem szép új gyertyapipát még gumibizbaszt is kaptam hozzá:
http://www.sportmotor.hu/img/m...
Aztán meg kinyomtam pirossal a lendkerékdeknit:
http://www.sportmotor.hu/img/m...
Reméle
m ennyi elég lesz. Sajnos észrevettem egy újabb nyavaját is ami a pafftól lett. Most, hogy a tankot nyitogattam feltűnt, hogy balra lényegesen jobban elfordul a kormány, mint jobbra. (egészen a tank széle alá be lehet fordítani) -a paffnál be is horpadt kicsit a tank a kormánytól bal oldalon-
Igazából a végén sok, a kormányzár nyílásánál nézve jobbra a kör feléig fordul el, balra meg a kör végéig, szóval ott csak kb 4-5mm, de a kormány végénél már súlyos centik. Fel is leltem az okát, szerencsére nem görbület, hanem az ütköző hajlott, repedt meg:
http://www.sportmotor.hu/img/m...
...fenének kellett nekem jönnie. Lehet ezzel tenni valamit, mármint érdemes?
Egyébként minden hajtogatás küzdelem ellenére sajna kicsit látszik, hogy nem szimetrikusak az első oldalidomok a tankhoz képest, bal oldalt kicsit nagyobb a rés köztük.
http://www.sportmotor.hu/img/m...
...legközelebb ha valaki elcsap agyba-főbe verem.
Üdv: M.
És ha baj van vele akkor is minimális összeg a javítása, a tilisztorossal ha baj van dobhatod ki és egy simsonhoz képest elég drága! Ha jól be van állítva a megszakítós is nagyon jó csak oda kell figyelni a hézagra, és ne nyisson hamarabb mint a dugó felér.
Szimeringek a fagyasztóban, remélem jó lesz, nem sokára megpróbálom
Ha tudnátok valakit akit érdekelne, akkor szóljatok légyszi, mert eladó lett az apriliám.
350-es irányár garantáltan 18 000 km van benne 1 millió %
Itt a számom: 06 30 405 17 66 vagy ide is írhattok. Köszi