Elvileg van egy körmös anya, ami arra szolgál, hogy a lengővillacsapágy feszültségmentes legyen, vagyis hogy az ezt állító csavart lekontrázd.
Sajnos nem látszik jól: http://bikepics.com/pictures/2...
Nagyon jó olajok pl.: az olajzáshoz használt olajaik a legjobbak csak 4500-7000 ft ig vannak .
De megéri! Nekem egyszer sem ragadt meg! LEgutóljára alattam motor 2004 ben a ragadt meg az is egy gilera xr1 volt és akkor castrol r2 volt benne.
Az eggyik futurás barátomnak volt ilyen. Szarakodtam vele vagy 2 napot, mire rájöttem, hogy a henger és a karbiközt lévő gumitartó túlzottan repedezett. Azt kicseréltem neki és lásscsodát megjavult
Próbáld meg.
Nekm is csinálta mert sokat állt a motor, és a tankban lévő szűrő olyan koszos volt hogy nem kapot benzint. Vedd le tegyél bele kis benzint, meg kb 15db anyacsavart és rázzad még ki nem tisztul
HJa, hogy most vetted? Azthittem ezt csak újabban csinálja.. Szóval nálad mindíg így viselkedett? Merthár ezt sem ártott volan modnani... Így valószínűleg falsot szív a motor... Persze ha nem kap benzint, akkor se fog menni....
Az mért van hogy jobban füszöl a keleténél és olyan 4500-5000 ig dadog!Onan meg már simán megy!?Lehet hogy a kétütemü olaj nem jó benne vagy (szimeringes)!Akitől vettem most újította fel a blokot!Lehet hogy a sztimeringezést elbaszta!?De ha szimeringes akkor mindig sokkal több alojat kapna!Be már nagyobb fordulaton mennet közben nem füstöl!
Most cseréltem benne Hűtő vízet meg olajat a blokban!A vízet úgy csináltam mint a kocsin leengetem a hűtőnél majd kivetem a légtelenitőt felőntőtem hogy a víz levegő nélkül jöjön rajta aztán felöntöttem a kiegyenlítő tartályt a maxig!Az olajat direkt ebbe vettem 3000 volt literje azt meg a nívoig öntöttem fel!
hát háccsó telót motorszerelő vagy direkt iylne telóspecialista csinálja :D. a fogyú vagy nem elég üzemanyag miatt több lesz a levegő, keveseb ba benziin a keverékben amit kap a motor, és iylnekor egy darabig jobban megy (ezzel szoktak a kölkök jáccxani és besütni a motort..), mondom nekem az volt hogy mikor elfelejtettem tartalékról visszaállítani, és simán elkezdett a teléjes tank kiürülni, az alapjáratom elkezdett maagsabb léenni(míg ki nem fogyott a benya ). volt oylanom is a cagiván, hogy rátettem egy másik tanksapkát, és azon nem volt levegőzőős luk, így vákum lett a tankban, és elindult, aztán kis menés után elkezdett így behalni, majd kis várakozás után (mikor beszivárgott egy kis levegő a tankba) uujra elindult. próbáltad hogy egyhejben huzigálod a gázt, akkor leáll-e? és ha igen levett tanksapkával is? (olaj van benne? ) meeg ilynekor gondld végig mi lett utoljára csinálva a motorral.
Az meglehet hogy kevés a benya!De az hogy befolyásolja a motort!Van vmi érzékelője?A hátsó telót nem tod hogy lehet megjavítani mert szerintem nincs benne olaj!Fel lehet tőlteni?,
Sziasztok!Csinál most az af1-em hogy melegitem 40 45 fokig aztán elindulok huzatom olyan 6-7 ezerig lelasítok és az alapjáratom elkezd felmenni mi lehet az oka?Vagy a termosztátom szarakodik?Kösz
Sajnos nem látszik jól: http://bikepics.com/pictures/2...
De megéri! Nekem egyszer sem ragadt meg! LEgutóljára alattam motor 2004 ben a ragadt meg az is egy gilera xr1 volt és akkor castrol r2 volt benne.
Próbáld meg.
hogy lehet a telót feltölteni,?