Az indítás nekem is nagyon jó beindult akármikor (amikor még egyben volt). A simson is 2. rúgásra indult eddig... de elkopott a gumi a szivatóban vagy megrágta a lepke nem tudom de most nem indul.
A vizem nem olajosodik. Egyszer volt hogy felforrt a vizem, mert elszakadt a gumitömítés ami a képen is látható és elfolyt a víz. Valszeg azért mert vagy fellazult a tőcsavaron az anya. De vettem bele gumikarikát meg új tőcsavart, és azóta jó. Nem fogy a víz és nem is olajos.
lementem a pincébe, kitoltam az apriliat, beletettem az akkut, és pöcc-röff Pedig vagy 3-4 hónapja nem lett elindítva... Igaz, a porlasztót kipucoltam... Használva meg több, mint fél éve nem volt Csináltam ideot is, de naggyon vacak lett Először is nagyon sötét, mert sötétedett már, másodszor a hangot ahogy felette... Alapjáraton olyan rajta, hogy váááá Úgyhogy nem töltöm fel
Hááát elsőkörben benzines ronggyal alaposan dörzsölgesd, amíg le nem jön minden korom mind a hengerről, mind a hengerfejről. Aztán én visszaszerelném, és ha a víz igen olajosodik, vagy bugyborékol, ilyesmi, akkor nem úszod meg, el kell vinni gépműhelybe, és lesíkoltatni. Akkor ugyan kiszedik az ászokcsavarokat, meg én nem futnék azonnal, hátha a pucolás kellő eredményt ad, és az nem is kerül semmibe, ráadásul elszúrni se lehet. Mindenesetre csak rongy, ecset, és benzin, mást ne használj!
Például elektromosnál eleve fontos a megfelelő akksi, és hogy az normális állapotban legyen, valamint könnyen kilazul a kontracsavar a behúzónál, amivel az "időt" lehet állítani. A pneumatikust egyszer beállítod rendesen, aztán utána nem nagyon kell foglalkozni vele... És hogy mitől szakít nagyobbat? Én azt tapasztaltam, hogy ha eléri a fordulatot, sokkal direktebb a húzás, és sokkal szebben forogja magát végig!
Wááá nekem ez bonyolult még nem szedtem szét a power-t de nem is fogom nálam eddig még nem volt gondja ha majd generál akkor megnézem hogy mi helyzet vele ha ugy látom megcsinálom ha nem nem!Köszönöm szépen am a segítséget!
Az elektronikus alapból sokkal jobb, pontosabb, ellenben sokkal könnyebben meghibásodik!
Ellenben ha attól félsz, hogy beleér a dugóba, vedd ki, és két oldalt, ahol nem fekszik fel az alátét, alul hegesztesd rá az alátétet, és soha nem fog beleérni!
Mi a különbség a 122 és a 123as Rotax között?
Ellenben ha attól félsz, hogy beleér a dugóba, vedd ki, és két oldalt, ahol nem fekszik fel az alátét, alul hegesztesd rá az alátétet, és soha nem fog beleérni!