Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az indítás nekem is nagyon jó beindult akármikor (amikor még egyben volt). A simson is 2. rúgásra indult eddig... de elkopott a gumi a szivatóban vagy megrágta a lepke nem tudom de most nem indul.
A vizem nem olajosodik. Egyszer volt hogy felforrt a vizem, mert elszakadt a gumitömítés ami a képen is látható és elfolyt a víz. Valszeg azért mert vagy fellazult a tőcsavaron az anya. De vettem bele gumikarikát meg új tőcsavart, és azóta jó. Nem fogy a víz és nem is olajos.
Az szép ezt csodálom ezekben a gépekben h amelyik jó az állhat akármennyit pöccre fog indulni!
lementem a pincébe, kitoltam az apriliat, beletettem az akkut, és pöcc-röff Pedig vagy 3-4 hónapja nem lett elindítva... Igaz, a porlasztót kipucoltam... Használva meg több, mint fél éve nem volt Csináltam ideot is, de naggyon vacak lett Először is nagyon sötét, mert sötétedett már, másodszor a hangot ahogy felette... Alapjáraton olyan rajta, hogy váááá Úgyhogy nem töltöm fel
de am szomszédom 94es chesterfield trapézlámpás rsébe is ien van
Ez okos kis megoldás, legalább elkerülhető vele a kellemetlen meglepetés.
ilyen:
Én az alátétet hegeszteném rá! Amúgy akkor a 122-snél hogy van? Válla vana szárnak, és tövig csavarod? Vagy más teljesen a kialakítása?
Atta!
Mi a különbség a 122 és a 123as Rotax között?
a 122es powernyelvén nincs ilyen anya
Értem köszi még nem tudom mi legyen vele ettől mindig féltem de majd meglátom!Most van úgyis egy csomó időm mindenre!
Hááát elsőkörben benzines ronggyal alaposan dörzsölgesd, amíg le nem jön minden korom mind a hengerről, mind a hengerfejről. Aztán én visszaszerelném, és ha a víz igen olajosodik, vagy bugyborékol, ilyesmi, akkor nem úszod meg, el kell vinni gépműhelybe, és lesíkoltatni. Akkor ugyan kiszedik az ászokcsavarokat, meg én nem futnék azonnal, hátha a pucolás kellő eredményt ad, és az nem is kerül semmibe, ráadásul elszúrni se lehet. Mindenesetre csak rongy, ecset, és benzin, mást ne használj!
Enyém de mit csináljak vele?
Hát elég vacakul tömített a hengerfejed, már ha ez a tied... Nekem talán negyed ennyire volt kormos a trömítőfelület, és már az zavart!
Sajnos előfordul, hogy lelazul az anya fölötte, és akkor szépen beleér. Én ráhegesztettem!
Attól, mert rajta van az alátét, még belecsúszhat, ha lelazul az anyacsavar!
Például elektromosnál eleve fontos a megfelelő akksi, és hogy az normális állapotban legyen, valamint könnyen kilazul a kontracsavar a behúzónál, amivel az "időt" lehet állítani. A pneumatikust egyszer beállítod rendesen, aztán utána nem nagyon kell foglalkozni vele... És hogy mitől szakít nagyobbat? Én azt tapasztaltam, hogy ha eléri a fordulatot, sokkal direktebb a húzás, és sokkal szebben forogja magát végig!
Hát olyan szinten meglesz csinálva szerintem mert ha már szédszedjük akkor minden legyen toppon de nem hiszem h megheggesztem!
pedig biztos nem ártana kitakaritani:)
Értem köszike szerintem én is inkább hagyom!
Nekem még sosem ért bele meg nem is lazult meg.
Értem mostmár látom is köszike!De am az kiszokott lazulni?Gyakori hogy beleér a nyelv a dugóba?Kell vele foglalkoznom h megheggesszem?Vagy hagyjam?
Rajta van egy alátét ami megakadályozza hogy becsússzon a nyelv.
Wááá nekem ez bonyolult még nem szedtem szét a power-t de nem is fogom nálam eddig még nem volt gondja ha majd generál akkor megnézem hogy mi helyzet vele ha ugy látom megcsinálom ha nem nem!Köszönöm szépen am a segítséget!
Az elektronikus alapból sokkal jobb, pontosabb, ellenben sokkal könnyebben meghibásodik!

Ellenben ha attól félsz, hogy beleér a dugóba, vedd ki, és két oldalt, ahol nem fekszik fel az alátét, alul hegesztesd rá az alátétet, és soha nem fog beleérni!