Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Megvettem ma az új telószimerigeket, ugyan olyan mint ami előtte volt benne. De akárhogy próbálom nem tudom belerakni már lassan szétverem a szimeringet de nem megy bele. Mit tegyek?
Őőő a négy fokozatnak? háát Elvileg, ha gyári, merthát ehhez is lehet más áttételezést kapni, akkor az első, és az utolsó fokozat ugyan az mindkettőbe, csupán az egyikbe kétrészre, a másikba egyrészre osztották a köztes áttételt... Ha a pilóta elég termetes, vagy mondjuk sokat jár dimbes-dombos helyeken, akkor jobb a 4-es mindenképpem.... Amúgy nem biztos, hogy sok jelentősége van. Hozzáteszem, én nem szeretek motort próbálgatni, így simsonból is mentem 3-assal, de az S50B, meg 4-essel, az SR 50 , éshát mindkettő családi darab, ezért mentem velük... (hja meg még egy S50 B vel mentem, haveréval) Igazból a régebbi, 3-as is elég vidáman elvitt mindenhova, sőőt, az S50, ami a mamámnál van, mivel valaha rendszámos motor volt, hosszabb végátétellel van, így sokkal vidámabban megy magasabb sebességnél. Pl 50 -nél az enyém már elég hangos, pörörg, az ott iggen iggen jól érzi magát, pedig mondtam már, zörög a motorja
Köszönöm a kimerítő magyárázatot, akkor már jobban tudom értelmezni a találatokat!
Akkor asszem 51B-t keresek mostantól. A négy fokozatnak van értelme, vagy majdnem mind1?

Üdv: M.
Hello!

Őőő képek alapján picit fura... Kipuff leömlő ott az mi? Meg a sárhányó kicsit furán áll, a kormányt se jól tették fel...


Amúgy az index dolog... Létezik Simson S 51 B, és S51N. A "B"a felszereltebb, akkumlátoros, indexes, dudával, oldalt a gyújtáskapcsoló. Az "N" a puritánabb, biciklicsengővel, akku nélkül, index nélkül, és csak slusszgomb van a kormányon, nincs gyújtáskapcsoló. (megjegyzem a másikéba is egyen a kulcs, 50 Ft ) A "B" egyébként minden gond nélkül üzemeltethető akku nélkül, csupán ilyenkor nincs index és nem működik a duda, no meg a visszajelzők az órában. Világítás, gyújtás ettől a rendszertől teljesen független.

Aztán van 3, és négy sebességes, de ez 51-es, hangsúlyozom 51-es blokk esetében a 3 sebességes átalakítható négyessé, viszont az átalakítószett olyan 6-8 e Ft, ha jól tudom, és persze szét kell húzni a blokkot hozzá. (könnyen felsimerhető, az S51-es blokk oldalán van egy 3-as, vagy 4-es, ez jelöli, hány fokozatú, természetesen ha nem alakították át, és a hengerfejéna bordák párhuzamosak, míg az S50 -es blokk hengerfején nem párhuzamosak a bordák, és a váltóház lényegéebn a staréval egyezik meg.)
Szia!

Elég jól meg kell húznom, különben ereszt. Akkor ma veszek egy kilencest azt kicserélem 7végén.
Van egy másik jelöltem: http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
A simókon gyárilag van index? Némelyiken látok, némelyiken nem. (nyújtózkodni már lusta vagyok és öreg )
Nekem 2 kilences tartalékom volt, de most mindkettő kuka. Eszem a gyertyákat.

Üdv: M.
Hali!

A hengerfej acél, nem kell félni, ha normálisan húzod meg, nem szakad ki! Ráadásul hosszúmenetes, szóval ettől ne félj...

Egyébként nekem is volt, hogy nem ment a 10 -essel, ez van. Mondjuk még most is van a fiókba egy B10EG tartalék vadi új gyertya
Na majd akkor kiszedem, aztán elviszem a bótba.
Csak azért gondoltam, mert múltkor már csak 8asom volt az összes 9-es mind szar volt már (az egyik hiába szikrázott mégsem ment vele, a másikat meg hiába húztam meg mégis kifújt mellette) és akkor csak egy tarcsi 9-est vennék, de nem raknám bele. (az utóbbi időben annyit cserélgettem gyertyát, félek, hogy elszáll a menet azt leshetek) Igazából nyáron is csak a 9-est viseli, a tizest beköpi, (talán a kicsi karbi miatt, hogy nincs akkora égés benn?) ezért gondoltam, hogy télire 8-as esetleg.

Üdv: M.
Én nem cseréltem izzót a műszerfalba, de vettem ki őket, kicsit érdekes, de szerintem simán kapsz olyan izzókat, nem kell aggódni!
GYertya? hümm hát nem lenne rossz a 9-es neki, ha nem köpi be.... Minél magasabb, annál jobb, mert akkor nem forrósodhat át, és nem gyullad be a keverék idő elött, nem lesz túlzott hőterhelése a motornak.
Nekem csak kicsit ráfröcsögtet a blokkra, ami egy kis patakban lecsorog aztán, de nem vészes, ezért nem harcolok a dologgal (egyszer már szétszedtem, bekentem a kúpot, de mint látszik hiába), hallani se igazán hallani, főleg, hogy az enyémnek mindig traktor hangja van.

M.
Sztem minimum 9est rakj bele, mert ha túlhevül, akkor elcseppen és kilyukadhat a dugattyú . Bár én személy szerint tízest használok és még bajom nem volt vele. Ha nem húzom akkorse köpi meg semmi
Én rosszabbul jártam nekem a szimmering adta meg magát azért fújt ki A kipufogóm is fújt már ki a kúpnál de az meg azért mert fordítva raktam vissza a csonkot. Külsőre nem lehetett látni csak traktor hangja volt kicsit.
Köszi, már látom! Na ezért nem volt a dolog ismerős, mert nekem ilyen nincs rajta.
Tényleg most 8-as gyertya vann benn, szerinted télire maradhat? Nyáron is csak kilencessel jártam, mert a tizest pár kilóméteren beköpte, többször is próbáltam.

A műszerfalhoz valami szabványos izzó való, vagy Aprilia Tm? A vízhő/benzin műszernél már kezdetektől nem ég az alsó izzó, a felső az elmúlt hetekben néha égett/néha nem, mostanra végképp kialudt. ..bár ez utóbbi valószínű kh-s, de ki tudja. 7végén ha már szerelgetek (asszony örülni fog ) megcsinálnám azt is.

Köszi, üdv: M.
Igen, mint írták a power, nekem is volt, fogta magát és kilazult a csavar, gyk lötyögött már a power. Meghúztam, jó lett. ...lehet, hogy Neked is csak ennyi. ...ezek a mocik időnként szétesnek.
Nekem a kipuff kúpos illesztésénél fúj ki kicsit (pedig nyomta közé pasztát), de le van...

Üdv: M.
A power szelep száránáll fúj ki valószínűleg. Azt nézd meg.
Köszi szépen!

A blokk eleje nagyon csúnya olajos ,a többi pedig taljesen tiszta. A kipufogó nem fúj ki, a blokk illesztésénél a tömítésnél sem engedi az olajat. Mi lehet ennek az oka?
Igen az az olajpumpa. Ami a gázkarból jön bovden "ketté van osztva" és az húzza az olajpumpán azt a kart.
Hello!

A blokk jobb oldalán a kuplung melett van egy levehető műanyag burkolat ,ami alatt van egy kar ami rugós és úgy látom hogy egy bovdennek kellene mozgatnia. Nekem nincs bovden és a kar lefelé mutat. Mi ez? Lehet hogy az olajzáshoz van köze, mert az enyém keverék benzinnel megy.
Hello!

Errre gondoltam: http://bikepics.com/pictures/2... hogy a pipa alján van egy ilyen gumivég, ami szigeteli a gyrtsa tetejénél a cuccost! (remélem látható)
Az egy dolog, hogy roszabb az FBS, de az átlátszó és azis hőálló 300fok környékéig (a dekni pedig nem melegebb jobb esetben kézmelegnél). Nekem van itthon mind a 2ő, és mikor melyik célszerűbb... spec deknit nem raknék fel piros cuccal, mert ha nem úgy jön össze akkor minden csupa piros. Jah és az FBS 600Ft Fő a takarékosság és lehetőleg mindent oda használok ahova szükséges.
vagy itt a gilerám, amivel futárkodtam is. na, itt nem apróztam el, egy autó lábtartógumit csavaroztam fel a sárvédőre.
neke ma cagivám ázott be ha sok víz állt az úton. iylne télen-összel egy nagy gumit szereltem a sárvédőre elől, és így nem csapta a vízet a pofájába. képzeld el mennyi megy bele.. meg fzren gondlkozom, hogy nem lene szar a rugószag elé is teni valamit, mer ta himbarendszer kap rendesen.. meg fzr-en egy darabig nem volt sárvédőm, akkor ha esett elkezdett rohadni egy kiadósabb menetnél mindig. most van ujra sárvédő, mióta megvan meygek most is hóban esőben, és csak a minap kurrvanagy vízben kezdett el az ut végé naz egyik henger kihagyni.. szal a kerék általá felvert vízet takard ki valahogy.
Köszi! ...végül is az oldalidom ápol és eltakar.
...kicsit egyébként most is látszik a henger mellett, a víztérfedél mellet és a power szelep mellett a vékony piros csík, ahol kinyomódott, de nem néz ki rosszul, látszik, hogy rendesen meg van csinálva.

Üdv: M.
Szia!

Igen, a légszűrőre csak azért gondoltam, mert ami szemmel látható volt, az minden száraz volt, igazából a tank alatti részben teljes szárazság volt, de valóban az nem szárad ki pár perc alatt.
A légszűrőház tudtommal gyári, legalábis annak látszik. (én inkább olyasmira gondoltam, hogy beszívja, mert a motor elejéig kimegy a "turbósító" csatorna, hogy esetleg ott szív be, de valóban, ahhoz túl hamar megjavul)

Generátorfedél hétvégén ki lesz kenve, hátha.
A gyertya--pipa közt milyen gumiizének kéne lennie? Nekem csak simán rajta van a pipa a gyertyát, nincs semmi egyéb.
Igazából a változás a régebbi állapothoz képest tényleg csak annyi, hogy meg volt bontva a lendkeréknél a dekni, remélem az lesz a gond és megoldódik a kenéstől. ...de ez a gumiizé izgat, mert ki tudja, hátha.

Köszi: M.
AZ FBS hasonló, de rosszabb... A hengerfejpaszta remek, csak ne legyen minden piros, mert nem szeret lejönni
Háát alapjábavéve simsont nehéz széthajtani... Ha van benn olaj, mindent kibír! Akár nyáron 30 fokba csikorgatom a gumit a forró aszfalton, és persze menetszélhűtéses, és bírja! A fő baj, hogy agyonszerelt, kókányolt, nem volt benn olaj, stb stb...

Egyébként az én véleményem az, hogy 85 e -ért kár simsont venni! Azt olcsón kell venni, olyat, amin látszik, hogy nem cseszték szét, nincs rommátörve, általában úgysem kopik el normál használat alatt hamar a blokk, csak extrém hülyeség miatt. Pl ottvan mamámnál egy S 50 B anno kétszeméllyel gyepálták, szar olajjal, üzemanyaggal, cseréltetett benn nagypapám dugattyút (a régi eltört), fúrva nincs, kolompol, mint állat, de megy! ÉS hangsúlyozom, kétszeméllyel végigmotorozta vele apa a 80-as éveket, az akkori keverékkel.... (hja, és az 50-est azért ne, mert rosszabb a hűtése, és jóval melegebb a motor, jobban kopik! Rosszabb a gyújtása...)