Köszi, ebben van valami, mert a dugócserénél leszedtem a deknit, hogy megrángassam a lendkereket, nem kotyog-e, lehet, hogy már nem zár olyan jól, mint előtte, mikor fel volt rá gyógyulva.
Végül is a hiba előtte nem jelentkezett, azóta meg most voltam először esőbe, hála annak az autósnak, aki elbaszott és azóta állt a gépem. Köszi, 7 végén leszedem, azt körbenyomom. Az FBS mi? Én a piros hengerfejtömítő pasztával gondoltam bekenni, az már bevált több helyen is. (vagy az ugyan az?)
Őőőő ha légszűrő, akkor nem szárad ki 3 perc alatt szerintem... Mindenestre nézd meg, nemám a hátsó kerék veri a vizet bele a légszűrődobozba, megjegyzem gyári doboz esetén ez nem lehet...
Viszont beázni nem csak a gyertyapipa tud, hanem minden... Szóval én szépen befújkodnáma csatlakozókat kontaktsprayvel, nézném, nincs-e szétmálva, aztán levenném a generátorfedelet, és szilikonnal szépen letömíteném körbe, aztán ellenőrizném a trafón, és a pipán meg vannak-e a kábelnél azok a kis gumisapkák, épek-e, a gyertyapipánál ép-e a gyertya-pipa közti gumiizé, egyáltalán vízmentes-e a pipa....
RXeken a gyújtásdekninél szivárog be a víz legtöbbször. A blokk ugyanaz szal lehet neked is ez a gond. Leveszed a deknit, a peremét véknyan körbekened FBSel és akkor elvileg megoldódik
Remélem én is, hogy nem valami sumákolás miatt nincs rajta.
Ma hazahoztam a szépségemet, eddig a rugóstag jó (kb 50 km) :) A furcsa bizonytalanságot most is érzem, de egyre inkább azt gondolom, hogy bennem a hiba (azt mondjuk megfigyeltem magamon, hogy ha egy autó kicsit mozdul oldalra már mozdítom a kormányt, szóval van bennem félsz), mert néha az elejét érzem bizonytalannak (mászkál), néha a hátulja akar megindulni oldalra, azt gondolom, hogy ennyire eltérő jelenség csak nem lehet, talán inkább humán tényező. (mondjuk ma egyszer elég rendesen megindult hátulja, lehet, hogy benne voltam egy kis hátsó fékkel én is, de fogalmam sincs, automatikusan fékezek, viszont nyomtam már télen hidegben, esőben és nem voltak gondjaim tavaly, és most is igen kultúráltam hajtottam) Majd még figyelek, meg megkérek majd valakit menjen vele 10-20 km és mondjon már véleményt.
Viszont a vizet nem szeretjük. Múltkor is lerohadt a mosó után, de ma is (esett az eső, nem szakadt, de azért esett rendesen) hazafelejövet 3X álltam meg, kb 10-15 kilóméterenként. Először rángatott kettőt, aztán megállt. Felnyitottam, gyertyapipa le, nem láttam nedvességet benne, meg úgy sehol szinte, talán csak 4 kicsi csepp vizet a víztérfedélen a hőmérőtől nem messze. Visszacsuk, táska visszarak, elindul. Mentem megint kb 10 kilómétert, megint leállt. Gondoltam, most nem nyúlok semmihez, hogy a pipa mozgatás miatt javult-e meg, vagy amúgy is kiszáradt volna. Párszor indítóztam, semmi, aztán 3 perc múlva sikerült, egy picit kókadtan pörgött fel alapjáratra (kb 5-7 sec), aztán minden ok. Már majdnem hazaértem, mikor megint előadta, de pár perc után megint elindult.
Mi a fene lehet ez, vizet nem láttam sehol? ..vagy a légszűrő ázna el? Mondjuk nem gyári van benne, hanem ami a motorosboltban van kivágható szürke szivacs (eddig 2 vékony volt benne, most generálnál egy vastagra cseréltem) jól befújva légszűrőolajjal, de korábban is voltam esőben és soha nem volt ilyen gond.
Hát igen, énis néztem hova tűnt... De lehet, hoyg csak valaki jó poénnak találta, hogy csak oldalsztender legyen, és levette, az oldaloscucc meg vacak... De ha csak ennyi nyűgje van, szerintem nemgáz... Más kérdés, hogy arra állítva könnyű megnézni, hogy balesetes-e, mert ha mindkét kerék a földön van ilyenkor, akkor KO a váz....
Ma megyek a gyönyörűségemért, kiváncsi vagyok mi lesz. (utoljára ugyanis nem csak a rugóstagot vittem, hanem mikor elszállt odakanyarodtam délután a mocival és otthagytam, hogy most már burgum-irgum) Remélem nem bántották és az elmúlt 1 hétben nem az esőben állt kint az udvaron.
azért nem ilyen kritikus a helyzet a gyorsforgalmin
Nyáron reggelente a kifelé jövőket én szoktam hozzászoktatni a 2T technikhez a befelé jövőket meg Muszashi
Vecsés körül szoktunk találkozni (anno még az AF1 emmel )
A második kicsit messze van 158 kilóméter már kicsit sok egy simón ilyenkor, de az első az abszolút elérhető távolságban van. ...könnyedén talán nem, de valahogy talán igen. :)
Vajon a sztenderd hová tűnt róla? ;)
Pláne az első szimpatikus nekem, és az áruk is rendben van... Hátmég ha alkudni is lehet... Ha nem csörög-zörög, minden működik, nincs sérülve a váz, és még a gumik is jók, akkor tökéletes vétel... Mondjuk valószínűleg érdemes szétburítani, és precízen összerakni, de azt szerintem könnyedén megoldod!
...hát kettő olyat találtam, amit talán nem az árkokon átkelésre használtak, vagy nem gondolták azt, hogy 3.-ban 100 is ki lehet belőle hozni. ::) ...a többi nagyon tunning volt. (még öntött kerekes is volt:)
Szerintem valami újságban is keress ahol laksz ott hírdetik meg őket a legtöbben mert azokat elviszik ugyis...szerintem a legjobb ha valami öregembertől veszed...
Lehet, de azért 120 felett már le szoktak maradni. Sőt az Üllőin volt az edig leginkább tapadós kis pöcs, de 140 nél leszakadt az is. :) ...szerencsére, mert utána már nekem is igen gyatrán gyorsult volna tovább jó esetben 160-ig (sík út, szélcsend esetleg hátszél esetén :)
Végül is egy működöképes motor mindig van akkor.
Nézem itt a simókat, hát vannak itt durva dolgok. Némelyik 120-at akar érte, aztán van rengeteg "tunning" (qrva ocsmány) sok helyen nem tudni merre van, mert nem írták oda, eddig a közelben (max 50 km, többet nem "robogózok haza") 3-at találtam, egyiktől sem vagyok kibukva. ...de nézem tovább.
Háát szerintem gyorsforgalmin lehet, hogy 400 ccm alatt semmitse tisztelnek... De megmondom őszintén, szerintem a DT-vel félő, hogy az eredmény az lesz, hogy egy hónapig az AF-1 -et szereled, aztán ha kész a DT-t, és így mókuskerékbe....
Cordua a ruhám, nem bőr.
Na igen az alacsony költségek engem is vonzanak. ...csak egy Simó azért elég gyengén muzsikál, hamar lenyomnak itt a gyorsforgalmin vele. ...néha még a nagynak sincs elég tekintélye.
M.
Hááát szerintem a ruha egyszerű, időnként be kell kenni bőrápolóval, és kész.... Inkább, mint hogy fázzon az ember... Egyébként én simson párti vagyok, szép, jó a DT, de az is öreg, és ahhoz is drága az alkatrész... Míg egy simson henger-dugóval, új 6 -7 e Ft, ha csak fúrás, akkor 3 e , főtengelygenerál 3-4 e Ft, csapágyak olcsók, minden olcsó! CSak jó helyen kell venni, hja, és elmegy 35-40 e km-t biztosan! Az enyémet apa újionan vette, van benn 32 e km, volt gyűrűzve, szimmeringcsere, egyszer elszállt a gyújtás, az 2400 Ft volt kompletten (nem játszpttam, hogy mi a rossz, a tekercs, vagy a trafó, mindkettő csere... Kell ennél jobb?
Megértem, csak nehéz lehet ezt megállni. Mondjuk esőbe én is mindig fájó szívvel mentem a naggyal és hóban inkább vonatoztam, csak ne marja szét a sós lé. Most végül is megerősítettél, hogy valami szakadt 50-est vegyek, aztán ne sajnáljam a dzsuvába sem. (bár a motorosruhát is sajnálnám a sós lével fröcsköltetni + a csizmát is ..a ruhára még csak húzok esőruhát a szép új csizmára meg húzzak zsacskót? ...mókásan fogok kinézni:)
Köszi, de nekem valami olyan kell, hogy ráülök és rögtön megy, a szerelgetés most nem fér bele. ...és inkább tényleg valami 50-es, amit nem sajnálok a latyakban sem.
Azért simsonozom, mert ilyen taknyos, csúszós utakon nincs kedvem a naggyal menni, mert még el találok esni, az pedig nem vicces Meg igazából annak nincs sok értelme, hogy folyton finom gáz, finom fék, lassan kanyarog, mert hátha nedves/leveles, szutykos az út... Pl biztonyos kopott utak, ha vizesek, gázra kiforgatja a kereket, az egy agyrém... Ráadásul a sok mocsok is mind ráül/beül a motorba, inkább nem... Az apriliat is mindíg félretettem, mikor jöttek a csúnyább idők, ott a simson... Azzal is nagy élmény menni, akár hóban is Hja, és ugye nekem robesz, amin van lábvédő, és kis sebességnél a hideg is jobban bírható
nekem van ft500, xl blokk berugó nélkül önindítóval. megvettem, atabánya mellől hazahoztam, aztán széthulott a mágnes. ki van szerelve, kéne venni bele, de nekem lett közben az fzr.. szal kedvem nicns vele foglalkozni. ne mszar gép, keress rá. annyiér odaadom amennyi lenne nekem az átirtatás, meg hgy ne legyen saram. gyakorlaitlag nekem 0 forintért, amugy meg önkormáényzaton múli kemnnyiér. no?
Végül is a hiba előtte nem jelentkezett, azóta meg most voltam először esőbe, hála annak az autósnak, aki elbaszott és azóta állt a gépem. Köszi, 7 végén leszedem, azt körbenyomom. Az FBS mi? Én a piros hengerfejtömítő pasztával gondoltam bekenni, az már bevált több helyen is. (vagy az ugyan az?)
Üdv: M.